Lijf & Lijn alle pijlers

-5 kilo... We kunnen het, meiden! (part two)

27-07-2007 14:29 3441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij de eer...:D
Hallooooo, even snel vier m'n verjaardag vandaag. Nu even geen visite.

Ik ga morgen weer hard aan de slag! Ik heb er gewoon zin in haha. Ben al wel een paar dagen aan het minderen (ben ook wat ziek, dus kost dat weinig moeite).

Hoe is het hier? Hoop snel even iets beter mee te lezen, maar het was een druk weekje (verjaardag, tentamen, studiedag etc).

Fijne zondag,

Jennie
Fijne verjaardag Jennie!!! Krijg je veel visite!?

Marieke, werkse vandaag en succes met niet aan de taartjes komen!!! Mja wat kan ik er meer over zeggen dan: gewoon niet doen!!! Bedenk goed voor ieder taartje dat je aangeboden wordt hoe happy je er van wordt als je het opeet --> niet dus! Dus: afblijven!!!

Verder open dag ging prima gister, ik vond het helemaal niet zo druk (ben misschien meer gewend in het restaurant waar ik werkte), maar wel erg gezellig!!! Leuke collega's en leuk werk ook (voornamelijk kletsen ).

Verder vandaag nog steeds 4 mannen beneden in mijn huiskamer (hele weekend al), 3 vrienden van m'n vriend zijn hier om het hele weekend te computeren (spelen World of Warcraft, voor de kenners onder ons). Het is maar waar je zin in hebt... Dus ik beetje tussen de zooi door aan school en dat lukt niet echt moet ik zeggen, maar ja...

Nou meiden, fijne (verjaar)dag en porec, ben benieuwd wat je weegt...
quote:Boardgirl schreef op 30 maart 2008 @ 12:55:

Nou meiden, fijne (verjaar)dag en porec, ben benieuwd wat je weegt...

Ik ook! Of niet!?

Durf nog niet, bewaar het wel gewoon tot donderdag...denk ik

Lijstje vandaag

brinta

half kaas-ui stokbrood met zalm

koffie, gevulde koek (vinknieeenszolekker)

witlofsalade, gebakken aardappelpartjes en pangasiusfilet

Niet echt slecht voor een zondag.

Leuke verjaardag gevierd, Jennie? Flink verwend met kadootjes natuurlijk

Leuk, Noor, spelende kinders in huis
Shit happens
Ga ik tegen mezelf kletsen?

Neh
Shit happens
Nee hoor Porec, ik ben er ook nog....

Knap dat je je nieuwsgierigheid nog kan bedwingen m.b.t. wegen, ik had er al lang opgestaan. Das altijd het klote van een nieuwe weegschaal, die ziet de dingen helder en scherp... Misschien valt het wel heel erg mee :-)

Hier gaat het verder zijn gangetje... Op het werk me niet meer drastisch te buiten gegaan. Vandaag 1 dag vrij, morgen weer cursus, woensdag weer late dienst. Bah!

Lijstje vandaag:

O: 1 bh sandwichspread, 1 bh jam

L: 1 bh sandwichspread, 1 bh kaas, 1 bh jam

T: klein stukje chocola en wat druiven

D: rijst, kip + zoetzure saus - magere yoghurt

T: ?

Vanmiddag nog even gesport, heb mezelf echt met grof geweld die kant op moeten krijgen, zo geen zin. Achteraf voelt het dan wel lekker, maar ben nu wel echt moe.

Zit zelf ook niet geweldig goed in mijn vel momenteel, dus dan is het gezonde eten / sporten best moeilijk.

Tot zo ver weer eventjes, kom later wel weer even loeren!
Des te knapper dat je het dan tóch doet, Mariekske

Lijstje/planning:

O brinta

T waldkornbh appelperenstroop

L enorme kom cruesli met magere yoghurt

T cashewnootjes (lagen zó lief naar me te kijken) en en appel

D stamppot rauwe andijvie met spekjes

Time to cook!
Shit happens
Mariekske

En dat terwijl je niet lekker in je vel zit, knap hoor! Hoor het wel meer om me heen de laatste tijd, paar vriendinnen van me hebben ook al niet zo'n lekker velletje... Als je er over wil praten hier dan zijn we er voor je hoor!
Goedemorgen dames!

Back in town…. Superweekend gehad. Volop genoten van de sneeuw, de omgeving, en natuurlijk van elkaar

Alleen lijntechnisch was dit een dramatisch weekend…. Uit eten, Mc Donalds, borrels, hapjes, chipjes, snoepjes, noem maar op…. Laten we het er maar niet over hebben, haha!

Marieke, vervelend dat je je niet zo happy voelt. Goed van je dat je jezelf dan tóch naar de sportschool kan slepen, doen velen je niet na denk ik... Hoop dat je je gauw beter voelt. En zoals Noor ook al zegt, je kan hier altijd van je af schrijven hoor... doen meerderen hier wel eens.

Porec, hoe is het met jou en met je vriend? Kunnen jullie het allemaal een beetje "handelen"?

Noor, wat leuk je nieuwe baan! Klinkt gezellig. Ben benieuwd hoe vaak je gebruik gaat maken van de sportschool Wel een leuke bijkomstigheid trouwens!

Maak me trouwens wel een beetje zorgen om Deesi en haar broertje...

Nou, ga aan het werk. Tot laaaater!
Hee meiden,

Hoe gaat het?

Ik heb m'n verjaardag gevierd en ik ben lekker verwend hoor hihi. Alleen was ik nog steeds ziek (vandaag ook nog), dus het was niet zo gezellig helaas.

Omdat ik al sinds woensdag niet lekker ben, heb ik dus weinig gegeten de laatste dagen (ook niet tijdens m'n verjaardag .

Resultaat: 64 kg JOEPIE! Wil iemand dat binnenkort in het schema aanpassen?

Ik heb wel veel gemist zie ik de baan van Noor!? En hoe is het met Deesi en Porec? En Revival heeft het dus lekker gehad! En de anderen?

Jennie
Wow Jennie, 64 kg Keep up the good work!!! Ik weet helaas niet hoe dat schema werkt maar anders had ik het nu direct ter plekke meteen aangepast

Mijn lijstje van vandaag:

O: 3x thee, ontbijtkoek

T: 1x koffie, 1bbh kaas

L: groentesoep, 2 bbh kaas

T: thee, appel

D: pasta met spinazie en zalm

Ziet er uitermate goed uit, in vergelijking met de afgelopen dagen
He meiden,

Thanks voor de lieve reacties..... Zou het zo zijn Noor? Dat het in de lucht hangt qua niet zo happy voelen?

Zelf weet ik wel waar het vandaan komt hoor, het is volgens mij niet seizoensgebonden, al gaat alles een stuk makkelijker als het zonnetje schijnt. Mijn jeugd is niet zo leuk geweest en ik heb ook al jaren hulp om dat een plek te geven, maar het is een moeizaam proces. Gisteren had ik weer een gesprek bij psycholoog en heb me daar suf gehuild. Enerzijds rottig, anderzijds lucht het ook wel weer op.

Vanochtend niet zo lekker begonnen. Ik had een cursus in Leeuwarden en was helemaal verdwaald :( Ik moest er om 9 uur zijn, maar om 9.10 zat ik bijna te janken in de auto en wist totaal niet waar ik was. Werd steeds verder van mijn bestemming verdreven doordat het zo druk was en ik gewoon in een verkeersstroom terecht kwam. Uiteindelijk middenin het centrum de auto geparkeerd en een vriendin gebeld. Een collega van haar kende gelukkig de weg en heeft het me uitgelegd, maar ook toen nog 2 x mis gereden. Leuk, kom je binnen in zo'n zaaltje waar ze al bezig zijn, echt een ruk begin.

Maar goed, nu weer lekker thuis...

Leuk revival dat je er ook weer bent en het weekend je zo bevallen is! Ook goed om te lezen dat je lekker genoten hebt van zowel de gezelligheid als het eten!!

Nu je het zegt Revival, Deesi is al lang niet meer geweest. Toen ik aanschoof bij jullie speelde het al, dus weet niet precies wat er aan de hand is.

En goudvis heb ik ook al een tijd niet meer gezien...

Mijn lijstje van vandaag is trouwens:

O: 2 bbh

T: plakje cake + appel

L: 3 bbh

T: plakje ontbijtkoek

D: mja, restje van gisteren. rijst, kip, zoetzure saus en magere yoghurt
Porec, gecondoleerd nog!

Even een kort ego-berichtje: hier gaat het niet zo goed. Sinds 24-03 gaat het heel slecht met broertje vanwege complicaties en een infectie. Hij is letterlijk aan het vechten voor zijn leven. Momenteel heb ik verlof van werk, zodat ik me volledig daar op kan richten. Misschien niet verstandig, want zo heb ik weinig afleiding, maar ik wil er nu zijn voor hem.. ook al merkt hij het niet.

Hoop dat het goed gaat met jullie!!

Tot later.
Heel veel sterkte deesi, moeilijke tijden zeg.... Ik hoop op het allerbeste voor jullie!

X
Shit, Deesi, was al bang voor slecht nieuws omdat we al zo lang niets van je hoorden..

Heel goed van je dat je verlof hebt genomen en er voor hem wilt zijn.

Heel veel sterkte en ik stuur allemaal positieve vibes mee voor je broertje, hopelijk komt hij hier ook weer door.

Lieve Deesi, dikke , ik denk aan je/jullie
Shit happens
K*t Deesi, was er idd ook al bang voor, omdat we een tijdje niets van je hoorden... Gadverdegadver wat vreselijk!!! Kan niets anders dan je sterkte wensen, digitale knuffels sturen en heeeel hard duimen dat je broertje er bovenop komt. Doe het écht. Zo stom, ken je eigenlijk helemaal niet, als we elkaar tegenkomen op straat kijken we niet op of om, en toch grijpt het me aan en denk ik aan je. Nogmaals een dikke
Ga ik tegen mezelf kletsen?

Jah

Gisteren wel een goede dag gehad, na het avondeten niets meer gehad, alleen thee. Wel een toetje gegeten na de pasta: gebakken appel, peer en banaan met vanillevla.

Vandaag:

O: thee, ontbijtkoek

T: koffie, bbh kaas

L: soep, 2 bbh kipfilet/tomaat

T: appel

D: pastasalade

Morgen zwemmen, vrijdag trainen. Gister geen conditietraining gehad. Vanaf volgende week gaan we het veld weer op (brrr) en sport ik zo'n 5 uur in de week...op grasveld, is ook nog veel zwaarder dan een lekkere sportzaal. Nog geen zin in, maar ja. Vrijdag patatdag is dan ook weer afgelopen... :(

Morgen weegdag! Gaan we er weer voor leedies? Porec voor het eerst op de nieuwe weegschaal, Marieke 70 of lager, Jennie 64 of lager, en Noor hoeft zich niet te wegen, is sowieso al laaaang op / onder haar streef Toch? En ik? eehh.... ben al heel blij als ik onder de 65 kg ben... na afgelopen weekend ben ik bang van niet!

Marieke, vervelend dat je zo'n rotjeugd hebt gehad, en helemaal vervelend dat dat nog zoveel impact heeft. Goed van je dat je hulp hebt gezocht, hoop dat het helpt om alles een plekje te kunnen geven. Kan me voorstellen dat zulke gesprekken enerzijds vermoeiend en confronterend zijn, en anderzijds ook op kunnen luchten. Sterkte in ieder geval
Hoi pipeloi,

Wow revival, wat een sportgeweld!! Goed hoor...

