Herfst

09-06-2012 10:21 42 berichten
Wat denken jullie? Blijft het voor altijd herfst in Nederland, of komt er een moment dat we ook weer seizoenen krijgen? Zoals een fijne lente, ofzo.

Ik ben dit weer zo beu..

Komt het nog goed in ons lieve Kikkerlandje, of moet ik mijn biezen pakken naar een oord waar nog wel seizoenen bestaan?

Iemand nog suggesties, waar kan ik heen?
Alle reacties Link kopieren
Mens,stel je niet aan,het was 3 weken geleden anderhalve week 25 tot 30 graden.
Lees net dat het weer in griekenland nog net zo mooi is als tien jaar geleden, dat prijzen gunstig zijn vanwege dalende toeristenbezoekers. Maar of je daar blij wordt?

Ik zou zeggen, boek een last minute en ga lekker de zon op zoeken. Hopelijk krijgen we wel een mooie zomer, maar ik geloof er weinig van.
quote:ladytruckster schreef op 09 juni 2012 @ 10:22:

Mens,stel je niet aan,het was 3 weken geleden anderhalve week 25 tot 30 graden.Dus dat. Ben blij dat het weer even wat frisser is. Heerlijk.
quote:ladytruckster schreef op 09 juni 2012 @ 10:22:

Mens,stel je niet aan,het was 3 weken geleden anderhalve week 25 tot 30 graden.

Dus.

En nu moet de kachel weer aan.
quote:Twinkle1001 schreef op 09 juni 2012 @ 10:25:

[...]

Dus dat. Ben blij dat het weer even wat frisser is. Heerlijk.Echt? Jij wilt geen zonnetje en leuke slippers aan en een terrasje met een graadje of 23?
Hier ben ik het ook zat, het is gewoon herfst.

Zit al uit te kijken naar een nieuwe winterjas, had de mijne weggegooid

Zou naar het zuiden gaan TO, van Frankrijk
Als dit je zorgen zijn, ben je een gezegend mens.
quote:Twinkle1001 schreef op 09 juni 2012 @ 10:25:

[...]

Dus dat. Ben blij dat het weer even wat frisser is. Heerlijk.Nou ik niet, baal van al die regen, geef mij maar boven de 20 graden, lekker terrasjes zitten, zonnen, buiten zijn. Vind dit maar niks.. Ik ben dit herfst weer nu al beu..
Ik heb liever zon en warmte! De laatste week zie ik alleen maar regen en wind waar je u tegen zegt.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Ik zie hier blauwe lucht hoor. Eergisteren heerlijk gewandeld door een zacht zomerbuitje. Ik hoop dat het zo weer gaat regenen, dan hoef ik geen gras te maaien
Ga in therapie!
quote:-no-nick- schreef op 09 juni 2012 @ 10:27:

Hier ben ik het ook zat, het is gewoon herfst.

Zit al uit te kijken naar een nieuwe winterjas, had de mijne weggegooid

Zou naar het zuiden gaan TO, van Frankrijk

Zuid Frankrijk, Nice lijkt mij wel wat... de komende weken rond de 25 graden.

Ik vind het gewoon kut, ik wil geen winterjas aan in juni.
quote:thomaaas schreef op 09 juni 2012 @ 10:28:

Wie zegt dat?

Wie weet in wat voor shit ik zit, misschien zou het daarom wel fijn zijn als ik lekker buiten kon zijn.
.
quote:Nastik schreef op 09 juni 2012 @ 10:30:

[...]

Wie zegt dat?

Wie weet in wat voor shit ik zit, misschien zou het daarom wel fijn zijn als ik lekker buiten kon zijn.Ik kan me niet druk maken om het weer, veranderen doe je het tenslotte niet. Misschien is het daarom dat ik het niet begrijp Ik bedoel het niet verkeerd.
quote:thomaaas schreef op 09 juni 2012 @ 10:28:

Jouw achternaam is Berge? Dan snap ik het wel

Na de afgelopen jaren mooie lente en regenachtige zomer te hebben gehad, gaan we nu een mooie zomer tegemoet. Als het droog is, vind ik het nu wel prima. Maar die regenbuien maken het toch, dat hier het kacheltje tuft; wat ook wel weer lekker is tijdens een lui weekend.
quote:thomaaas schreef op 09 juni 2012 @ 10:34:

[...]

Ik kan me niet druk maken om het weer, veranderen doe je het tenslotte niet. Misschien is het daarom dat ik het niet begrijp Ik bedoel het niet verkeerd.

Ik maak me niet druk, ik ben wel...tja...teleurgesteld.

Ik kamp al heel lamg met serieuze depressies die de kop opsteken in de winter. Dan moet je 2 keer per week onder de UV-lamp, itamine D slikken etc...etc.. Het enige waar je naar uitkijkt in de grijze massa is een beetje zon en buiten kunnen zijn. Dus je richt je pijlen een beetje op de lente, op de maand juni.

Krijg je dit.

Het is dan wel een beeeeeeeeeeeeeeeetje een teleurstelling.

En ja, als verhuizen naar Zuid Frankrijk of Spanje of waar dan ook ook maar een beetje bereikbaar was voor mij, dan had ik het gedaan.

Maar ik begrijp dat je het niet verkeerd bedoelt.

No problemo.
quote:paloma schreef op 09 juni 2012 @ 10:36:

Na de afgelopen jaren mooie lente en regenachtige zomer te hebben gehad, gaan we nu een mooie zomer tegemoet. Als het droog is, vind ik het nu wel prima. Maar die regenbuien maken het toch, dat hier het kacheltje tuft; wat ook wel weer lekker is tijdens een lui weekend.Mwah, ik wil geen kachel aan. Dan kan ik weer janken als de NUON met de jaarafrekening komt.
Nastik, ga elke dag een tot anderhalf uur wandelen. Dan komen er endorfinen vrij die als natuurlijk antidepressivum werken.
Ga in therapie!
En open een topic over iets waar je blij van wordt Je kan je eigen gedachten voor een deel ook beïnvloeden.
Ga in therapie!
quote:dubiootje schreef op 09 juni 2012 @ 10:41:

Nastik, ga elke dag een tot anderhalf uur wandelen. Dan komen er endorfinen vrij die als natuurlijk antidepressivum werken.

Doe ik! En dan kom ik lekker in "The Zone"... ga altijd samen met mijn hondenvriendje..

Komt wel goed, soms effe klagen hoor!
quote:dubiootje schreef op 09 juni 2012 @ 10:43:

En open een topic over iets waar je blij van wordt Je kan je eigen gedachten voor een deel ook beïnvloeden.

Komt wel goed.
Even klagen mag, niet in blijven hangen en je richten op positieve dingen
Ga in therapie!
Ik heb het ook hoor Nastik. Baal gewoon zo erg van het weer.

Als de zon nou eens tevoorschijn wilde komen he. En ons op wilde warmen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven