Leonard Cohen

zondag 24 juni 2012 om 00:10
Ik en mijn man zijn grote fan van Leonard Cohen, ik merk dat iedereen in mijn omgeving hem nauwelijks kent, mijn kinderen zeggen, wat is er aan die ouwe man met zijn droevige stem.
Wij vinden hem geweldig en kijken nu naar een dvd van hem.
Zijn er meer die hem goed vinden?
Zelf kende ik hem ook niet tot vorig jaar, ik hoorde iets van hem en was meteen om.
Wij vinden hem geweldig en kijken nu naar een dvd van hem.
Zijn er meer die hem goed vinden?
Zelf kende ik hem ook niet tot vorig jaar, ik hoorde iets van hem en was meteen om.

zondag 24 juni 2012 om 00:20
Ik dacht eerst ook van: hij zal toch niet overleden zijn?
Maar gelukkig niet dus.
In elk geval: goede songwriter, mooie teksten en bijzonder stem. Een verademing tussen al het overgeproduceerde popgeweld van tegenwoordig. Die oudjes blijven, zijn tijdloos.
Maar gelukkig niet dus.
In elk geval: goede songwriter, mooie teksten en bijzonder stem. Een verademing tussen al het overgeproduceerde popgeweld van tegenwoordig. Die oudjes blijven, zijn tijdloos.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.

zondag 24 juni 2012 om 00:27
quote:reoba schreef op 24 juni 2012 @ 00:22:
Waarom dachten jullie dat hij mss overleden was? Door mijn opening? Sorry voor de schrik haha.
Omdat voor beroemde mensen vaak een topic wordt aangemaakt wanneer ze overleden zijn.. En aangezien hij geen 25 meer is
En er nu honderden mensen in NL zijn die een concertkaartje hebben gekocht ... Kunnen we hem eindelijk live zien..
Waarom dachten jullie dat hij mss overleden was? Door mijn opening? Sorry voor de schrik haha.
Omdat voor beroemde mensen vaak een topic wordt aangemaakt wanneer ze overleden zijn.. En aangezien hij geen 25 meer is
En er nu honderden mensen in NL zijn die een concertkaartje hebben gekocht ... Kunnen we hem eindelijk live zien..
zondag 24 juni 2012 om 00:31

zondag 24 juni 2012 om 00:46
quote:Sensual_D schreef op 24 juni 2012 @ 00:27:
[...]
Als 'ie het haalt
Ben ook groot fan. Heb hem een paar jaar geleden in het Westerpark gezien, was geweldig.
[...]
Als 'ie het haalt
Ben ook groot fan. Heb hem een paar jaar geleden in het Westerpark gezien, was geweldig.