Vaderdag crisis

16-06-2012 22:07 24 berichten
Ik ben vaderdag helemaal vergeten. Ik heb niets gekocht of geplant voor mijn vader...Oh wat erg. Mijn vader was deze week jarig, daardoor ben ik het vergeten. Probleem is dat hij volgende week geopereerd moet worden en ik heb echt graag iets leuks wil geven! Heeft iemand nog inspiratie? Ik heb gekeken bij koopzondagen maar niets hier in de buurt!!
Alle reacties Link kopieren
Neem hem mee uit eten of naar de film.
Schrijf een mooie kaart met een tegoedbon voor een dagje uit/etentje/etc. voor als hij beter is. Benzinepompbloemetje erbij, klaar!
Is er geen supermarkt open morgen? Haal je van alles en maak je zijn lievelings eten.
bon van zijn lievelingsrestaurant, bios bon of tijdschriftenbon
O, wat vervelend. Misschien kan je wat met hem gaan doen, uit eten ofzo.
Een mooi handafdrukje? Een zelfgekleide asbak schaaltje? Een macaroni-schilderij?

Serieuzer:: Iets zelfgemaakts lekkers. Of niets. Vind ik ook niet raar als je volwassen bent.
Op deze site staat een lijstje met steden en dorpen die altijd koopzondag hebben.
XEn waarom staat dit op psyche? Ben je er zo van geschrokken?
Mediamarkt en Saturn zijn volgens mij iedere zondag open. Haal een mooie film of dvd box voor hem.
quote:pichegru schreef op 16 juni 2012 @ 22:13:

XEn waarom staat dit op psyche? Ben je er zo van geschrokken? Ja, eerlijk gezegd wel. Het is nogal een zware operatie en dat gaat gepaard met veel spanning hier in huis. Dus geen situatie waarin ik vaderdag kan vergeten! Ik ga even die lijst met koopzondagen checken en ik heb al met mijn broertje besloten op een uitgebreid ontbijt op bed en chinees 's avonds.
Een dikke met de woorden: pa, ik hou van je . . . . . . . . . ?????
Dat lijkt me toch wel voldoende voor vaderdag. Veel plezier morgen.
quote:nlie schreef op 16 juni 2012 @ 22:14:

Mediamarkt en Saturn zijn volgens mij iedere zondag open. Haal een mooie film of dvd box voor hem.Gelukkig dan niet allemaal. Hier nl niet.
quote:stukje_cake schreef op 16 juni 2012 @ 22:23:

[...]

Gelukkig dan niet allemaal. Hier nl niet.Hoezo gelukkig? Hier ook niet
quote:italie_meisje schreef op 16 juni 2012 @ 22:08:

Is er geen supermarkt open morgen? Haal je van alles en maak je zijn lievelings eten.

Of een fles wijn/bier en een tijdschrift?

Waar houdt hij van? Hobby's?
Haal bij een tankstation een lading tijdschriften.
Kijk op Groupon.nl of Vakantieveilingen.nl en regel een leuk dagje weg, een workshop, een lunch, oid. Je kunt de bon meteen printen.
Thanks voor de ideeën dames! Ik ga morgenvroeg even snel overleggen met de rest van de familie en dan komen we er wel uit. Een dagje weg is wel een heel leuk idee voor als hij weer thuis is!
In grensdorpen (met Belgie) is altijd alles op zondag open. Of neem hem (je ouders samen) als kado morgen mee uit eten.
Waar woon je?

En die lijstjes met koopzondagen kloppen vaak van geen meter hoor,ben ooit 90 km gereden voor een bouwmarkt die open zou zijn,mooi niet.

Dus altijd effe checken op de site van de winkel zelf!
Het is hier koopzondag.
Zou jouw vader daar nu echt boos om worden? Dacht dat dat iets puber en vrouw eigen was Oo.
Is het goedgekomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven