Morgen jarig..

04-06-2012 22:50 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen ben ik jarig.

Ik word 21 jaar.

Ik heb zo geen zin in mijn verjaardag. Normaal ga ik op mijn verjaardag naar mijn moeder haar huis en komt er veel familie. Altijd zo geweest. Sinds eind vorig jaar heb ik weinig contact meer met mijn moeder. En nu ben ik morgen dus thuis. Zonder gezelligheid van de familie. Mijn vriend heeft wel vrij genomen .Dat hoefde niet van mij maar hij had het al geregeld toen hij het tegen me zei.

Ook hebben we niet super veel geld om echt iets leuks te gaan doen. Ik baal er van. Dat ik door mijn eigen fout nu de ''gezelligheid'' van de verjaardagen moet missen. Ik hoop zo dat

ik toch een smsje of kaartje krijg van iemand uit de familie. Ik denk het eigenlijk niet...

Gelukkig ben ik morgen niet helemaal alleen. Moest dit even van me afschrijven want ik hik er serieus tegen op. Om morgen wakker te worden en op mijn telefoon te kijken en zie dat er door niemand gebeld is. Ik heb zelfs afgesproken met iemand van MP om een bank op te halen.

Achja dat zal het leven zijn. Las vandaag ergens : Karma is only a bitch if you are. Klopt wel een beetje..

Hoe zouden jullie de dag doorkomen ?
Ik vier al jaren m'n verjaardag niet meer. Ben 26.

Waarom heb je zelf niemand uitgenodigd dan voor je verjaardag?

Oh en alvast gefeliciteerd!
Ik had gewoon al die mensen bij mij thuis uitgenodigd. Je bent toch niet afhankelijk van je moeder voor het vieren van je verjaardag?

Iig alvast gefeliciteerd!
Ik weet niet wat er is gebeurd... maar is het een optie om een bos bloemen voor je moeder te kopen en je excuses aan te bieden?
Vast gefeliciteerd

Alvast gefeliciteerd.
Feit dat ik recent mee heb gemaakt: als je geen Facebook hebt, feliciteert bijna niemand je. Vier mensen buiten mijn vriend en ouders hebben mij een berichtje gestuurd.

Kop op en gefeliciteerd!
Fijn dat je zo'n lieve vriend hebt, hopelijk hebben jullie het morgen toch heel gezellig samen

Misschien morgen toch naar je moeder gaan om de banden wat aan te halen? Of wat mensen uitnodigen voor de koffie, dat hoeft niet veel te kosten toch?

Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
Met mijn opa heb ik al jaren een soort ruzie. Omdat hij het er niet mee eens was dat ik het huis uit ging. Hij heeft me toen ook geslagen. Ik vind niet dat ik daarvoor mijn excuus moet aanbieden. Dat is aan hem..

Veder heeft mijn moeder de familie redelijk tegen mij opgezet waardoor ik veder ook helemaal geen contact met hun heb. Als ik contact zocht hielden ze het een beetje af.

Misschien komt ik de avond een vriendin. Maar die wist nog niet of ze kon komen. Dus ik denk het eigenlijk niet.
Dan ga thuis niet zitten wachten maar ga iets leuks doen met je vriend, die speciaal voor jou vrij heeft genomen
Probeer het voor jezelf gezellig te maken.

Zie het ook als JOU dag.

Nodig vriendinnen uit, en eventueel wat vrienden van je vriend, al is het maar voor in de avond, het kunnen net dingen zijn die je goed kunnen doen

En gefeliciteerd!
Ik vier het ook nooit. Op m'n verjaardag doe ik het liefst iets waar ik echt van geniet, naar het bos gaan, lekker een eind fietsen en ergens koffie drinken als het weer het toelaat.

M'n verjaardag is mijn dag, en ik laat niemand bepalen hoe ik me dan voel. Het is tenslotte vooral voor jezelf een bijzondere dag! Geniet!

En gefeliciteerd!
Naar het bos gaan is wel een goed idee ! Dat vind de hond ook vast erg leuk ! En morgen is het als het goed is drooog
Meissie dat is moeilijk dat kan ik me voorstellen. Maar als je achter de breuk met je moeder staat dan is het niet anders. Heb je ook met de rest van de familie gebroken of kiezen die partij voor je moeder?

Weet je het is nu eenmaal zoals het is. Maak er morgen een fijne dag van samen met je vriend. Het houdt morgen op met regenen (dat is al een cadeau Ga lekker naar buiten samen (wat Ishetdanechtzomoeilijk ook zegt) dat kost niets en je kunt wat lekkere hapjes meenemen om bijvb samen te picknicken in een park of zo. Ik wens je een fijne dag toe en een knuf
quote:Ishetdanechtzomoeilijk schreef op 04 juni 2012 @ 23:01:

Ik vier het ook nooit. Op m'n verjaardag doe ik het liefst iets waar ik echt van geniet, naar het bos gaan, lekker een eind fietsen en ergens koffie drinken als het weer het toelaat.

M'n verjaardag is mijn dag, en ik laat niemand bepalen hoe ik me dan voel. Het is tenslotte vooral voor jezelf een bijzondere dag! Geniet!

Helemaal eens.

Lieve flower_power_girl... Morgen, of eigenlijk zometeen al, is het jouw verjaardag. Dan ben je 21 jaar op deze wereld en dat betekent dat je ook al 21 jaar dingen hebt gegeven en hebt bijgedragen. Ook al heb je misschien fouten gemaakt, of zijn er dingen die je anders had willen doen, jij bent waardevol. Al 21 jaar, en dat is iets om te vieren. Om in ieder geval voor jezelf te vieren, omdat jij hier bent en omdat je dat verdient. Ga lekker iets leuks doen wat voor jou echt goed voelt. En neem iets lekkers, een gebakje hoeft niet duur te zijn en maakt de dag toch een beetje speciaal.

Het is okay om verdriet te voelen om dat wat je anders zou willen zien, maar laat dat geen schaduw werpen op wat een hele mooie dag kan worden. Van harte gefeliciteerd, meisje, en nog vele jaren, met veel geluk, gezondheid, liefde, humor, gezelligheid en nog veel meer.
En realiseer je, en hopelijk doet ze dat zelf ook, dat je moeder 21 jaar geleden op 5 juni een dochter gekregen heeft en dat dat zeer waarschijnlijk een gelukkig moment in haar leven is geweest. Dus ook al laat ze morgen niks horen, koester dan nog het moment.

En dan, overmorgen... kun je je weer bezighouden met hoe karma in elkaar zit en wat je kunt doen om verandering in de situatie te brengen, mocht je dat willen.

Vier je verjaardag, ga uit met je vriend, wandelen langs het strand of door het bos.

Jij maakt jouw verjaardag en niet de anderen.

gefeliciteerd voor morgen en ga er voor.
Een feestdag is zo feestelijk als je hem zelf maakt, is mijn ervaring.

Als je eenmaal op jezelf bent zal je de kerstdagen, verjaardagen en al die andere speciale dagen zèlf bijzonder moeten maken.

Ik herken het lege gevoel wel hoor!

Heb de eerste verjaardagen en vooral ook kerstdagen echt wel een potje zitten janken.

En daarna besloten om de dag zo te maken dat ik het zelf leuk en feestelijk vond.

Op mijn verjaardag heb ik nu een vast ritueel met kleine dingetjes die ik zelf leuk vind om te doen, en stuur ik een mail rond dat degenen die dat leuk vinden 's middags of 's avonds taart mogen komen eten.

Met de kerstdagen hielp het al driekwart om het huis kersterig te maken, en 's avonds met partner een 'diner' te doen (we hebben zelfs een paar jaar het 'losers'diner gehouden, voor vrienden die ook geen kerstviering hadden ergens. Uitgebreid koken, galakleding verplicht, en altijd dikke lol).

Het is echt even klote en wennen, die eerste verjaardagen die je zelf moet regelen.

Eerlijk is eerlijk, het is gewoon leuker om wakker te worden, en dat het feestje/de sfeer al voor je gebouwd is.

Helaas is dat gewoon niet meer als je 'groot' bent.

En dat is soms echt een grote anti-climax als je al de hele dag met de ik-ben-morgen-jarig-hoera kriebels rondloopt, en je dan beseft dat niemand daar enige drukte om zal maken.

Tip: bedankt je vriend dat hij vrij heeft genomen, en neem dat gewoon aan. (helemaal in je eentje is pas echt klote, en zeg nou zelf, had je het hem niet een klein beetje kwalijk genomen als hij 'gewoon' aan het werk gegaan zou zijn?)

Ontbijt samen uitgebreid, of beter nog, begin rond 7 uur te roepen dat je jarig bent, en eis ontbijt op bed.

Dan haal je alle ingredienten om een taart te maken, maak een bende in de keuken, en ga met taart en al naar vrienden/het park/wat je ook fijn vindt, en daar uitgebreid taart eten samen 'want je bent jarig'.

Vergeet de kaarsjes niet, en eis een liedje van je Lief/vrienden.

Nee, het is geen groots feest. Maar je besteed er op die manier aandacht aan, en hoewel sommige dingen overdreven voelen (ontbijt op bed vragen) zijn het gewoon dingen die leuk zijn op je verjaardag.

O, enne... bescheidenheid is leuk, maar mensen weten dan niet dat je het wèl leuk zou vinden om wat van ze te horen op je verjaardag.

Volgend jaar dus al een week van tevoren beginnen met roepen dat je bijna jarig bent, en of de cadeaus al gekocht zijn, of je een extra mand naast de brievenbus moet zetten voor alle kaartjes, etc.

Aangeven wat je wilt of verwacht dus.

Andere mensen gaan het niet uit zichzelf raden.

En dan ben jij straks teleurgesteld omdat je niets hoort, en anderen zijn zich van geen kwaad bewust. (of misschien ook teleurgesteld, omdat ze je met liefde een kaart gestuurd hadden, maar niet wisten dat je dat zo leuk zou vinden)

Hele fijne verjaardag morgen.

Maak er jouw dag van, door samen met je vriend wat feestelijke activiteiten te verzinnen, en voor volgend jaar alvast een groooooot plan de campagne opzetten.
Kop op joh. Ga lekker wat leuks doen. Je bent toch jarig.

Het leven is een feest, maar soms moet je zelf de slingers ophangen.

Alvast gefeliciteerd.
Ik wens je voor morgen een hele fijne verjaardag toe. Ik heb ook nooit zin om mijn verjaardag te vieren hoor. De slingers komen alleen nog voor mijn kids uit de kast en ik ben in de zomer jarig en meestal valt mijn verjaardag in de bouwvak waardoor bijna iedereen op vakantie is. En dan willen ze na die tijd altijd komen om de boel op stelten te zetten. pfffff.
Een hele fijne verjaardag morgen en alvast gefeliciteerd!!
aaah wat een lieve woorden allemaal ! Dat doet me echt even goed !

Ik weet dat het heel kinderachtig overkomt allemaal. Maar het is gewoon even wennen dat ik de gezelligheid nu echt zelf moet gaan maken ipv het aan anderen overlaten.

Zelf een taart bakken met mijn vriend is ook een leuk idee ! Vind ik erg leuk om te doen. Hij iets minder.Maar hij heeft zich morgen maar aan mij aan te passen haha

Ga ook een flink stuk wandelen met de hond in het bos. Of naar het strand. Hij is ook een beetje jarig vind ik. Morgen is hij presiec 1 jaar en 9 weken. Ik heb hem vorig jaar gekregen op mijn verjaardag van mijn vriend
Ik ben vandaag jarig, 31 geworden. Vorig jaar zat ik in Indonesië en was hartstikke ziek en had liefdesverdriet en heb een ellendige verjaardag meegemaakt. Dit jaar was ik straalverliefd & zou het vast geweldig worden. Lekker uit eten met m'n vriend en vrijdag een feestje. Helaas zag hij een toekomst met mij niet zitten (nu wel heel leuk, maar toekomstplaatje klik ofzo ontbrak )en heeft hij het afgelopen vrijdag uitgemaakt. Een brok verdriet! Fijn om te merken dat er nog zoveel vrienden en familie om je geven en dat heeft mij door deze dag getrokken, ook al gaf ik niet zoveel om m'n verjaardag.

Morgen valt vast allemaal mee, is m'n boodschap. De mens lijdt het meest, door het lijden dat hij vreest. Soms moet je in het leven zelf de slingers ophangen. Fijne dag morgen, en alvast van harte!
Gefeliciteerd YogaYup ! Wat balen zeg ! Gelukkig heb je je er toch doorheen gewerkt en uiteindelijk toch nog een fijne verjaardag gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven