Het Grote Bef-topic

18-06-2012 14:43 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van Fem haar "grote pijptechniek-topic" is hierbij mijn topic, die dan natuurlijk niet uit kan blijven.

Hoe vaak gebeurt het wel niet dat een man beweert te kunnen likken als Lassie, terwijl het in de praktijk uitloopt op een grote deceptie!?

Dames, hoe worden wij graag gebeft? Waar moet je partner op letten, wat moet hij/zij absoluut NIET doen, en welk knopje moet er bij je geraakt worden, etc...

Brand los!
quote:pwh21 schreef op 23 juni 2012 @ 13:09:

Ben ik blij dat je [=Kabouterpuntmuts] m'n vriendin niet bent.

My god Ik vind de wensen van Kabouterpuntmuts niet zo vreemd hoor. Ondanks haar hele verhaal, vind ik haar niet veeleisend. Haar punten 3, 5, 6 en 7 (volgens mij ook 8) gelden ook veel andere vrouwen als zij beschrijven hoe ze het liefst gebeft willen worden. Punten 1, 2 en 4 kunnen volgens mij bij elke vrouw anders zijn.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 24 juni 2012 @ 08:13:

[...]

Ik vind de wensen van Kabouterpuntmuts niet zo vreemd hoor. Ondanks haar hele verhaal, vind ik haar niet veeleisend. Haar punten 3, 5, 6 en 7 (volgens mij ook 8) gelden ook veel andere vrouwen als zij beschrijven hoe ze het liefst gebeft willen worden. Punten 1, 2 en 4 kunnen volgens mij bij elke vrouw anders zijn.

Ze heeft op veel punten een punt...

Maar zoals ze zei is ze stelling. Nogal stellig.
Ik ben een man, derhalve reageer ik kort. ;)
quote:pwh21 schreef op 24 juni 2012 @ 10:38:

[...]

Maar zoals ze zei is ze stelling. Nogal stellig.Je weet niet wat voor frustratie er achter kan zitten. Ik geef toe dat ik het op seksgebied echt slecht heb getroffen met de paar mannen waar ik (een beetje) ervaring mee heb. Op een slecht moment zou ik ook zo kunnen reageren.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 23 juni 2012 @ 13:12:

"Ben ik blij dat je m'n vriendin niet bent.

My god

*Vind ik leuk*

Maar hee, ik ben wel van het tegelijk oversteken.. Ik laat mijn vriendjes mij ook altijd opleiden tot ik de voor hun ideale pijpbeurt onder de knie heb

Vind hem wel goed. Veel mannen die altijd denken dat ze overal goed in zijn. En dan de opmerkingen van "ja maar die ja maar die vond dat ook"

Sommige denken dat elke vrouw het zelfde is he..

Mijn vrouw is nooit een grote liefhebster geweest van gebeft worden.

Ten eerste vind ze zichzelf niet lekker ruiken/smaken. Dat ik een andere mening ben toegedaan (ik word er net bloedgeil van) kan haar helaas niet overtuigen.

Af en toe laat ze mij wel begaan en dan voel ik toch haar opwinding toenemen en wordt haar poes natter en natter. Dat het haar niks doet klopt in elk geval niet.

Wat echter eigenaardig is dat ze, naarmate ze meer opgewonder raakt, plots wilt dat ik ermee ophoud "omdat het te veel kietelt" (vandaar de naam kittelaar?). Nooit met andere vrouwen meegemaakt, zijn er dames die dit herkennen?
Pffff mijn god zeg.

Succes hier verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:kookwekkert schreef op 24 juni 2012 @ 16:56:

[...]

Je weet niet wat voor frustratie er achter kan zitten. Ik geef toe dat ik het op seksgebied echt slecht heb getroffen met de paar mannen waar ik (een beetje) ervaring mee heb. Op een slecht moment zou ik ook zo kunnen reageren.Dat opleiden een idee, dan? ;)
quote:pwh21 schreef op 24 juni 2012 @ 10:38:

Maar zoals ze zei is ze stelling. Nogal stellig.Waarom dacht je, dat ze Kabouterpuntmuts heette? Dat is nou het hele, eh... punt.
quote:pwh21 schreef op 25 juni 2012 @ 09:48:

[...]

Dat opleiden een idee, dan? ;)Door mij of door een opgerichte instantie?
quote:kookwekkert schreef op 25 juni 2012 @ 15:46:

[...]

Door mij of door een opgerichte instantie? Jij weet wat je lekker vind
quote:pwh21 schreef op 25 juni 2012 @ 15:54:

[...]

Jij weet wat je lekker vind

Oh jammer, want als ik het probeer lukt het niet.

Ik heb geprobeerd in de onderstaande volgorde:

- Belonen als het lekker begon te worden door geluid te produceren en 'lekker!' o.i.d. er uit te gooien. Of vragen of partner het op die en die manier wilde doen, omdat dat toen 'zo lekker was' o.i.ld.

- Voordoen.

- Buiten de seks tekst en uitleg geven.

Maar nee
quote:kookwekkert schreef op 25 juni 2012 @ 16:30:

[...]

Oh jammer, want als ik het probeer lukt het niet.

Ik heb geprobeerd in de onderstaande volgorde:

- Belonen als het lekker begon te worden door geluid te produceren en 'lekker!' o.i.d. er uit te gooien. Of vragen of partner het op die en die manier wilde doen, omdat dat toen 'zo lekker was' o.i.ld.

- Voordoen.

- Buiten de seks tekst en uitleg geven.

Maar nee Dan heb je wel erg aparte kerels gehad.
.
pwh, heb maar 1 lange relatie gehad (en heb ik nu nog steeds) en daarin kwam dit voor. Bij de andere gasten was ik erg jong en heb alleen maar wat met hun geexperimenteerd. Overigens snapt mij huidige vriend het nu wel EINDELIJK!

Kabouterpuntmuts, ik maak uit je bericht op dat het nu wel goed gaat.

Die opmerking van je ex-sv is echt priceless.
.
quote:kabouterpuntmuts schreef op 25 juni 2012 @ 23:25:

Wat ik overigens echt wel smerig vind: heb ooit eens een sv gehad die het niet erg vond te beffen tijdens m'n menstruatie.

Nou, doe wat je niet laten kan maar dan ga ik je dus echt niet meer zoenen.. Eigen bloed of niet. :puke:

Sex ja, beffen nee. Helaas.
.
Ik heb overigens genoten van het verhaal van jeane_avril.

Maar ja een clitoris is net als een mini penis. Daar hoef je niet alleen klef met je tong tegen aan te hangen. Je kunt er op zuigen ook in afwisselend hard en zacht. Je kunt een clitoris zelfs aftrekken net als een pik als je de huid eromheen tussen je vingers pakt
Ik durf de clitoris nooit direct met de tong aan te raken, alleen als een deel van de schaamlippen er overheen zit, dus als dat tussen clitoris en tong zit. Later vernam ik dat de gevoeligheid van de clitoris per vrouw verschilt.
Ik irriteer me ook aan die uitroepen van... maar bij die en die werkte het wel! (en bij mij niet).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven