Koffie
dinsdag 12 juni 2012 om 17:39
Wisselt. Kan 2 keer zijn maar ook 8 of meer. Als ik veel overleg/vergader op een dag dan vanzelf meer omdat er dan koffie op tafel staat en ik dan snel met iemand mee drink. Maar thuis op zondag kunnen het er maar zo slechts 1 of 2 bekers zijn.
Ik wil wel lekkere koffie hebben. Thuis een ingebouwde verse bonen automaat met lekkere koffiebonen (wisselend, plunder af en toe graag Simon Levelt winkel of zo). En heb voor op kantoor ook goede koffieautomaten laten aanschaffen, net als fatsoenlijke koffiebonen. Liever 1 bak echt lekkere koffie dan 10 van die laffe, afwaswater bakjes.
Ik wil wel lekkere koffie hebben. Thuis een ingebouwde verse bonen automaat met lekkere koffiebonen (wisselend, plunder af en toe graag Simon Levelt winkel of zo). En heb voor op kantoor ook goede koffieautomaten laten aanschaffen, net als fatsoenlijke koffiebonen. Liever 1 bak echt lekkere koffie dan 10 van die laffe, afwaswater bakjes.
dinsdag 12 juni 2012 om 17:49
dinsdag 12 juni 2012 om 17:54
quote:barones schreef op 12 juni 2012 @ 17:41:
[...]
Kun jij 's nachts nog je luiken dichtdoen?
je haalt me de woorden uit de mond.
ben gek op koffie, maar zoveel, no thanks.
ik drink zo'n 3 a 4 koppen per dag.
wil geen reclame maken, maar ik drink een stuk minder koffie sinds ik van senseo naar Dolce Gusto ben gegaan. vind ik best apart....
ik slaap er trouwens ook gewoon goed op. (al denk ik dat dat met 16 een ander verhaal zou worden, ga het niet uitproberen )
[...]
Kun jij 's nachts nog je luiken dichtdoen?
je haalt me de woorden uit de mond.
ben gek op koffie, maar zoveel, no thanks.
ik drink zo'n 3 a 4 koppen per dag.
wil geen reclame maken, maar ik drink een stuk minder koffie sinds ik van senseo naar Dolce Gusto ben gegaan. vind ik best apart....
ik slaap er trouwens ook gewoon goed op. (al denk ik dat dat met 16 een ander verhaal zou worden, ga het niet uitproberen )
dinsdag 12 juni 2012 om 18:01
quote:h_a_l_l_o schreef op 12 juni 2012 @ 17:59:
Ik vind het eigenlijk wel heel lekker en kan ook niet echt zonder.
Jullie wel?Kan geen goed alternatief vinden, was het maar waar, zou best koffievrij door het leven willen, maar dan kom je terecht bij limonade, melk of alcohol en van thee word ik ook lodderig.
Ik vind het eigenlijk wel heel lekker en kan ook niet echt zonder.
Jullie wel?Kan geen goed alternatief vinden, was het maar waar, zou best koffievrij door het leven willen, maar dan kom je terecht bij limonade, melk of alcohol en van thee word ik ook lodderig.