Hallelujah!

11-06-2012 10:58 13 berichten
Hallelujah! Eindelijke een zinnige apparaat!
wauw!!
Zinloos apparaat voor wanneer je klopgeesten hebt; 'Het ontwerp is gebaseerd op het principe dat objecten alleen van locatie veranderen als mensen verplaatsen.'

Kansloos.
Alle reacties Link kopieren
Die wil ik!

En als die nou ook nog bijhoudt WIE er aan mijn spullen zit... Eventueel een alarm er op bij het verplaatsen van bepaalde zaken.

Oh, wat zal ik daar gelukkig van worden!
Ik moet helemaal niks!
"Het ontwerp is gebaseerd op het principe dat objecten alleen van locatie veranderen als mensen verplaatsen."

Slimme jongens daar
quote:Nicky_L schreef op 11 juni 2012 @ 11:07:

Die wil ik!

En als die nou ook nog bijhoudt WIE er aan mijn spullen zit... Eventueel een alarm er op bij het verplaatsen van bepaalde zaken.

Oh, wat zal ik daar gelukkig van worden!of dat het apparaat mijn huisgenoten verteld dat ze de spullen weer op de juiste plek terugleggen. Dat zou ook een zegen zijn
Ohwww die wil ik ook!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk, alleen moet je er volgens mij in elke kamer 1 hbben als ik het systeem een beetje goed begrijp. Of ben ik nou heel blond?
Ha ze leeft nog! je leek weer ff van de tierra desaparecido

geweldig apparaat, was zojuist hier nog erg van pas gekomen.

was net thuis gekomen met de el. fiets, die heeft 2 sleutels.

had eentje buiten laten vallen, opgeraapd en was naar binnen gegaan.

ineens was het ding spoorloos. waarom kijk je nooit meteen toevallig op de plek waar dat ding ligt?

erg vermoeiend dus kom maar op met dat apparaat
MP, kijk hoe goed dat apparaat is dat je me weer gevonden hebt . Ik heb veel last van een RL. Wil je het van me overnemen? Het mag heur.
Dat mis ik nog in mijn leven! Eindelijk!!!!
idd MEFS, topuitvinding

ut kan ook zijn dat je hem op mij uitgeprobeerd hebt

nou ja nogmaals het werkt dus....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven