Het Kasteel

28-12-2010 09:02 3093 berichten

Jonkvrouwen! Wees welkom!

http://textile-collection.nl/weblog/fot ... de%207.jpg

Pas de jurk, laat de ouwe stomen, kies een kamer en kom daarna lekker naar de salon voor een hapje en een drankje.

Hier de sluiproute naar het oude onderkomen...
Alle reacties Link kopieren
Ach Bloeske :hug:
Pfoe... Het leven als het eens even geen picknick is.

Suup - heb je wel goeie verbindingen naar Stamkroeg X-D vanuit je nieuwe residentie?

Ik ben aan het pakken voor weekendje weg (lees: gooi lukraak wandelschoenen naast kek niemendalletje naast een fijn boek - dat zijn zo omgeveer wel de ingredienten voor een GG&Lil -weekend) maar moet nog die berg werk voor mijn geestesoog weg-mediteren.

Fijn weekend allemaal!
Jaaaa, en anders kan ik met onze gezamenlijke grote (!) vriend meerijden. ;-)
*zet uitgebreid lunchbuffet klaar*

Hoe is het met u allen dames?

Lil genoten van weekendje met GG?

Bloes hoe is het bij jou? Met BVV en de andere drukke dingen?

Marge nerveus voor morgen?

Mims en bij u?

Hier vol weekend. Druk in het hoofd met alles wat er geregeld moet worden. Ben al wat dingen op marktplaats aan het zetten her en der. Vrienden komen volgende week al drie boekenkasten ophalenwaarvan ze hebben gezegd dat als ik ze ooit wilde wegdoen ik het ze vooral moest laten weten. En verder bekijk ik alles in mijn huis met de blik ga jij mee naar het nieuwe huis.

Gisteravond kwam de artistieke vriend even langs. Me troosten Het is bij een goed gesprek gebleven,zo ken ik mezelf helemaal niet. Miste exmeneer ineens zo erg. Hij zit nog behoorlijk in het systeem zullen we maar zeggen. Nu kwam AV niet langs voor seks, hoewel we het meestal wel doen als hij hier is, maar nu dus even niet.

Hij heeft me wel beloofd het nieuwe huis goed te willen inwijden
Pfffff... Heftig Suupje! Het gaat over maar daar heb je nu zo weinig aan. dan maar!

Hier is het nog chaos en gedoe. Ben eergisteren maar uit pure onmacht aan het koken geslagen voor de BVV en zijn gezin. Want als je rouwt en regelt voor afscheid moet je nog steeds eten en boodschappen doen en gezond eten maar dan heb je daar geen zin in. Dus met dank aan een telefonische hulplijn met mijn favo culumniste heb ik twee enorme bakken eten in elkaar gedraaid, vol liefde en vitaminen, er chocolade bij gemikt en wijn en ben dat gaan brengen. Was fijn er even te zijn, het is nog zo onwerkelijk dat die jongen er niet meer is.. Ook gelachen om herinneringen aan hem en gesproken over het afscheid. Ze doen het erg goed samen, ben erg trots op hen.

En nu zit ik tot over mijn oren in het werk en de deadlines en mensen die dingen van mij verwachten en daarvan ga ik dingen vergeten/te laat doen waardoor ik me klote voel dus komende week ga ik eens internetminderen anders red ik het niet.

Kus! Ik ga weer eens tiepen aan een rapportje. Dank voor jullie lieve woorden, dat is fijn.
Nou geeft dan nog maar een aan Bloes. Lief van dat eten.

Sterkte met drukte komedne week en het afscheid.
Oh en weten dat het overgaat helpt wel, maar het blijft :(. Ik ga er ook niet in blijven hangen hoor gelukkig zat dingen om me op te richten, maar het vliegt me af en toe gewoon even heel erg aan.

En verder ben ik allerlei dingetjes op martplaats aan het zetten. Dat geeft een goed gevoel.
Zo. Een mammografie doet intens veel zeer. Dat kan ik iedereen afraden. Over drie dagen de uitslag. En nu troostvoer. Want ik heb niet alleen beurse memmen, maar ik heb het ook koud en ik ben natgeregend.

Brrr.
Dank je werl!

Het gaat wel weer. Tiet voelt minder beurs en ik ben bij de warme kachel (het is juni!) lekker opgedroogd.
heeeeel zachtjes dan. Waarom is er eigenlijk niet een vrouwvriendelijk onderzoek voor tietten??

Ogen uit kop gehuild bij mooi afscheid. BVV en zijn vader hebben gesproken, tegen de kist. Oudste zoon van BVV ook, wat ik ontzettend knap vind van een 15 jarige. Heb BVV in zijn leven maar zelden zien huilen dus bij de eerste barst in zijn stem stroomden de tranen al over mijn wangen. En nu moet ik weer aan het werk en dan avondvierdaagse lopen met Jongste dus dat is leuk.

Rare, natte dag dus.
voor Bloes. Ik zag op FB je artikeltje! Supersuper!
~ moest Kasteel opgraven van ver ~

Nou is dat ook deels mijn eigen schuld natuurlijk .

~zet maar fijne kazen en wijnen neer, sommeert de butler om de kroonluchter te ontsteken en zakt in de kussens van de chaisse longue ~

Zo. Lange werkdag, en nu wil ik wel even in stijl ontspannen. Weet iemand waar we dat strijkkwartet indertijd hebben opgeborgen? Dan kunnen die een rondje Schubert doen terwijl ik mezelf aan de wijn zet.
*ziet Lil slapend in de chaisse lonque en legt nog even ene dekentje over haar neer*

Sorry ik was aan de haring in stamkroeg

Zo ik heb gisteravond na de haring een laatste verhaal voor extra opdrachtgever afgerond, eerder deze week al klaar met deadlines voor stamkroegblad. De rust keert enigszins weder. Vanaf nu tot 1 augustus zijn er twee dingen waar ik me mee bezig hou: verhuizen en hoofdopdrachtgever.

*zet koffie klaar*
Ik heb heerlijk geslapen daar Suup, dank voor het dekentje Was weer een tijdje geleden dat ik echt een lange nacht diep in slaap was, ben er nog enigszins vaag van, maar niks wat niet door koffie verholpen kan worden.

Bloes & Marge, ik ben natuurlijk hopeloos in gebreke gebleven, maar willen we nog naar de Broer-voorstelling? Suup ook? Zijn jullie al aan de datainventarisatie begonnen, of zal ik eens wat gaan roepen (en nu dan echt...)?
Ik wil dolgraag naar broervoorstelling, maar zet even de rem op sociale activiteiten buiten suupstad. De komende 6 weken worden megadruk met werk en verhuizing en het lijkt mij beter me daar even op te richten.
Ik wil! Ik wil! Naar de Broervoorstelling!

Suup, ik ben op afstand, maar wie weet kan ik toch iets helpen met verhuiszooi? Roep maar hoor!
Ik heb gezonde boeza! Hoera!
Joepie!!!
Sjonge, ik was ons helemaal kwijt!
Gevonden!
Gut, ik had nooit gedacht dat ik blij om andervrouws borsten zou zijn, maar voor alles is een eerste keer, . Fijn dat alles goed is, lieve Marge.

Suup, ook hier verhuishulp, he. Als je nog klusjes te doen hebt, laat maar weten. Zet ik jou bijvoorbeeld op een stoel om te Muppetknuffelen en pak ik dozen in,
Wat wilde ik nou toch typen?
En alles is goed, want mijn prolactineniveau is ook okee dus vooralsnog ook geen gekke tumoren in mijn hoofd. Waar je je allemaal niet druk om kan maken op je 37e

Ooooh, dan gaan qwe suup helpen, en als ik dan moe ben, ga ik muppetknuffelen!

Wil er iemand koffie? Ik had gisteren mijn eerste Ouderraadvergadering. Tjonge, da's nog een hoop werk, zo'n ouderraad!
Oh wat een fijn vooruitzicht Mims

Dat vind ik wel wat.

Het grootste werk is volgens mij toch nog steeds bedenken wat er allemaal weg kan/moet en dan inpakken als de dozen er eenmaal zijn (die dozen regel ik via verhuizer) is het inpakken wel zo gebeurd denk ik. Hoop ik.

Maar ik laat het weten. Vandaag moet er met name heel veel geregeld worden. Pfff.

Maar eerst koffie!

En Marge fijn dat alles goed is
dat is zoeken ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven