Het dikke duim-topic

20-06-2012 14:34 94 berichten
Naar aanleiding van het grote vinger-topic hier het dikke duim-topic.

Ik begin vast met zuigen:

Ik ben veel te dik doordat ik erfelijk benadeeld ben. Niet omdat ik heel veel van koekjes houd en niet van de bank kom. Het ligt aan mijn genen en dat zegt de dokter ook.

Wie zuigt er mee?
Ja, laag overvliegende stoepranden. Nóg irritanter dan overstekende lantaarnpalen
Die dingen zijn gewoon opgezet tegen ons.

Net als niet stilstaande deursloten en weglopende bedden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hond doet niets liever dan in de kofferbak zitten. Vind ie gezellig en ja, ik kan hem toch zeker niet mee de supermarkt innemen? Die aanstellerij altijd van die grijze wollen sokken dat een hond niet tegen een beetje zon op de auto kan. Die van mij is er ook nog nooit dood van gegaan. Het is maar een half uurtje en het is maar 25 graden buiten. En ik ga ook niet een kilometer lopen om een schaduwplekje te zoeken. Dat kan ik nl. niet want ik heb een hernia/pijn aan mijn knie/last van mijn smoesje.
Maar jouw hond heeft wel een fabulous kapsel (zie profiel pic), daar draait het toch om? Die kekke glitterpakjes vinden ze helemaal é-nig
quote:peacy schreef op 20 juni 2012 @ 21:09:

Die dingen zijn gewoon opgezet tegen ons.

Net als niet stilstaande deursloten en weglopende bedden.Ik vermoed dat Ikea bezig is met geheime militaire plannen, heb ik van horen zeggen.
Ik? Te laat? O, dus jij doet nog aan tijd. Ben ik mee gestopt, kreeg ik veel te veel gedoe mee.

Enne, robo, als je denkt 'genoeg over mij' kun je altijd nog vragen wat WIJ van je vinden.
Nou, net gebeurde me toch wat. Voor de 3e keer deze week een jackpot gewonnen! Heb maar tegen dat jochie achter de balie gezegd dat hij er maar wat leuks voor moest kopen want na de jacht, villa en wereldreis weet ik gewoon niet wat ik met al dat geld moet doen.
Wie laat de kamer dan draaien na leuke feestjes, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Diezelfde kerel die opeens de lampen op de vloer monteert en jouw bier omkiept :(
En dezelfde die in de nacht er een puinhoop van maakt..
God ja, we moeten een klopjacht organiseren op die lollige feestkabouter >:( Doet de kamer draaien, monteert alles verkeerd, zorgt voor vliegende stoepranden, gooit je bier om, maakt er een complete zooi van en als klap op de vuurpijl slaat die op jouw hoofd met een hamer zodat je de volgende dag knallende hoofdpijn hebt.
Belangrijkste vergeet je..

Hij zuipt ook nog eens alle drank op
En vergeet niet dat hij je in bed propt met een of andere zwerver die de kamer volruft :( En er nog eens foto's van maakt en ze op FB plaatst.
Ik moet hem toch een keer te pakken gaan krijgen.
Ik wil hem wel voor je lokken, hij komt op veel drank af.

(Eerst nog even kindje afmaken. Dan nog even borstvoeding geven).

Hoe zit je in 2013?
En die arme dode musjes die die kabouter door je mond haalt, misschien wil de dierenbescherming wel helpen.
Eww dode musjes, bij mij zijn het asbakken.
2013 nog geen concrete plannen. Hoe lang gaat t project duren? Incl. Voorbereidingstijd.

Hier ook dode musjed/asbakken en droge mond..
Ik was nog niet verder gekomen dan 'naar gall en gall gaan en heeeeel veel kopen'....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven