Gejat
woensdag 30 mei 2012 om 21:58
Aaargh! Vandaag is mijn ipod gejat!
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat andere mensen aan mijn spullen komen. Vraag me zó af hoe je het in je hoofd haalt om in iemand zijn tas te zitten. (op het werk gebeurd, hopelijk is diegene dan wel nog zo goed om het morgen af te geven maar natuurlijk kleine kans)
En dan nu ben ik nieuwsgierig ... hebben jullie ooit wat gejat? Spijt?
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat andere mensen aan mijn spullen komen. Vraag me zó af hoe je het in je hoofd haalt om in iemand zijn tas te zitten. (op het werk gebeurd, hopelijk is diegene dan wel nog zo goed om het morgen af te geven maar natuurlijk kleine kans)
En dan nu ben ik nieuwsgierig ... hebben jullie ooit wat gejat? Spijt?
woensdag 30 mei 2012 om 22:16
Ooit zo'n oogmakeupaplikatordinges gejat bij de hema uit een al aangebroken pakje van 5. Vond.het hun eigen schuld wat ik had er oigschaduw gekocht maar daar was het ding binnen een paar.keer van stuk en ik vond er 5tegelijk kopen te duur en ik had er toch maar 1 nodig.
Nu zou ik bij de klantenservice om n nieuwe vragen.
Verder nooit wat gejat. Van mij is wel het eea gestolen.
Nu zou ik bij de klantenservice om n nieuwe vragen.
Verder nooit wat gejat. Van mij is wel het eea gestolen.
woensdag 30 mei 2012 om 22:17
woensdag 30 mei 2012 om 22:23
Wel eens snoepjes, en een ansichtkaart van Britney Spears. En dingen vernield (potloden, notitieblokjes, dat soort dingen), in de winkel, die nog verkocht moesten worden (geen idee waarom eigenlijk). Samen met een vriendin.
Op een gegeven moment leek het alsof de winkelier iets merkte, dus ik ben weggegaan uit de winkel en durfde er jarenlang niet meer te komen. Ook nooit meer gedaan, dat vernielen.
En mijn Jip
En mijn Jip
woensdag 30 mei 2012 om 22:23
Ik heb als puber weleens een pakje kauwgum of iets van mascara gejat. Toen mijn vriendinnetje een keer (zonder mij) betrapt werd hield ik er gelijk mee op.
Van mij zijn in totaal 3 fietsen gejat, boodschappen en mijn beurs :( echt asociaal dat een ander denkt het recht te hebben om je spullen mee te nemen....
Van mij zijn in totaal 3 fietsen gejat, boodschappen en mijn beurs :( echt asociaal dat een ander denkt het recht te hebben om je spullen mee te nemen....
woensdag 30 mei 2012 om 22:38
Daarom verkopen ze die dingen tegenwoordig ook vaak los
Hier een soortgelijk Ikea-verhaal, maar dan bij de supermarkt. Dochter was pas geboren en ik nét uit het ziekenhuis. We gingen boodschappen doen met het oog op kraamvisite. Cassiere vond dochter zo ontzettend leuk dat ze niet onder op de kar keek, en daar stond een krat bier en er lagen 3 pakken luiers...
We kwamen erachter toen we de auto inlaadden. Ik ben er niet voor terug gegaan.