sovatraining

06-06-2012 17:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 25 jaar en volg al voor de 3de keer sovatraining.Maar er is niks veranderd. ik heb een lichte vorm van pdd-nos. ik moet nog 2 keer dan is de cursus afgelopen. heeft iemand ook ervaringen met sovatraningen?
Nope. Ik heb de mijne (door mijn autisme, Asperger) tot twee keer toe afgezegd. Ik heb teveel moeite met het contact met anderen en de rollenspellen (die HAAT ik).
ja maar bij mij heeft het geen enkel effect.. ik snap niet hoe dat kan. volgens mijn ouders is die cursus voor mij dus onzin
Zoon heeft het gedaan. Het werd gegeven door van die softe figuren. Is hij echt niks mee opgeschoten (en ik nog minder want ik ergerde me mateloos aan het gezapige gedoe na de les).
SOVA training kan helpen mits die goed wordt gegeven. Maar dat is bij jou dus niet gedaan.

Ik zou eerder gaan voor een coach, die je specifiek dingen aanleert op het gebied van sociale contacten, aangaan en onderhouden, maar ook de sociale regels uitlegt.

Kies hiervoor specifiek een coach die veel ervaring en kennis heeft met autisme.
Waarom ben je niet verder gegaan op je topic van een paar dagen geleden? Daar werden toch goede vragen gesteld?

sova training
dankje wel tringtring
alleen mn ouders zitten daar over te zeuren. elke keer als ik daar heen ga of geweest ben..zeggen ze dat het onzin is. maar het is nog maar 2 keer die cursus en dan is het afgelopen. ik wil de cursus gewoon nog af maken..is wel zo sportief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven