Loslaten
maandag 4 juni 2012 om 15:47
Wat moeilijk!
Ik zou als eerste kijken of het mogelijk is om zo snel mogelijk te verhuizen? In je huidige woning word je maar aan hem herinnerd.
Verder: ga je eindelijk op jezelf richten. Doe dingen waar JIJ blij van wordt. Ga dansen, sporten, iets creatiefs doen, weg met vriendinnen, stort je op je werk... whatever makes you happy!
Niet makkelijk, geef jezelf daar wat tijd voor, maar uiteindelijk zul je merken dat je een hele middag niet aan hem hebt gedacht. En dat is het begin
Sterkte!
Ik zou als eerste kijken of het mogelijk is om zo snel mogelijk te verhuizen? In je huidige woning word je maar aan hem herinnerd.
Verder: ga je eindelijk op jezelf richten. Doe dingen waar JIJ blij van wordt. Ga dansen, sporten, iets creatiefs doen, weg met vriendinnen, stort je op je werk... whatever makes you happy!
Niet makkelijk, geef jezelf daar wat tijd voor, maar uiteindelijk zul je merken dat je een hele middag niet aan hem hebt gedacht. En dat is het begin
Sterkte!
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
maandag 4 juni 2012 om 16:01
Happiness is the best revenge!
Probeer goed voor jezelf te zorgen. Concentreer je op de leuke dingen van het leven. Nogmaals, ik weet dat het makkelijk klinkt, gun jezelf die tijd. Niet blijven hangen in het verleden, kom op, vooruit kijken!
Ik lees trouwens dat hij nu aan de ' beterende hand' is. Moet je misschien eens goed naar jezelf kijken, word je aangetrokken door mensen die 'hulp' nodig hebben of was dat toeval?
Hoe lang is het trouwens geleden?
Probeer goed voor jezelf te zorgen. Concentreer je op de leuke dingen van het leven. Nogmaals, ik weet dat het makkelijk klinkt, gun jezelf die tijd. Niet blijven hangen in het verleden, kom op, vooruit kijken!
Ik lees trouwens dat hij nu aan de ' beterende hand' is. Moet je misschien eens goed naar jezelf kijken, word je aangetrokken door mensen die 'hulp' nodig hebben of was dat toeval?
Hoe lang is het trouwens geleden?
You are not crazy, you are... colorful. Colorful in a way that might respond to medication.
maandag 4 juni 2012 om 18:11
quote:lecco schreef op 04 juni 2012 @ 15:04:
Idealiseer hem veels te veel.
Je zegt het zelf al... hij is niet perfect.
Soms wordt hier wel eens aangeraden om een lijstje te maken met zijn slechte eigenschappen. Zou dat kunnen helpen?
Idealiseer hem veels te veel.
Je zegt het zelf al... hij is niet perfect.
Soms wordt hier wel eens aangeraden om een lijstje te maken met zijn slechte eigenschappen. Zou dat kunnen helpen?
maandag 4 juni 2012 om 18:55
Lecco is snap heel goed hoe je je voelt. Het is vreselijk maar niks aan te doen. Je weet zo goed wat er niet leuk aan hem was, maar opeens lijkt dat allemaal onbelangrijk en wil je alles wel vergeven als het maar weer goedkomt. Ik heb geen tips voor je. Zit er zelf ook vreselijk doorheen. Ben er depressief van en zit aan de medicijnen. Had dit nooit van mezelf verwacht, was altijd zo sterk, kon alles aan. Liefde kan rare dingen met je doen he
maandag 4 juni 2012 om 19:58
Ja dat denk ik ook steeds, het moet toch eens over gaan. Maar het lijkt alleen maar erger te worden. Ik herken ook zo wat je zegt, dat als je ergens bent je er alleen maar aan denkt hoe het zou zijn als hij erbij was. Daar komt nog het vreselijke schuldgevoel bij dat ik het allemaal verkeerd gedaan heb. Ik kan mijn leven wel weer op orde brengen, maar hem krijg ik nooit meer terug. soms wil ik gewoon dood, heb jij dat niet