Ik heb gelijk!

04-06-2012 11:44 90 berichten
Ja, ik heb gelijk! Bang voor spinnen zijn is logisch. We zijn niet neurotisch en we hoeven niet van onze fobie af.

Agressieve spinnen vallen dorp aan: twee doden
Zo, ga nu eerst om boodschappen, maar ik moet wel opletten met het openen van de deur van het fietsenhok natuurlijk...stel..
Alle reacties Link kopieren
Ik durf die huge spinnen foto van Oriane niet te bekijken

Ik ben niet persé bang voor spinnen. Hooiwagens en kruispinnen die durf ik nog wel weg te halen ( met de stofzuiger) maar die dikke huisspinnen....brrrrr. Ik heb familie in Florida en daar heb je van die bananenspinnen, AAAAH. Vind het zulke griezelige beesten!!

Verder als de dood voor wespen, maar als die mij steken mag ik met spoed naar het ziekenhuis afgevoerd worden. Ik heb ook altijd zo'n injectie bij me, anders kan het me vrij snel fataal worden. (Als je bv bij je nek gestoken wordt)

Ooit ben ik op een wesp gaan zitten met mijn badpak aan ( ik was toen 12 ofzo) en die prikte in mijn bil. Nu zit er in een bil aardig wat vetweefsel, maar mijn been was me dik! Van mijn knie tot aan mijn heup was ik een grote gezwollen homp en pijn dat het deed
quote:piratorart schreef op 04 juni 2012 @ 12:33:

Niet klikken als je gevoelig bent!Ik al mijn moed verzameld en zette me schrap....
quote:Oriane schreef op 04 juni 2012 @ 13:04:

Overigens. Ik ben ook niet onbevreesd. Ik ben panisch voor wespen.

Ik ook. Als ze gewoon rondvliegen niet. Maar wel als ze op mijn lip willen gaan zitten. (Al twee keer meegemaakt!)

Overigens heb ik ooit eens samen met een wesp een chocolade-appel gegeten. Ik zag en wist dus dat hij erop zat en ben aan de andere kant gaan eten. Die was dus niet vlakbij mijn mond.

quote:reoba schreef op 04 juni 2012 @ 13:06:

Zal ik even een lekkere wesp voor je plaatsen, die beestjes doen niks hoor.....

Die beestjes doen wel wat. Ze steken je, als je naar ze slaat. Mensen moeten dat juist NIET doen, maar toch doen ze het altijd. En dan worden onschuldige mensen gestoken.

Dus voor iedereen: NIET slaan naar wespen!!!

Overigens doet een plaatje van een wesp mij niks.
Plaats rustig wespenplaatjes. Ik vind ze namelijk qua uiterlijk best mooi. Maar ze moeten niet om mijn hoofd gaan zitten, of in mijn drankje oid.
Ohhhh mijn god! Die camel spider beten!!!! *Ja, heeft gegoogled* *slaat zichzelf voor kop*

Deze wesp vind ik er eigenlijk nog best schattig uit zien
quote:truffelmaffia schreef op 04 juni 2012 @ 13:24:

[...]

Ik ook. Als ze gewoon rondvliegen niet. Maar wel als ze op mijn lip willen gaan zitten. (Al twee keer meegemaakt!)

Overigens heb ik ooit eens samen met een wesp een chocolade-appel gegeten. Ik zag en wist dus dat hij erop zat en ben aan de andere kant gaan eten. Die was dus niet vlakbij mijn mond.

Dus voor iedereen: NIET slaan naar wespen!!!

Overigens doet een plaatje van een wesp mij niks.Ik sla niet naar wespen, ik laat ze meestal met rust. Vind het wel interessante beestjes (net als spinnen overigens). Wat ik soms wèl doe is ze doodslaan tussen mijn handen. Lukt altijd en ik word nooit gestoken. Ze zijn al dood voordat ze hun angel in stelling kunnen brengen. Maar dat doe ik eigenlijk alleen als er iemand in de buurt is die heel erg bang is voor een wesp.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:chyou schreef op 04 juni 2012 @ 13:23:

[...]

Ik al mijn moed verzameld en zette me schrap.... Na deze reactie durf ik ook eindelijk te klikken
quote:Donkeyshot schreef op 04 juni 2012 @ 13:37:

[...]

Ik sla niet naar wespen, ik laat ze meestal met rust. Vind het wel interessante beestjes (net als spinnen overigens). Wat ik soms wèl doe is ze doodslaan tussen mijn handen. Lukt altijd en ik word nooit gestoken. Ze zijn al dood voordat ze hun angel in stelling kunnen brengen. Maar dat doe ik eigenlijk alleen als er iemand in de buurt is die heel erg bang is voor een wesp.Wat ook werkt is een korte tik van bovenaf zodat ze op de grond "vallen" en dan je schoen erop zetten (wel gelijk). Schijnbaar zijn ze dan even de weg kwijt.
Niet klikken! Weer zoiets!

spin
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Ik durf al die linkjes niet aan te klikken

Maar ik ben niet bang voor wespen
Ik *hartje* spinnen. Alles beter dan muggen!
Ik zie dit topic maar ff als therapie. Ik wil mijn eigen angst ook niet op mijn dochter overbrengen. Heb laatst een gevalletje van een halve cm lang op mijn hand gezet en uitgebreid bekeken samen met haar. Daarna buiten gezet. Dat was geen probleem, maar als je dan van die vette zwarte dikke harige gevallen hebt... Nee bedankt! Ik probeer dan niet te joelen en gillen maar dood zullen ze!
quote:piratorart schreef op 04 juni 2012 @ 17:50:

Niet klikken! Weer zoiets!

spin*grin*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven