Vaderdag crisis
zaterdag 16 juni 2012 om 22:07
Ik ben vaderdag helemaal vergeten. Ik heb niets gekocht of geplant voor mijn vader...Oh wat erg. Mijn vader was deze week jarig, daardoor ben ik het vergeten. Probleem is dat hij volgende week geopereerd moet worden en ik heb echt graag iets leuks wil geven! Heeft iemand nog inspiratie? Ik heb gekeken bij koopzondagen maar niets hier in de buurt!!
zaterdag 16 juni 2012 om 22:17
quote:pichegru schreef op 16 juni 2012 @ 22:13:
XEn waarom staat dit op psyche? Ben je er zo van geschrokken? Ja, eerlijk gezegd wel. Het is nogal een zware operatie en dat gaat gepaard met veel spanning hier in huis. Dus geen situatie waarin ik vaderdag kan vergeten! Ik ga even die lijst met koopzondagen checken en ik heb al met mijn broertje besloten op een uitgebreid ontbijt op bed en chinees 's avonds.
XEn waarom staat dit op psyche? Ben je er zo van geschrokken? Ja, eerlijk gezegd wel. Het is nogal een zware operatie en dat gaat gepaard met veel spanning hier in huis. Dus geen situatie waarin ik vaderdag kan vergeten! Ik ga even die lijst met koopzondagen checken en ik heb al met mijn broertje besloten op een uitgebreid ontbijt op bed en chinees 's avonds.