Nespresso??

07-06-2012 22:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit te twijfelen of ik een nespresso zal gaan kopen. Ik ben gek van lekkere smaakjes koffie en vindt opgeklopte melk heerlijk. Nu heb een een leuke gezien met een schuimer erbij voor 179 e en je krijgt nog 30 e terug van nespresso zelf. Op zich een leuke bedrag voor een mooi apparaat. Er is vast wel iemand hier die ervaring heeft met een nespresso of een vergelijkbaar apparaat. Brand los aub. Wat zijn jullie ervaringen?
Krijg je die 30 eur wel terug, of krijg je tegoed voor cupjes? (meestal dat laatste)
Ik vind Dulce Gusto veeeeel lekkerder. Dus aan mijn mening heb je niks
Maar wil je koffie of espresso ( = een vingerhoedje sterke koffie)?
Ik wil nooit meer anders! Van de week toevallig dolce gusto bij iemand gedronken en dat kan niet tippen aan nespresso.

Ik heb net een tweede apparaat gekocht en die ¤30 kan je zowel op je rekening als in cups krijgen.
Overigens drink ik ouderwetse filterkoffie.

Lekkere koffie!!
@ bergamot, je krijgt 30 euro terug. Heb niets gelezen over cupjes tegoed

@ jarek, Natuurlijk wel. Waarom is dat lekkerder volgens jou?

@ septembergirl, mij drinkt meestal koffie maar ik houd van latte, cappuccino, en dat soort koffie. Wat ik heb begrepen is dat je dat soort koffie ook heel goed met een nespresso kan maken.
wij ook een nespresso, drink zelf geen koffie maar vriend vindt het heerlijk. Cupjes zijn vrij duur in vergelijking tot bijv. pads. Maar virend drinkt max 2 koffie per dag...dan valt het mee...maar als je een giga koffileut bent...tikt het nog wel aan.
Ik wil ook niets anders. Heerlijk. Helaas wel aan de prijs als je het omrekent tov Senseo. Wij hebben een aparte melkopschuimer van nespresso. Ik vind het zelf mooier als die opschuimer niet in het apparaat zit. Neemt minder ruimte in beslag en is niet zinloos als de opschuimer kapot gaat en het koffieapparaat het nog doet.
quote:claudia1981 schreef op 07 juni 2012 @ 22:10:

@ bergamot, je krijgt 30 euro terug. Heb niets gelezen over cupjes tegoed

@ septembergirl, mij drinkt meestal koffie maar ik houd van latte, cappuccino, en dat soort koffie. Wat ik heb begrepen is dat je dat soort koffie ook heel goed met een nespresso kan maken.

Ja dan zou ik zeker een Nespresso nemen, je hebt er een met melk-reservoir, ideaal!

Op MP worden veel Nespresso's aangeboden!
@ Neele, 😁 ok. En waarom, wat voor koffie drink je zoal. Is het idd waar dat mijn favorieten ( zie hierboven) hiermee kan maken?

@ septembergirl 😁 blits hoor 😉
Ik wil niets anders meer dan een Nespresso apparaat.

Wij hebben hem ooit gekocht ook met zo'n actie dat je geld terug kreeg bij je aankoop.

Wij kregen het geld op ons bankrekening gestort. Dus geen tegoed voor je cupjes.

Heerlijke koffie en heerlijke espresso.

Zelf drinken we alleen espresso en ristretto.

Voor de visite hebben we altijd een flinke voorraad lungo (=gewoon kopje koffie)
Ik en mij man drinken idd max 2 kopjes per dag. Dus dan valt het wel mee. Als je idd de hele dag koffie drinkt dan ben je een kapitaal kwijt.

Heb er 1 gezien met een melkschuimer. Ik vind het persoonlijk weer mooier als de schuimer er aan vast zit. Smaken verschillen gelukkig. ☺

Koop liever een nieuwe nespresso, je weet maar nooit wat een ander er mee heeft gedaan 😖
quote:liefpief schreef op 07 juni 2012 @ 22:11:

Ik wil ook niets anders. Heerlijk. Helaas wel aan de prijs als je het omrekent tov Senseo..

Senseo is geen koffie!

Dat is warm water met koffiesmaak.

quote:claudia1981 schreef op 07 juni 2012 @ 22:10:

.

Omdat de Latte Macciato en Cappucino het meest de Italiaanse smaak benaderen in mijn beleving. Bovendien is er veel keuze. Zo vind ik de ijs-cappucino ook zoooo lekker...

Plus dat ik dat melkstomertje een behoorlijk gedoe vond bij Nespresso. Per saldo zal het elkaar niet zoveel ontlopen denk ik en is het vooral een kwestie van smaak.

Heb je ze wel allebei uitgeprobeerd?

Oh en het is al gezegd, maar de koffie is wel duur! Alleen daarom wel belangrijk dat je dan in ieder geval een bak koffie brouwt waar je blij van wordt...
Ik drink koffie met opgeklopte melk. Heb naast de nespresso de aerochino voor de melk. Als ik het geld had gehad had ik een all in One apparaat gekocht. Superopschuimer. Echt super koffie.

Kan voor mij niets tegenop. Al is het wel heel milieu onvriendelijk.

Senseo en andere paardenzeik zoals filterkoffie drink ik echt niet meer.

De eerste kerst nadat ik mijn nespresso had heb ik meteen eentje voor mijn moeder gekocht. Daar ook lekkere koffie.
Maar volgens een andere website, waar ik natuurlijk niet meer op kom, kunnen de dolce gusto cups ook in de nespresso apparaten. Klopt dat?
quote:Neele01 schreef op 07 juni 2012 @ 22:28:

De eerste kerst nadat ik mijn nespresso had heb ik meteen eentje voor mijn moeder gekocht. Daar ook lekkere koffie. en je moeder maar denken dat je zo genereus bent
Ik kreeg dus van de week een dolce gusto cappuccino ofzo. Smaakte precies naar zo'n oplos koffie uit een zakje. Niet te hachelen. Volgens mij wordt dat met poeder melk gemaakt ofzo...
quote:claudia1981 schreef op 07 juni 2012 @ 22:29:

Maar volgens een andere website, waar ik natuurlijk niet meer op kom, kunnen de dolce gusto cups ook in de nespresso apparaten. Klopt dat?Tenzij Nespresso zijn cups heeft veranderd, zijn die van Dolce Gusto bijna 3x zo groot, dus dat gaat niet passen denk ik.
quote:claudia1981 schreef op 07 juni 2012 @ 22:29:

Maar volgens een andere website, waar ik natuurlijk niet meer op kom, kunnen de dolce gusto cups ook in de nespresso apparaten. Klopt dat?Geen idee, maar ik heb pas de verkeerde cuphouders meegenomen bij de Blokker. Had dus de Nespresso cuphouder en daar passen de Dulce Gusto cups echt niet in. Dus ik vermoed dat het niet kan...
Nee hoor Jarek! Eerlijk gezegd dat ik die senseo niet te pruimen vond :-)
Ok dus dat klopt niet. Goed om van te voren te weten
Wij hebben een Nespresso met losse melkopschuimer.

Heb een demonstratie gehad in winkel vwb de melkopschuimer los of vast. Bij de losse melkopschuimer krijg je dikker melkschuim (vind ik lekkerder), bij de vaste is de melk vloeibaarder. De cappuccino is verrukkelijk. Voor de latte moet je handig zijn, haha. Die krijg ik niet zo netjes.

Wij zijn zelf weg van de Nespresso. Heerlijke koffie en niet te vergelijken met Senseo of Dolce Gusto. De cups van Dolce Gusto kunnen hier overigens niet in, zijn te groot.

Je hebt overigens goedkopere cups (van DE ofzo??). Gewoon in de supermarkt te krijgen. Nadeel van de Nespresso-cups is dat je ze niet overal kunt krijgen. Je kunt ze overigens wel goed via internet bestellen en thuis laten bezorgen.

En natuurlijk heb je nog lekkerdere koffie (bijv. gezet van verse koffiebonen), maar hier betaal je dan wel een klap meer voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven