Entertainment alle pijlers

pratende schaamlippen

31-05-2012 21:00 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond op Rtl - geouwehoerevaart waren daar in 1ne weer die sprekende schaamlippen. En maar ontkennen dat ze achter de ramen in de geleenstraat heeft gewerkt terwijl haar broer in de hoofdstad een grote coffeeshop runde. Ouwe temeier wat schaam jij je toch voor je afkomst en je dan schamen dat je adoptie dochter Constanza aan webcam praktijken doet :-p
Nogmaals, hoe kom jij aan die wijsheid?
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:16:

[...]

Gewoon niet moeilijk over doen en steeds maar in de verdediging schieten . Ron Brandsteder maakt er toch ook geen geheim van dat hij aan bdsm doet ?
Had ik niet willen weten. :no:
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Daar zijn we dan voor in de 21ste eeuw beland. Helaas de inquisitie functioneert nog steeds met verve.
MissThee schreef op 31 mei 2012 @ 21:32:

Lekker belangrijk dat je daar een topic over opent.

psssst... niet verder vertellen hoor, maareh, daar ontleent dit vivaforum haar succes aan , maar dat blijft ons geheimpje toch ?

Doe de groeten aan je vriendinnetje vaneuksa vanessa :-p
jas schreef op 31 mei 2012 @ 21:37:

[...]

Had ik niet willen weten. :no:
Waarom niet ? Hij is voor de rest een aardige vent hoor en je voelt je bij hem echt op je gemak. Bovendien laat hij jou in je eigen waarde wat ik van die pratende schaamlippen niet kan zeggen
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:43:

[...]

Bovendien laat hij jou in je eigen waarde wat ik van die pratende schaamlippen niet kan zeggen
Je kent haar? Wat heeft ze je aangedaan dan?
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:30:

[...]

Mwah, ik denk het niet. Ik ben een Maestro in mijn vakgebied en zal postuum in ieder radio - en tv programma besproken worden als iemand die GEWELDIG én ON-VER-VANG-BAAR is...

X-D
Ik wil niet weten wat je `vakgebied´ precies inhoudt :'-(
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!

[...]

Waarom niet ? Hij is voor de rest een aardige vent hoor en je voelt je bij hem echt op je gemak. Bovendien laat hij jou in je eigen waarde wat ik van die pratende schaamlippen niet kan zeggen
Kan best zijn dat het een aardige vent is alleen sommige dingen wil je gewoon niet weten van je ouders, je collega's, je kinderen of van BN'ers. Het zal me worst wezen wat iedereen in bed uitspookt als ie maar lol heeft maar ik hoef het allemaal niet in detail te horen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Het lijkt wel of je ooit een blauwtje hebt gelopen bij haar

Je klinkt zo zuur en verbitterd.

Maar kop op jochie...]

Gebeurt de beste wel eens hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb er geen woord van verstaan, zat met mijn neus tegen het beeldscherm te bestuderen wat er met haar gezicht aan de hand was. Wat oh wat zat er onder die (tony)pony?
Lekker boeiend. Enzo.
en ik dacht dat het over kutscheten ging :(
sabbaticalmeds schreef op 31 mei 2012 @ 21:48:

Ik heb er geen woord van verstaan, zat met mijn neus tegen het beeldscherm te bestuderen wat er met haar gezicht aan de hand was. Wat oh wat zat er onder die (tony)pony?
:rofl: ook zoiets , wat een karikutuur karikatuur :rofl:

[...]

Lijkt me een goed plan als je een voorbeeld zou nemen aan |Ron Brandsteder, want mensen in hun waarde laten daar heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord.
sabbaticalmeds schreef op 31 mei 2012 @ 21:48:

Ja, ik ook!! Die ogen van d'r zijn heul raar. Beetje catwoman achter. Alsof de operatie nog niet helemaal klaar of zelfs mislukt was en ze ze wilde verbergen achter die tonypony.
slempie schreef op 31 mei 2012 @ 21:18:

Zonder Vanessa hadden we ook geen Upside Down gehad. Denk daar maar eens over na.
X-D
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Cateautje schreef op 31 mei 2012 @ 21:55:

[...]

Lijkt me een goed plan als je een voorbeeld zou nemen aan |Ron Brandsteder, want mensen in hun waarde laten daar heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord.
Vertel, wanneer ben je met miss botox gaan samenwonen , of ben je stiekempjes..... ;-]
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:54:

[...]

:rofl: ook zoiets , wat een karikutuur karikatuur :rofl:
Flinke jongen, dat je het woordje `kut´ op allerlei manieren weet te gebruiken.
Cateautje schreef op 31 mei 2012 @ 21:23:

[...]

Daar gaat het niet om. Het is gewoon walgelijk dat zij daardoor achtervolgt wordt, het is haar zaak hoe zij daarmee om gaat. Kijk lekker in je eigen straatje, daar zal wel genoeg troep te vinden zijn om op te ruimen.

Dat dus.

En ik vraag me ook af waar de stelligheid vandaan komt waarmee het beweerd wordt. Het is al een paar keer gevraagd TO, maar ik heb nog geen antwoord van je gelezen. Hoe weet je het zo zeker?

(Was je haar collega soms?)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
shogubo schreef op 31 mei 2012 @ 21:59:

[...]

Vertel, wanneer ben je met miss botox gaan samenwonen , of ben je stiekempjes..... ;-]
We wonen met z´n allen in een XXL tent bij tante Connie, snap dat dan!
Die ogen waren met elastiekjes vastgeniet achter haar oren, vandaar de tonypony over het voorhoofd en de oren.

Het voorhoofd zelf is waarschijnlijk een kale schedel vanwege het structureel inkorten van de hoofdhuid
Wat eng Meds! Dat klinkt als een ware slachtbank :cry:
Dana schreef op 31 mei 2012 @ 22:01:

[...]

Dat dus.

En ik vraag me ook af waar de stelligheid vandaan komt waarmee het beweerd wordt. Het is al een paar keer gevraagd TO, maar ik heb nog geen antwoord van je gelezen. Hoe weet je het zo zeker?

(Was je haar collega soms?)
Weten van het niet weten is het allerhoogste 8:-)8
Ja het is verschrikkelijk, het schijnt dat de voorhuid van Marijke Helwegen is verwisseld met het neusschot van Vanessa toen ze allebei bij dr. Shoemacher op "consult" waren.
Spoor je wel, Shogubo? Wat een rare dingen plemp jij hier neer.... *koekoek*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven