Buurman
woensdag 30 mei 2012 om 13:17
We hebben niet heel veel contact met onze buren. Aan de ene kant woont een vrijgezelle man van rond de 50 die niet veel thuis is, aan de andere kant een dito vrouw. Wel prima, mooi rustig. We wonen hier nu ruim 2 jaar (huurhuis) en zijn nooit heeel up to date met de tuin en schoonmaken van de gevel enzo. Ik was de ramen, we hebben grind in de tuin gegooid en houden dat bij, that's it.
Maar waar het om gaat, vorige week belde de buurman aan: onze tuinen worden gescheiden met zijn? buxusheg, of hij die ook aan onze kant even mocht snoeien. Uiteraard
Net belde hij weer aan: hij ging zijn gevel schoonmaken met zo'n borstel aan de tuinslang, of hij onze voorkant ook maar even mee zou doen. Superlief natuurlijk, maar nu voel ik me een beetje opgelaten
Hij is altijd supernetjes op zijn tuin en huis, moeten wij nu iets 'terug' doen? Heb hem uiteraard hartelijk bedankt en hulp aangeboden, maar dat was niet nodig
Maar waar het om gaat, vorige week belde de buurman aan: onze tuinen worden gescheiden met zijn? buxusheg, of hij die ook aan onze kant even mocht snoeien. Uiteraard
woensdag 30 mei 2012 om 13:23
woensdag 30 mei 2012 om 13:23
Mijn broertje en schoonzus hebben ook zulke lieve buren. Ze doen de voortuin (snoeien/bladeren harken/dode planten eruit en nieuwe erin), als ze groente uit de volkstuin heeft krijgen ze regelmatig een zak toegestopt, Ze krijgen regelmatig een halve taart omdat de buuf van taarten bakken houdt maar niet alles zelf wil opeten.
Ze voelen zich ook een beetje schuldig maar ze werken allebei veel en de buren zijn gepensioneerd en vinden het leuk om een beetje om het huis te rommelen.
Ze voelen zich ook een beetje schuldig maar ze werken allebei veel en de buren zijn gepensioneerd en vinden het leuk om een beetje om het huis te rommelen.
woensdag 30 mei 2012 om 13:36
woensdag 30 mei 2012 om 13:38
woensdag 30 mei 2012 om 13:45
"Mijn god lekker de onderbroeken wassen van je buurman, vuile handddoeken wat hij lekker langs ze reet had gehaald.
Had je zeker plastic handschoenen aan tot je ellebogen"
Ik snap dat je denkt waarom doe je de was van je buurman. Maar waarom moet het gelijk zo denigrerend?
Ik snap dat je denkt waarom doe je de was van je buurman. Maar waarom moet het gelijk zo denigrerend?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 30 mei 2012 om 13:48
[quote]:
"Mijn god lekker de onderbroeken wassen van je buurman, vuile handddoeken wat hij lekker langs ze reet had gehaald.
Ik snap dat je denkt waarom doe je de was van je buurman. Maar waarom moet het gelijk zo denigrerend?[/quote
Ik bedoel het niet denigrerend vind het gewoon ranzig , ik zou het niet kunnen, kijk niet op haar neer ofzo .. als het zo over komt dan is dat niet de bedoeling ofzo, maar ik zeg gewoon wat ik denk en soms uit ik mij niet zo genuanceerd, omdat ik echt brrrr bah bah
Ik snap dat je denkt waarom doe je de was van je buurman. Maar waarom moet het gelijk zo denigrerend?[/quote
Ik bedoel het niet denigrerend vind het gewoon ranzig , ik zou het niet kunnen, kijk niet op haar neer ofzo .. als het zo over komt dan is dat niet de bedoeling ofzo, maar ik zeg gewoon wat ik denk en soms uit ik mij niet zo genuanceerd, omdat ik echt brrrr bah bah
woensdag 30 mei 2012 om 13:49
[quote]:
een lekker bak koffie met net die iets specialere koek (of stukje taart als jullie dat in huis hebben ) geven als hij zo druk bezig is. geef je hem toch een blijk van waardering en vaak kunnen ze dat al heel erg waarderen.[/quote]
HAHAH dit staat er wel grappig of het over een "soort " gaat.
Het zijn ook gewoon mensen hoor hahaha
een lekker bak koffie met net die iets specialere koek (of stukje taart als jullie dat in huis hebben ) geven als hij zo druk bezig is. geef je hem toch een blijk van waardering en vaak kunnen ze dat al heel erg waarderen.[/quote]
HAHAH dit staat er wel grappig of het over een "soort " gaat.
Het zijn ook gewoon mensen hoor hahaha
woensdag 30 mei 2012 om 13:52
JIJ voelt je opgelaten omdat JIJ zelf de boel laat versloffen in je tuin, dus denk je dat je wat terug moet doen voor buurman. Je kan dus ook gewoon de tuin eens gaan doen. Hoef je je ook niet opgelaten te voelen.
En als buurman zich in het zweet staat te werken op je gevel geef je de beste man een kop koffie/fris/biertje en je kletst eens wat met hem onder het werken.
Verder niks.
En als buurman zich in het zweet staat te werken op je gevel geef je de beste man een kop koffie/fris/biertje en je kletst eens wat met hem onder het werken.
Verder niks.