Provincialen

14-06-2012 00:09 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha,

Ik volg dit forum nu al een tijdje en kan niet anders vinden dan dat een meerderheid van de leden van dit forum een stelletje provincialen zijn die alleen maar kennis hebben van gras en mest

Ik zou zeggen, kom eens een dagje stadtse dingen doen bij ons en er gaat een wereld voor je open.

Btw. Dat is mijn mening en niet die van jou
Onderbouwing?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zoals? Welke stadse dingen moeten ze doen?
Heb jou ng niet echt op wereldlijke intelligentie kunnen betrappen. En je hebt je feiten wederom niet op een rijtje. Mijn advies: gebruik iets minder van t een of ander, misschien wordt de kijk op de wereld iets realistischer. Slaap lekker
ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Een dagje stadtse dingen doen>? Dus net zoals jij het alleen maar kunnen hebben over showbizzroddels en welke hapjes er tijdens de voetbalwedstrijd geserveerd moeten worden?
Bij ons? Bij jou en je fijne fantasievriendjes?
shogubo, nou werkelijk, de schellen vallen me van de ogen hoor.

Bedankt voor het grootse inzicht. (In welk drop woon je zelf? Amsterdam? Rotterdam? Zulke wereldsteden zijn dat nou ook weer niet).
Er wonen nergens zoveel provincialen als in Amsterdam!

(gejat van Gummbah)
Jij woont in een stad? Hier in Nederland? Ik heb o.a. in Boston, New York, Parijs en Nice gewoond. Dat zijn pas steden schatje. Niet van die uit hun voegen gebarsten dorpen zoals hier in Nederland. Jij bent voor mij dus ook gewoon een provinciaaltje... Bye, bye, zwaai, zwaai!
quote:VotesforLeo schreef op 14 juni 2012 @ 00:14:

Heb jou ng niet echt op wereldlijke intelligentie kunnen betrappen. En je hebt je feiten wederom niet op een rijtje. Mijn advies: gebruik iets minder van t een of ander, misschien wordt de kijk op de wereld iets realistischer. Slaap lekker
quote:VotesforLeo schreef op 14 juni 2012 @ 00:14:

huilend van het lachen naar bed, dank je!
Gras en mest? Heb je wat topic-linkjes?
quote:shogubo schreef op 14 juni 2012 @ 00:09:

Btw. Dat is mijn mening en niet die van jouDit klopt...
Volgend mij gaat het op deze site niet over hoe je elkaar depressief kunt krijgen maar hoe je elkaar een hart onder de riem

kunt steken oftewel feel good.

de rest van de B.S.(bull Shit)kennen we toch allemaal wel.

Zoek anders een site waar je elkaar lekker af kunt zeiken.
quote:hekje schreef op 14 juni 2012 @ 00:24:

Gras en mest? Heb je wat topic-linkjes?Misschien bedoelt ze deze?
Leuk!

Komen we met z'n allen bij jou logeren!
quote:leentjedb schreef op 14 juni 2012 @ 00:18:

Jij woont in een stad? Hier in Nederland? Ik heb o.a. in Boston, New York, Parijs en Nice gewoond. Dat zijn pas steden schatje. Niet van die uit hun voegen gebarsten dorpen zoals hier in Nederland. Jij bent voor mij dus ook gewoon een provinciaaltje... Bye, bye, zwaai, zwaai!Ha ik wilde net zeggen. London is een Stad. New York is een Stad. Amsterdam is een Dorp.
quote:doeidoeidoei schreef op 14 juni 2012 @ 00:16:

shogubo, nou werkelijk, de schellen vallen me van de ogen hoor.

Bedankt voor het grootse inzicht. (In welk drop woon je zelf? Amsterdam? Rotterdam? Zulke wereldsteden zijn dat nou ook weer niet).
quote:eleonora schreef op 14 juni 2012 @ 00:28:

Leuk!

Lijkt mij ook heel leuk! Ik wil best mee, ben benieuwd hoe dat nu is 4 hoog op een klein appartementje!

Met schuifdeuren en 1 slaapkamer!

Midden de de grote stad!

Superrrr!
quote:eleonora schreef op 14 juni 2012 @ 00:28:

Leuk!

Ik wil me niet bemoeien maar ik wil dit om een, voor mij niet goed in woorden uit te drukken reden, liever niet.

Blijf jij ook thuis alsjeblieft?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ow, kunnen we dan ook met zijn allen gaan schoffelen in het volkstuintje?
quote:Enn schreef op 14 juni 2012 @ 00:34:

[...]

Ik wil me niet bemoeien maar ik wil dit om een, voor mij niet goed in woorden uit te drukken reden, liever niet.

Blijf jij ook thuis alsjeblieft?
quote:Sorcha_ schreef op 14 juni 2012 @ 00:31:

[...]

Ha ik wilde net zeggen. London is een Stad. New York is een Stad. Amsterdam is een Dorp.Nee joh. Zelfs Londen is een dorp. Als je - net als ik - in Shanghai, New York, Mexico-city en Sao Paulo hebt gewoond. Dan hebben we het ergens over. Stel Hollandse boeren bij Viva.
quote:hekje schreef op 14 juni 2012 @ 00:43:

[...]

Nee joh. Zelfs Londen is een dorp. Als je - net als ik - in Shanghai, New York, Mexico-city en Sao Paulo hebt gewoond. Dan hebben we het ergens over. Stel Hollandse boeren bij Viva.Hee!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven