Ik heb gelijk!

04-06-2012 11:44 90 berichten
Ja, ik heb gelijk! Bang voor spinnen zijn is logisch. We zijn niet neurotisch en we hoeven niet van onze fobie af.

Agressieve spinnen vallen dorp aan: twee doden
Alle reacties Link kopieren
quote:truffelmaffia schreef op 04 juni 2012 @ 12:39:

[...]

Oh dat kan best hoor.

[afbeelding]

(Zijn mijn handen.)Heb je zelf zo´n spin ?
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Oriane, hebben jouw kippen soms acht poten?
Ik vind hier dingen van.
quote:Oriane schreef op 04 juni 2012 @ 12:36:

deze gaan mij dan net een brug te ver, vandaar dat ik het plaatje niet plak alleen een linkje. NIET voor tere zieltjes

http://www.badspiderbites.com/images/camel_spider.jpg

Huge Motha F*ckers!Ril ril ril ril.. Dan vallen die huisspinnetjes hier in NL wel mee..
Ja ik weet dat het kan, maar ik doen dat toch liever niet . Ze gaan echt alle kanten op als ze 'wild' zijn. Meestal de kant die je net niet wil.. hahahahaaha
quote:Sabeltandcavia schreef op 04 juni 2012 @ 12:40:

Oriane, hebben jouw kippen soms acht poten? Nee, lief, ik heb het nu ook niet over de spinnen hier he, maar daar waar ik vandaan kom. Dat hadden we wel spinnen, maar daar had ik dan weer geen kippen
quote:Oriane schreef op 04 juni 2012 @ 12:36:

deze gaan mij dan net een brug te ver, vandaar dat ik het plaatje niet plak alleen een linkje. NIET voor tere zieltjes

http://www.badspiderbites.com/images/camel_spider.jpg

Huge Motha F*ckers!Deze lijken echt heel groot... maar is dat niet gewoon een optische illusie door perspectief?
quote:piratorart schreef op 04 juni 2012 @ 12:40:

[...]

Heb je zelf zo´n spin ?Die is van mijn ex-vriendin. Jammer dat ik 'm niet meer vast kan houden.
quote:truffelmaffia schreef op 04 juni 2012 @ 12:42:

[...]

Die is van mijn ex-vriendin. Jammer dat ik 'm niet meer vast kan houden. Aai ai ai!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:truffelmaffia schreef op 04 juni 2012 @ 12:42:

[...]

Die is van mijn ex-vriendin. Jammer dat ik 'm niet meer vast kan houden. Je vriendin of de spin?
quote:yezka schreef op 04 juni 2012 @ 12:42:

[...]

Deze lijken echt heel groot... maar is dat niet gewoon een optische illusie door perspectief?

Nee. helaas. Als je googled op 'camel Spider' zie je ook de beten die ze veroorzaken. van de Wiki:

Some species may grow to a length of 300 mm including legs. Dat is 30 centimeter!!! For crying out loud!
quote:MEFS schreef op 04 juni 2012 @ 12:43:

[...]

Je vriendin of de spin?

Die spin, vriendin was aseksueel.
Wil je naaktslakken ook knuffelen? Je mag in onze tuin ze doodknuffelen (vooral DOODknuffelen).
Ik geef mijn hele bankrekening als alle spinnen de wereld uit zijn, kan ik ook eens naar Kenia ( moet dan wel opnieuw gaan sparen natuurlijk)
Mefs, hebben we je ooit tegengesproken?
spinnen kunnen dan toch ook kippen dood bijten?
En schele schaapjes??
ik ben toch allang kebab
wel fijn om te lezen dat er ook eens iemand om mij treurt, dank je Reoba
Overigens. Ik ben ook niet onbevreesd. Ik ben panisch voor wespen.
Zal ik even een lekkere wesp voor je plaatsen, die beestjes doen niks hoor.....
Ik ben ook bang voor wespen. Maar dat is omdat die beesten mij t ziekenhuis in krijgen.
dat is inderdaad niet leuk, de vriendin van mijn dochter liep ook met pilletjes in haar jaszak.
Men kan mij 1000x vertellen dat huisspinnen echt helemaal niks doen en heel nuttig zijn, ik raak er nog steeds van in paniek. Een fobie is toch ook een abnormale angst voor iets? Ook al wéét ik dat ze niks doen, als ik ze zie komt er een angst over me heen die ik niet kan onderdrukken. Ik vind ze doodeng!! Ik doe nu heel erg mijn best om die angst niet op mijn dochter over te brengen, maar ik betwijfel of dat gaat lukken... Laatst vroeg ze of ze een spin op de muur een kusje mocht geven, nou dan trek ik volledig wit weg!
Mundy heeft natuurlijk wel invloed, ik heb twee dochters, de ene gilt een beetje, de ander net zo erg als ik.

Laat ze toch maar een kusje geven.... maar dan valt ie van de muur en loopt ie jou voor de voeten.
mundy!

Dat is schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven