jaloezie

11-06-2012 10:52 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb een vriend en hij heeft een zoontje van 5. Hij ziet hem niet veel. jaren terug is er tussen ons iets gebeurd..omdat hij toen elk weekend bij zijn ex en zoon sliep. daar hadden wij trammelant over gehad. nu mag hij ook niet meer van zijn ex daar slapen. hij ziet zijn zoontje in keer in de zoveel maanden. er is geen normale omgangsregeling en dat gaat ook niet komen denk ik.

dus hij mag soms een middagje daar naar toe om zijn zoontje te bezoeken of zijn zoontje komt bij zijn ouders(opa en oma dus).

Het probleem is als ik hoor dat hij naar zijn zoontje gaat of bij zijn ouders komt..reageer ik meestal heftig tegen hem. van dat ik hem(mijn vriend)ook eens wil zien en zo. beetje boos zegt maar. Maar zijn zoontje is hem alles. nu ik verhuisd ben zie ik mn vriend niet zoveel. maar als ik hem elke dag zie dan heb ik dat gevoel ook. ik wil absoluut niet jaloers zijn tussen hij en zijn zoon. maar zo voelt het wel
ik vind het echt egoistisch dat je zo tegen je vriend reageert. Dat je jarloerse gevoelens hebt kan je niets aan doen, hoe je ermee omgaat is echt niet netjes.
Belachelijk
Sorry hoor, maar wat triest dat je zo reageert. Die jongen ziet zijn eigen vlees en bloed eens in de paar maanden en dan ga jij moeilijk lopen doen?!!! Ik mis mijn kinderen al als ik ze een dag niet heb gezien, laat staan een paar maanden. Hij gaat naar zijn zoontje of naar zijn ouders en jij ziet hem 1 middagje niet, boehoe. Ga je diep schamen!
Ga nu toch eens weg bij die man!
Serieus? Hij ziet zn zoontje één keer in de zoveel máánden en jij doet daar moeilijk over? ....
Ben jij de reden uiteindelijk dat hij zijn zoontje zo weinig ziet? Of begrijp ik dat niet goed?
Are you kiddin' me? Hij ziet zijn zoontje al verschrikkelijk weinig en dan ga jij drammen als een kleuter? Als ik jouw vriend was, had je me de bout kunnen hachelen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Stel je niet zo afschuwelijk aan. En het stomste van je verhaal vind ik nog: je doet net of je daar niks aan kunt doen, dat je je zo gedraagt. Get a grip, woman.
Wat eten we vanavond?
Ik heb maar weer even op het andere topic gekeken.

Soms word ik er zo triest van in welke omstandigheden kinderen moeten leven. Hier moet zo een ellende verhaal achter zitten van onverantwoordelijke ouders en dito vriendin.
Jaloers omdat je vriend zijn eigen kind wil zien? Tsjongejonge, als je kiest voor iemand met (een) kind(eren) kies je ook voor dat kind/die kinderen, als je dat niet kunt moet je geen relatie aangaan. Een normale, voorzover je een omgangsregeling normaal kunt noemen, is minimaal één weekend per twee weken en een deel van de vakanties.
verba volant, scripta manent.
Echt sneu...voor dat kindje. En die vent mag wel een ruggegraat kweken want jij kreeg een trap onder je gat van mij. Beetje verongelijkt lopen doen om dat bezoekje eens in de paar maanden. Belachelijk!
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik snap jou niet. Elk ander zou zich er in jouw plaats juist druk om maken dat haar vriend zijn kind veel te weinig ziet!
Ik vind je een egoïst. En dat zeg ik niet snel.

Jezelf boven zijn kind zetten, die hij al zo weinig mag en kan zien. Hoe durf je. Zeker nog stapvoetend ook.
Als ik zijn ex zou zijn, zou ik eisen dat hij zijn kind minstens een weekend in de twee weken heeft. Puur om jou te zieken
Ik ben gewoon bijna blij voor dat jochie dat hij zn vader weinig ziet.

Dan word hij tenminste niet stelselmatig aan jou blootgesteld.

Hoe oud ben jij in godsnaam!

Leer je eens gedragen mens.

Dat je jaloers bent is al achterlijk genoeg, maar dat je er ook nog naar handeld laat wel zien dat je echt kleinzielig bent.

Dat die vriend van jou je niet allang aan de kant heeft gegooid begrijp ik echt niet.

Zijn kind is een deel van hem.

Dat jij niet alleen al om die reden om dat jochie geeft bewijst al dat jij geen flauw idee hebt wat houden van is.

Daarbij gun je ook nogeens je vriend zijn geluk niet.

Wat een hufterig gedrag zeg, om van te kotsen.
Een bloedeigen kind komt altijd op nummer 1 te staan, dat is nou eenmaal zo. Wat jij kan doen, is of leren hiermee om te gaan, of kappen met de relatie.

Van je vorige topics begrijp ik dat je vriend een lange geschiedenis heeft van depressies en hiervoor zelfs opgenomen is. Ik neem aan dat hij hierdoor niet in staat is om voor zijn kind te zorgen en de bezoekregeling om die reden is zoals het nu is. Daarom mocht hij waarschijnlijk bij elk bezoekmoment blijven slapen bij zijn ex om er zo veel mogelijk te kunnen zijn voor zijn kind. Ik begrijp dat dit een moeilijke situatie is voor jou, maar door jou (de ruzie over blijven slapen) ziet hij zijn kind nu nog minder. Zie je in hoe egoïstisch je hebt gehandeld?
Triest! Hij ziet zn kind al amper. 1 keer in de zoveel maanden...wat verschrikkelijk moet dat voor jouw vriend en zijn zoontje zijn.
Ja hoor, de omgekeerde wereld: TO slachtoffer omdat ze haar vriend niet kan zien op die ene dag dat hij zijn zoontje mag zien? Moet niet gekker worden!!! Egoïsme van de bovenste plank dus bij TO . . . . ! Bah!!!!
Je bent jaloers op een kind van vijf wat zijn vader nauwelijks ziet?

Waarom precies?

Toch bang dat hij met zijn ex in bed duikt of zo?

Het kind ziet zijn vader eens in de paar maanden en ga jíj een toer bouwen?

Laat je nakijken meid, echt, dit is zo volkomen van de pot gerukt, zelden zoiets vreselijks gelezen.
Wat Leo zegt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het ergste is nog, dat als jij echt om je vriend had gegeven je hem had geholpen om een stabiele situatie te maken.

Dan had hij zijn kind vaker kunnen zien.

Nu ziet hij het kind minder door jou en dat is echt onvergeefelijk.

Zijn zoontje is alles voor hem en jij misgunt hem die paar keer in het jaar dat hij hem ziet.
11 mei jongstleden heb je hier ook een topic over geopend, je kreeg toen ongeveer dezelfde reacties als nu.

Waarom open je nu opnieuw een topic?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Idd Evy precies hetzelfde, waarom??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En daarna reageert ze nog nauwelijks zie ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven