Het dikke duim-topic

20-06-2012 14:34 94 berichten
Naar aanleiding van het grote vinger-topic hier het dikke duim-topic.

Ik begin vast met zuigen:

Ik ben veel te dik doordat ik erfelijk benadeeld ben. Niet omdat ik heel veel van koekjes houd en niet van de bank kom. Het ligt aan mijn genen en dat zegt de dokter ook.

Wie zuigt er mee?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan echt niks verzinnen om uit mijn duim te zuigen, gewoon te eerlijk denk ik.
quote:fru1t3lla schreef op 20 juni 2012 @ 15:32:

Bontjassen zijn een must volgens de bijbel, waarom heeft onze Lieve Vader anders deze beestjes zo'n mooi velletje gegeven? THEOLOGISCH VERANTWOORD!Aaaiaiaiaiaijaai! Oooohh.... Nee. Toch niet.
quote:secondhandsuus schreef op 20 juni 2012 @ 15:34:

[...]

Aaaiaiaiaiaijaai! Oooohh.... Nee. Toch niet. . Pek en veren is ook modieus!
quote:fru1t3lla schreef op 20 juni 2012 @ 15:32:

Bontjassen zijn een must volgens de bijbel, waarom heeft onze Lieve Vader anders deze beestjes zo'n mooi velletje gegeven? THEOLOGISCH VERANTWOORD!

De gruwel! Vooral ook omdat ik het vaak hoor.

Zelf ben ik trouwens niet te zwaar. Ik ben gewoon te klein voor mijn gewicht.
quote:molly74 schreef op 20 juni 2012 @ 15:38:

[...]

De gruwel! Vooral ook omdat ik het vaak hoor.

Serieus? Dacht dat ik hiermee toch wel een trolwaardig verzinsel uit mijn dikke duim had gezogen.
Ik ben niet naakt, ik heb gewoon onzichtbare kleren aan.

Vroeger had ik kleine tyranosaurus rexjes in een terrarium. En een porsche. Overigens ben ik geboren in een verkeerd lichaam, dus technisch gezien ben ik nog steeds hetero.
Ik ben ontzettend bescheiden. Daar sta ik om bekend, die grote bescheidenheid.

Mensen zeggen vaak: "robo, wat ben jij toch vreselijk bescheiden! Opvallend gewoon, hoe je je bescheiden opstelt, terwijl je zo enorm getalenteerd bent."

Ik heb het inderdaad eigenlijk nooit over mezelf, en over hoe bescheiden ik ben.

Dat moet jullie ook zijn opgevallen, denk ik.

Ik merk vaak dat zelfs op internet heel erg doorschemert hoe enorm bescheiden ik ben over mezelf, ondanks mijn unieke bijzondere talenten.
Fruitella: ja, helaas komt het niet alleen uit jouw duim. Was het maar waar.

Robo, geheel off topic natuurlijk: ik wil even zeggen dat ik jou toch altijd zo bescheiden vind. Meid, wat doe je hier op het forum, met al jouw talenten.
quote:MEFS schreef op 20 juni 2012 @ 14:41:

[...]

Wacht! Het is de schuld van waterrijksstaat. Die is koppig en we moeten 80 rijden wal je wel 140 kan rijden.

Inderdaad, ik rijd helemaal niet te hard, de snelheidslimiet ligt gewoon veel te laag. En af en toe wat richting de linkerkant gaan is ook niet mijn schuld, moeten ze maar bredere wegen maken, daar kan ik niets aan doen.

En bumperkleven bestaat in mijn wereld ook niet, de mensen moeten gewoon doorrijden. Slome slakken. Waarom snapt niemand dat? Ik kan het ook niet helpen dat er geen weg speciaal voor mij alleen wordt aangelegd.
Ik kom niet graag onder de mensen, niet omdat ik alles zie en hoor en voel, maar omdat ik andere vrouwen ook een kans wil geven op de relatie markt...
Ik zit te wachten tot de trailer met wilde dieren komt voor op mijn grasveld. Ik heb al een leeuwenkuil en er komen nu nog giraffes, Thomson gazelles, gnoe's en olifanten bij.

Ik ga zo de klantenservice even bellen want ze zouden tussen 14.00 uur en 16.00 uur komen.
Met een condoom om voel ik niks.

Oh nee, verkeerde topic
Oké, je trof me aan in mijn bed, zonder kleren, met de glazenwasser, die eveneens naakt was, en hij lag bovenop mij en maakte veelzeggende geluiden...

Maar het is niet wat je denkt! Echt niet! Neeee....We hadden het gewoon een beetje warm en hij kreeg het wat benauwd door de hitte waarop ik zei dat hij maar even moest gaan liggen, en dan kon ik hem net zo goed gezelschap houden, want anders is het ook maar saai voor die man, en toen we daar toch lagen besloot ik dat ik hem net zo goed kon inwijden in stelletjes yoga. Leuk toch? Waarom doe je niet mee?
quote:secondhandsuus schreef op 20 juni 2012 @ 16:03:

Ik kom niet graag onder de mensen, niet omdat ik alles zie en hoor en voel, maar omdat ik andere vrouwen ook een kans wil geven op de relatie markt...Wat ben je toch weer genereus my love.
quote:robo schreef op 20 juni 2012 @ 15:44:

Ik ben ontzettend bescheiden. Daar sta ik om bekend, die grote bescheidenheid.

Mensen zeggen vaak: "robo, wat ben jij toch vreselijk bescheiden! Opvallend gewoon, hoe je je bescheiden opstelt, terwijl je zo enorm getalenteerd bent."

Ik heb het inderdaad eigenlijk nooit over mezelf, en over hoe bescheiden ik ben.

Dat moet jullie ook zijn opgevallen, denk ik.

Ik merk vaak dat zelfs op internet heel erg doorschemert hoe enorm bescheiden ik ben over mezelf, ondanks mijn unieke bijzondere talenten.Mij is dat enórm opgevallen toen je bij me thuis te bescheiden was om binnen te komen. Wel zielig dat jij toen 'geeft niks hoor' gebarend buiten stond in de sneeuw terwijl je man bij ons aan tafel zat te gourmetten.
Nee hoor, geen plastisch chirugie of botox, ik ben zo mooi van mezelf!

Ik trap nooit in troltopics, daar ben ik te slim voor!

Hij begon met zoenen , ik deed niks!
Ik ben niet te zwaar , ik heb gewoon zware botten.
Nee hoor , dat is geen rol pepermunt , hij is gewoon blij om mij te zien!
Wij doen het 3 keer per dag , al bijna 20 jaar en ik kokm dan ongeveer 6 keer klaar , squirtent.
Ik heb geen dikke duim maar wel grote vingers!
Dat truitje wat ik net gekocht heb was in de uitverkoop en ik had het echt heel erg nodig en het is echt kwaliteit dus ik ga er jaren mee doen. De maat viel veel groter uit dan ik gewend ben, maar dat komt door die rare maten en als ik typ met fouten, komt dat door me dyslexie.
Ik spaar elke maand ruim 2000 euro van ons salaris.

Wat er overblijft kom ik ook ruim mee uit en als er een keer zo ineens een briefje komt van school of we even 150 euro per kind zo snel mogelijk willen betalen voor de werkweek, daar word ik niet warm of koud van.
sleutelbos wijzigde dit bericht op 20-06-2012 16:47
Reden: te royaal met d-tjes en t-tjes
% gewijzigd
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Ik erger me niet aan mannen die topics openen over vingeren en dan glijdend achter hun beeldscherm zitten...
Ik ben niet chaotisch, je kunt gewoon zien dat er hier in huis geleefd wordt
quote:grobbekuiken schreef op 20 juni 2012 @ 15:06:

Ik heb geen dikke kont, ik heb een te smalle taille.Oh ja, wat een goeie en ik heb geen slanke taille omdat m'n kont niet dik genoeg is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven