waarom?
zondag 10 juni 2012 om 01:12
quote:eliana schreef op 09 juni 2012 @ 23:45:
Wat zijn de zwarte vlekjes in de bek van mijn rode kater? (had tie al toen we hem kregen uit het asiel, hij is daar 100% nagekeken)
Hoogstwaarschijnlijk pigmentvlekjes.
Rode katten krijgen die meer en meer naarmate ze ouder worden.
Ook op de oogleden kunnen ze die krijgen.
Wat zijn de zwarte vlekjes in de bek van mijn rode kater? (had tie al toen we hem kregen uit het asiel, hij is daar 100% nagekeken)
Hoogstwaarschijnlijk pigmentvlekjes.
Rode katten krijgen die meer en meer naarmate ze ouder worden.
Ook op de oogleden kunnen ze die krijgen.
zondag 10 juni 2012 om 09:14
Waarom krijg ik nu (alweer) blaasontsteking terwijl ik met mezelf af had gesproken de hele dag in de bieb te studeren.
En waarom zijn de wc's in de bieb 2 trappen omhoog en een stuk lopen van waar ik altijd studeer en kan ik dus niet heen
En waarom zijn de wc's in de bieb 2 trappen omhoog en een stuk lopen van waar ik altijd studeer en kan ik dus niet heen
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
zondag 10 juni 2012 om 09:55
Waarom ging de man van mijn vriendin vreemd, terwijl ze zo ziek was van de kanker? Waarom wist ik het al dat hij toch niet met die ander gestopt was toen hij mij vertelde dat hij een nu een vriendin heeft? Waarom moest mijn vriendin sterven met de wetenschap dat die ander straks bij hem en bij haar kinderen zou zijn? Waarom deed hij haar zoveel verdriet? Waarom deed mijn zwager dit ook bij mijn schoonzus? Wat ben je voor een man als je met een ander kunt naaien, terwijl je vrouw vecht voor haar leven? Waarom kunnen minaressen zich niet voorstellen het leed dat ze veroorzaken? Wat is er gebeurd met de liefde? In voor- en in tegenspoed, bij gezondheid en bij ziekte, waarom beloven mensen dingen die ze niet kunnen waarmaken? Waarom plempen mensen hier respectloos de problemen met hun partner neer? Zou je het ook waarderen als jou partner dit soort dingen over jou hier zou schrijven? Wat vinden de minaressen nou echt als hun man ook vreemd zou gaan? Wat is er gebeurd met de waarden en normen van mensen? Waarom doe je een ander bewust zo'n pijn en verdriet dat iemand moet sterven met een gebroken hart? En waarom raakt mij dit nou toch zo? En typ ik dit met tranen in mijn ogen?