Entertainment alle pijlers

Leonard Cohen

24-06-2012 00:10 47 berichten
Ik en mijn man zijn grote fan van Leonard Cohen, ik merk dat iedereen in mijn omgeving hem nauwelijks kent, mijn kinderen zeggen, wat is er aan die ouwe man met zijn droevige stem.

Wij vinden hem geweldig en kijken nu naar een dvd van hem.

Zijn er meer die hem goed vinden?

Zelf kende ik hem ook niet tot vorig jaar, ik hoorde iets van hem en was meteen om.
Na twee liedjes heb ik het wel weer gehoord. Sorry!
Alle reacties Link kopieren
Groot fan hier! Ga hem in augustus eindelijk zien:-)

Ik ben al eeuwen verliefd op zijn stem.
Listen very carefully, I shall say this only once.
Oh, pfew, ik dacht dat hij overleden was.

Ik vind veel liedjes van hem mooi, Take this waltz is mijn favoriet.
Ik ben vooral weg van de cd ten new songs, die kan ik heel vaak achter elkaar draaien zonder dat het gaat vervelen.

A thousand kisses deep

in my secret life

Rivers of Dark
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Oe dat is ook 1 van mijn favorieten, Vilma.
Flona leuk zeg, ja in Amsterdam he? Heb je al kaarten?
Pfiew.. Schrok me een hoedje, en was ff bang dat je zijn overlijden wilde melden..

Helaas kennen te weinig mensen deze fantastische zanger/songwriter.. Gelukkig komt hij dit jaar naar NL!
Volgens mij is hij nog altijd zeer geliefd, dus je hebt een beetje pech met je omgeving ben ik bang.

En je kinderen gaan het wel mooi vinden, daar moet de nachtvorst gewoon nog overheen.
Wij kijken nu naar de dvd live in londen, geweldig verveelt me nooit.
L.....dar zeg je me wat haha, je moet er rijp voor zijn, dat is het
Ik dacht eerst ook van: hij zal toch niet overleden zijn?

Maar gelukkig niet dus.

In elk geval: goede songwriter, mooie teksten en bijzonder stem. Een verademing tussen al het overgeproduceerde popgeweld van tegenwoordig. Die oudjes blijven, zijn tijdloos.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Waarom dachten jullie dat hij mss overleden was? Door mijn opening? Sorry voor de schrik haha.
Reoba, jazeker! Meteen toen ze in de verkoop gingen gekocht, zal denk ik toch de laatste keer zijn dat ie hier komt.
Ken hem via mijn ouders, die hem steevast Cokip noemen... Ben niet onder de indruk van zijn muziek.
Alvast veel plezier, had er ook wel zin in, maar het lukt ons dan niet , jammer. En inderdaad vast de laatste keer.
quote:reoba schreef op 24 juni 2012 @ 00:22:

Waarom dachten jullie dat hij mss overleden was? Door mijn opening? Sorry voor de schrik haha.

Omdat voor beroemde mensen vaak een topic wordt aangemaakt wanneer ze overleden zijn.. En aangezien hij geen 25 meer is

En er nu honderden mensen in NL zijn die een concertkaartje hebben gekocht ... Kunnen we hem eindelijk live zien..
Zijn het vooral de ouderen dan die hem goed vinden? Ben benieuwd.
Ik zelf ben 50 plus
Famous Blue Raincoat!
Ik ken ook genoeg (relatief) jongere mensen die hem goed vinden. En daar schaar ik mezelf voor het gemak ook onder:)

Maar mijn ouders zijn ook weg van hem, denk dat hij bij die generatie wel bekender is.
quote:Sensual_D schreef op 24 juni 2012 @ 00:27:

[...]

Omdat voor beroemde mensen vaak een topic wordt aangemaakt wanneer ze overleden zijn.. En aangezien hij geen 25 meer is

En er nu honderden mensen in NL zijn die een concertkaartje hebben gekocht ... Kunnen we hem eindelijk live zien..

Als 'ie het haalt

Ben ook groot fan. Heb hem een paar jaar geleden in het Westerpark gezien, was geweldig.
Tuurlijk haalt ie dat!...

TO.. ik ben net over de 40
Sensual, zie je wel jongeren vinden hem dus ook goed, gelukkig.
Denk het ook hoor. Kijk er in ieder geval enorm naar uit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven