Babylon toolbar
donderdag 14 juni 2012 om 08:57
donderdag 14 juni 2012 om 09:11
Ik denk zo:
Firefox openen, en in het menu de optie Add-ons selecteren. Bij Extensies zal je de toolbar zien staan. Selecteer die en kies Deïnstalleren. Herstart Firefox na je bevestiging: de toolbar is verdwenen.
Ik weet het niet zeker aangezien ik zelf geen toolbar heb (gelukkig), maar laat even weten of het werkt voor je.
Firefox openen, en in het menu de optie Add-ons selecteren. Bij Extensies zal je de toolbar zien staan. Selecteer die en kies Deïnstalleren. Herstart Firefox na je bevestiging: de toolbar is verdwenen.
Ik weet het niet zeker aangezien ik zelf geen toolbar heb (gelukkig), maar laat even weten of het werkt voor je.
donderdag 14 juni 2012 om 09:21
donderdag 14 juni 2012 om 13:03
@tet91, ik hem gekeken bij het configuratiescherm, daar kan ik hem alleen verwijderen voor IE, maar niet voor Firefox dus.
De versie voor IE heb ik verwijderd en hij staat ook niet meer in de lijst "programma's en onderdelen"
@luchcooking waar vind ik "extensies"?
Als ik op de babylon toolbar ga staan en doe rechtermuisknop, dan zie ik daar alleen de volgende optie's:
- menubalk
- navigatiewerkbalk
- bladwijzerwerkbalk
- babylon toolbar
- add-onbalk
- bovenliggende tabbladen
- aanpassen
Bij de eerste 6 kan ik alleen maar een vinkje aan en uit zetten. Bij "aanpassen" kan ik het ook niet verwijderen.
De versie voor IE heb ik verwijderd en hij staat ook niet meer in de lijst "programma's en onderdelen"
@luchcooking waar vind ik "extensies"?
Als ik op de babylon toolbar ga staan en doe rechtermuisknop, dan zie ik daar alleen de volgende optie's:
- menubalk
- navigatiewerkbalk
- bladwijzerwerkbalk
- babylon toolbar
- add-onbalk
- bovenliggende tabbladen
- aanpassen
Bij de eerste 6 kan ik alleen maar een vinkje aan en uit zetten. Bij "aanpassen" kan ik het ook niet verwijderen.
donderdag 14 juni 2012 om 23:07
Sorry dat ik eerder niet helemaal duidelijk was. Je klikt links bovenin op de oranje Firefox knop. Daar ga je naar Add-ons. In dat menu kun je aan de linkerkant het tabblad Extensions kiezen. Het kan zijn dat je de toolbar eerst moet uitschakelen (als je dit nog niet gedaan hebt) voordat je hem kunt verwijderen. Als je na het verwijderen Firefox opnieuw opstart, moet de toolbar als het goed is helemaal verwijderd zijn.