Ik heb gelijk!

04-06-2012 11:44 90 berichten
Ja, ik heb gelijk! Bang voor spinnen zijn is logisch. We zijn niet neurotisch en we hoeven niet van onze fobie af.

Agressieve spinnen vallen dorp aan: twee doden
Alle reacties Link kopieren
Yes!

Of, waarom eigenlijk yes? Dat je gelijk hebt, maar dat is ook wel weer heel erg naar....
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Reden te meer om bang te blijven .

Bahh.. Rillingen over m'n rug
Ja maar MEFS. Wat nu als je niet bang bent voor spinnen?
Je kan maar beter bang zijn, anders kan je dood gaan
Ik wist het ook, ik ben fobisch voor spinnen, klopt dus wel.

Iedereen is gewaarschuwt nu!!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Maar ik woon niet in India, de spinnen hier zijn not zoals die.

Dood gaan we sowieso.
quote:missy_acy schreef op 04 juni 2012 @ 11:48:

Ja maar MEFS. Wat nu als je niet bang bent voor spinnen?Ik was het niet, maar ben het nu wel !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:missy_acy schreef op 04 juni 2012 @ 11:55:

Maar ik woon niet in India, de spinnen hier zijn not zoals die.

Dood gaan we sowieso. Stel je voor, je buurman houdt van rare huisdieren, en een van zijn exotische spinnetjes besliest naar je douche te verhuizen.
Ja, spinnen zijn eng! En niet zo'n beetje ook...
Oja, in Amsterdam had een man uit de buurt dat! Slangen, salamanders en spinnen. En wandelende takken.

Ook een wietplantage trouwens, die is opgerolt. Vraag me af wat er met die beestjes is gebeurd.
Enger als een spin bestaat niet, uitroeien die hap!!
Kijk, en hiervan denk ik dan: broodje aap!

- er zijn nauwelijks spinnen die met 1 beet een mens kunnen doden

- spinnen bijten over het algemeen niet zo maar

- spinnen vangen prooien door een hinderlaag te maken in de vorm van een web of schuilplaats. Ze jagen niet in groepen. Een 'invasie' is daarom erg onwaarschijnlijk.

- het bericht staat op diverse websites, maar het ontbreekt aan foto's en filmpjes. Nu zal de telefoon-met-camera-dichtheid op het Indiase platteland wat lager zijn dan hier, maar dan nog...
Aha! Zie je nou wel! Dit roep ik al jaren!
quote:MEFS schreef op 04 juni 2012 @ 11:49:

Je kan maar beter bang zijn, anders kan je dood gaan Angst is goed, het behoedt je voor gevaar. VREES daarentegen Mefs.... Vrees is angst voor wat mógelijk komen gaat, maar misschien ook wel niet. Irreëel dus.
Ondernemer@ nou nou nou! Bedoel je dat ik niet bang voor spinnen moet zijn? Wacht maar dat ik nog zo'n bericht kan vinden over naakte slakken en andere ongedierte. Jakkes!

Als er geen films zijn, is omdat de filmmakers vast doodgebeten zijn.
Ach kom op zeg! Wat is er nu eng aan een spin?

Echt, hysterisch gedoe om niks.
quote:truffelmaffia schreef op 04 juni 2012 @ 12:08:

Echt, hysterisch gedoe om niks.Uhu, en toch he. Ik vind het eng.
quote:truffelmaffia schreef op 04 juni 2012 @ 12:08:

.Wat is er NIET eng aan een spin?!
Spinnen zijn de beste roofdieren ter wereld. Mensen vergapen zich graag aan een leeuw die een hert vangt, of een krokodil die een antilope vangt. De echte killer predators leggen hun hinderlagen gewoon in onze achtertuin.

Zonder spinnen hadden we waarschijnlijk veeeeeel meer andere kriebelende, zoemende en vliegende beestjes.
Nou ik heb nog steeds liever 10 zoemende beestjes in mijn huis dan één spin. Bah, ik heb echt een fobie voor die beesten, in welk formaat dan ook!
M'n oude huisgenoot was ook bang voor spinnen. Dus ving ik ze altijd in glazen en rende ermee achter hem aan door t huis heen.
quote:MEFS schreef op 04 juni 2012 @ 12:08:

Ondernemer@ nou nou nou! Bedoel je dat ik niet bang voor spinnen moet zijn? Wacht maar dat ik nog zo'n bericht kan vinden over naakte slakken en andere ongedierte. Jakkes!

Als er geen films zijn, is omdat de filmmakers vast doodgebeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven