waarom?

09-06-2012 22:41 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor alle dingen die je je op dit moment afvraagt..

Waarom vervliegt de smaak van tandpasta zo snel?
Wordt er ook nog antwoord gegeven op deze kutvragen?
Waarom wil je een antwoord?
quote:eliana schreef op 09 juni 2012 @ 23:45:

Wat zijn de zwarte vlekjes in de bek van mijn rode kater? (had tie al toen we hem kregen uit het asiel, hij is daar 100% nagekeken)

Hoogstwaarschijnlijk pigmentvlekjes.

Rode katten krijgen die meer en meer naarmate ze ouder worden.

Ook op de oogleden kunnen ze die krijgen.
Waarom is bijna alles dat lekker is slecht voor je?
Waarom ben ik altijd moe?
Ik heb veel vragen:

Waarom heb ik topicdiaree? :(

Waarom win ik de loterij niet?

Waarom ga ik niet naar bed?

Waarom ben ik geen jongetje?

Waarom stel ik zoveel vragen?

Waarom stel ik nu deze vraag?

Waarom post ik hier?
Waarom slaap ik nog niet, terwijl de halve wereld al slaapt?!
Waarom was ik om zes uur alweer wakker terwijl ik lekker had kunnen uitslapen vandaag?
Waarom ben in nu misselijk en heb ik hoofdpijn?? En lig ik al een uur wakker??

( Het antwoord weeeeet ik )
Waarom ben ik nu al wakker?
Waarom klik ik dit topic enthousiast aan en bedenk ik me dan pas dat ik geen 'waarom?'-topic nodig heb maar een 'hoe?'-topic?
Waarom ben ik nog niet zwanger?
Waarom heb ik harde buiken?
Waarom krijg ik nu (alweer) blaasontsteking terwijl ik met mezelf af had gesproken de hele dag in de bieb te studeren.

En waarom zijn de wc's in de bieb 2 trappen omhoog en een stuk lopen van waar ik altijd studeer en kan ik dus niet heen :(
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Waarom voel ik toch de neiging om allerlei klusjes in huis te doen, terwijl dochter eindelijk weer eens uit logeren is en ik dus kan uitslapen?

Waarom ben ik altijd vroeg wakker als ik eens kan uitslapen??
http://youtu.be/cFlJ6EvicF0
Waarom weet ik niks te doen vandaag?
Waarromm smst vriendje allemaal technische dingen over z'n werk en denkt hij dat ik dat snap, en vooral, waarom denkt hij dat ik dat interessant vind!

Herkenbaar;-) vraag ik me dus ook af

Mijne doet het ook als hij aan het gamen is
Waarom heet brood brood, maar een sneetje ervan een boterham?
Waarom ging de man van mijn vriendin vreemd, terwijl ze zo ziek was van de kanker? Waarom wist ik het al dat hij toch niet met die ander gestopt was toen hij mij vertelde dat hij een nu een vriendin heeft? Waarom moest mijn vriendin sterven met de wetenschap dat die ander straks bij hem en bij haar kinderen zou zijn? Waarom deed hij haar zoveel verdriet? Waarom deed mijn zwager dit ook bij mijn schoonzus? Wat ben je voor een man als je met een ander kunt naaien, terwijl je vrouw vecht voor haar leven? Waarom kunnen minaressen zich niet voorstellen het leed dat ze veroorzaken? Wat is er gebeurd met de liefde? In voor- en in tegenspoed, bij gezondheid en bij ziekte, waarom beloven mensen dingen die ze niet kunnen waarmaken? Waarom plempen mensen hier respectloos de problemen met hun partner neer? Zou je het ook waarderen als jou partner dit soort dingen over jou hier zou schrijven? Wat vinden de minaressen nou echt als hun man ook vreemd zou gaan? Wat is er gebeurd met de waarden en normen van mensen? Waarom doe je een ander bewust zo'n pijn en verdriet dat iemand moet sterven met een gebroken hart? En waarom raakt mij dit nou toch zo? En typ ik dit met tranen in mijn ogen?
Ooijen
Waarom heb ik een voorgevoel dat deze kleine te vroeg geboren gaat worden? Waarom heb ik al erge harde buiken bij 31 weken, terwijl ik dat bij de andere 3 pas later kreeg? Waarom voel ik me zo raar?
Ooijen, wat vreselijk...
quote:fru1t3lla schreef op 10 juni 2012 @ 02:24:

Ik heb veel vragen:

Waarom heb ik topicdiaree? :(

Dat vraag ik me ook af, waarom jij topicdiaree hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven