Ik wil m'n vriezer leegeten om hem daarna te ontdooien en opnieuw te vullen
Nu heb ik nog een speklapje liggen zie ik. Wilde vanavond pasta met pesti eten. Normaal doe ik daar kip bij, maar volgens mij kan een speklapje klein gesneden en aangebakken ook. Toch...?
Vind het zonde als het niet smaakt. Anders ga ik zo nog even een kipfilethe halen
Anoniem_147799
zaterdag 16 juni 2012 om 13:37
Volgens mij is spek zelf lekkerder dan kip hierbij
Beter kipfiletje halen en het speklapje ergens anders bij eten.
668, the neighbour of the Beast
Anoniem_148677
zaterdag 16 juni 2012 om 13:40
Is 't ie gekruid? Kan prima hoor, gewoon spekjes bij pasta, is niet zo gek, toch?
Anoniem_146376
zaterdag 16 juni 2012 om 13:40
Klinkt mij niet als de perfecte combi in de oren. Ik zou kipfilet halen en dan morgen iets eten dat bij het speklapje past
Anoniem_147799
zaterdag 16 juni 2012 om 13:42
Dat dacht ik toch ook Lolly. Je ziet hier altijd weet ik hoeveel recepten met pasta en spek voorbijkomen. Nu het een lapje is zou het opeens niet meer kunnen? Vreemd.
Dat dacht ik toch ook Lolly. Je ziet hier altijd weet ik hoeveel recepten met pasta en spek voorbijkomen. Nu het een lapje is zou het opeens niet meer kunnen? Vreemd.Waarom vraag je het dan als je het antwoord niet wilt horen?
668, the neighbour of the Beast
Anoniem_147799
zaterdag 16 juni 2012 om 13:46
Marels, wel even goed lezen alsjeblieft. Ik vraag hier namelijk niks.
Anoniem_130834
zaterdag 16 juni 2012 om 13:46
De italianen maken het ook zelf nog wel eens met spek.
Ik ben van mening dat vrijwel alles gecombineerd kan worden en mik regelmatig rare combi's door elkaar (meestal in de wok). En heb nog nooit gehad dat het niet lekker was.
Als ik pasta ging combineren met speklapjes, zou ik er eerder een romige saus bij maken. Maar misschien is pesto ook wel lekker? (alles is lekker met pesto )