waarom?
zaterdag 9 juni 2012 om 23:14
zaterdag 9 juni 2012 om 23:16
quote:-Bladora- schreef op 09 juni 2012 @ 23:03:
[...]
Misschien omdat het commentaar op het forum wel gezellig was?
Ja dat op zich wel. Alleen had ik ook nog een peuterpuber dochter om me heen dartelen die graag de aandacht wilde. Zucht, het is gewoon niet zo leuk om alles alleen te moeten doen.
(En ja, dit is stom zeuren, ik weet het.)
[...]
Misschien omdat het commentaar op het forum wel gezellig was?
Ja dat op zich wel. Alleen had ik ook nog een peuterpuber dochter om me heen dartelen die graag de aandacht wilde. Zucht, het is gewoon niet zo leuk om alles alleen te moeten doen.
(En ja, dit is stom zeuren, ik weet het.)
zaterdag 9 juni 2012 om 23:19
Waarom dragen alle meiden/meisjes in Amsterdam ineens hotpants met 15 dernier zwarte panties en allstars of plateau zolen. Waar komt dat vandaan? Waarom doe je dat je zelf aan als je all een behoorlijke derriere hebt en je je veel beter kan kleden?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zaterdag 9 juni 2012 om 23:20
quote:giuliettacapuletti schreef op 09 juni 2012 @ 23:16:
[...]
(En ja, dit is stom zeuren, ik weet het.)Ik kan me niet in je situatie verplaatsen maar zeuren mag! Vooral als het bijna middernacht is!
[...]
(En ja, dit is stom zeuren, ik weet het.)Ik kan me niet in je situatie verplaatsen maar zeuren mag! Vooral als het bijna middernacht is!
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zaterdag 9 juni 2012 om 23:26