Onder de 70 morgen, ik ben bang van niet! De afgelopen dagen de weegschaal vermeden, maar morgen zal ik het weer even aan gaan.

Vanochtend gesport, dat wel!

Lijstje:

O: 2 bh

L: 3 bh

T: wat druiven gehad

Straks: nog een evergreen en wat we vanavond eten op het werk, ik weet niet. Ik ga in ieder geval mijn best doen al het lekkers te vermijden!!!

Lieve reactie trouwens rev, ik baal er ook van dat het nog steeds zoveel impact op me heeft. Het maakt me ook zo kwaad, was het allemaal zo kut, blijft het me maar plagen in het heden. Gelukkig heb ik al heel wat stappen gezet, dingen openbreken naar desbetreffende personen, maar ook dat is niet makkelijk. Nou ja, ik hoop nog altijd dat het wel goed komt allemaal...

Nou, ik ga richting werk... 15 - 23 uur dienst, iew!

x
Porec.. ook nog gecondoleerd... hoe gaat het nu?

Deesi.. veel sterkte. Hoop snel wat beter nieuws te horen van je!! Dikke knuf.

Hier druk met verbouwing. Woog vanochtend 62,8. Kom gauw weer langs.

GroetjesX
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95560.6--3.3Revival1.7266.56063.6+0.3-2.9Noor1.6858.85555+0.5-3.8Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15866.5--1.6Jennie1.6864.46064.7-+0.3Goudvis1.68656062.3-0.4-2.7Mariekske1.80726869.8-1.0-2.2
Shit happens
Goedemorgen

Dank Goudvis, gaat hier best oké hoor.

Van mensen met Alzheimer neem je in delen van te voren al afscheid. Nu zijn we 'blij' dat het voor hem over is, iedereen heeft er vrede mee.

Veel succes met de verbouwing, trek je het nog een beetje?

Het moet altijd eerst een enorme zooi worden, maar als het dan klaar is...

Het schema is nog niet aangepast, maar zal straks jouw gegevens ook even updaten.

Revival: lekker genoten dus in de sneeuw!?

Heerlijk hé, zo'n bijtankweekendje, kun je er weer even tegenaan tot de echte vakantie.

Deesi

Dus, nieuwe weegschaal.

Nog een keer een nieuwe en ik kan met alleen maar plusjes gaan werken

Tadaa, *tromgeroffel* ik woog vanochtend 63.0 kilogrammen!!!

Mopperdemopper, bijna helemaal terug bij af...

Ik ga er maar niet teveel over zaniken, het staat er gewoon écht.

Heb er zo'n tien keer op gestaan, telkens verplaatst, maar het is dus écht écht écht zo.

Werk aan de winkel!!

Als iedereen haar gewicht heeft neergezet, pas ik het schema wel even aan.

Fijne dag allemaal
Shit happens
Hier nog iemand terug bij af

65.3 kg.

Ben hier zóó niet blij mee!
Kweet in elk geval wél dat er volgende week weer wat af is...dit laat ik niet nog verder uit de klauwen lopen natuurlijk!

Was net na douchen en toiletbezoek en zonder mijn satijnen niemendalletje alweer 62.6...

Kom op, Revival, hoeveel trappen onder ons -iets minder bevallige- achterwerk hebben we nodig!?
Shit happens

(alsof ik met douchen zoveel gewicht aan vuil heb afgespoeld..)
Shit happens
naamlengtestartstreefgew.nuweektotaalPorec1.6563.95563.0--0.9Revival1.7266.56065.3--1.2Noor1.6858.85555+0.5-3.8Daantjuh1.55696369.0--Deesi1.6468.15866.5--1.6Jennie1.6864.46064.0--0.4Goudvis1.68656062.8--2.2Mariekske1.80726871.0--1.0

*tussenstandje*
Shit happens
gloeiende gloeiende, 71 kg vanochtend...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven