Hellup xD

25-06-2012 23:37 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is waarschijnlijk niks aan de hand maar ik maak me toch een beetje zorgen

Vanmiddag om half drie is mijn vriendinnetje naar een studiegenoot vertrokken om elkaars scriptie te beoordelen en sindsdien heb ik niks meer van haar gehoord. Ik ga er natuurlijk vanuit dat ze daar gewoon is blijven plakken en het heel gezellig heeft maar ik ben ongesteld en normaal is ze heel druk op twitter en dergelijke...

Wie heeft het toverwoord om me gerust te stellen? Ik stel me vast heel erg aan
Heb je haar al gebeld?
Ja. Maar ze neemt niet op. Geluid uit, hoop ik
De scripties waren vast heel saai en toen zijn ze boven elkaars scriptie in slaap gevallen. ( ik doe een gok).
Ze is onderweg naar huis.
Ze heeft niet gezegd hoe laat ze er weer zou zijn? Ze heeft het gewoon vast hartstikke gezellig en denkt er helemaal niet aan dat jij je wel eens druk kan maken.
Is er reden om bezorgd te zijn?
Ja, als je met een scriptie bezig bent (serieus dingetje) zal je inderdaad niet twitteren e.d. lijkt me.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee, niet gezegd hoe laat ze er weer zou zijn. Ze moest om drie uur daar zijn, en daarna is het stil gebleven. Eerst was ik alleen maar benieuwd of ze al iets over hun tweede versie hadden gehoord, maar ik word nu toch wel ongerust.
Waar ben je precies bang voor/ongerust over dan?
quote:Fame schreef op 25 juni 2012 @ 23:46:

Ja, als je met een scriptie bezig bent (serieus dingetje) zal je inderdaad niet twitteren e.d. lijkt me. Ze moesten vandaag hun tweede versie inleveren, dus ik hoop voor ze dat ze nu aan het vieren zijn dat er voor het eerst niks meer op de inhoud aan te merken was
quote:Miekkie schreef op 25 juni 2012 @ 23:50:

Waar ben je precies bang voor/ongerust over dan?

Dat er onderweg iets gebeurt is. Dat ze d'r enkel heeft verzwikt op d'r stilleto's ofzo.

Als ik weet waar ze is, en klinkt controlerender dan het is, vind ik het niet erg om niks te horen. Maar het is zo unlike haar om niet te zeggen of ze er is/weg gaat. Zeker als het donker is, want dan vindt ze het fijn dat iemand weet waar ze is.
Vervelend. Heb je nogmaals gebeld nog gesms't. Kan me best voorstellen dat het je niet helemaal lekker zit.
Als het niets voor haar is om niets van zich te laten horen en weg te blijven tot na 12 en zou ik gaan rondbellen, dan zou ik me ook zorgen maken.

Heb je het nummer van die studiegenoot?
Nou...Contact gehad met vriend van studiegenoot en vriendin. Hij vond het ook niks voor haar en gaat even voor mij kijken of ze daar nog is.
Vervelend hè als je je zo'n zorgen maakt. Ik heb ook dat als ik me dan eenmaal ongerust maak dat ik er dan ook de hele tijd mee bezig ben. Wanneer heb je haar voor het laatst geprobeerd te bellen? En anders studiegenoot bellen?
Oh dat is mooi!
Dat is fijn Sjors, dat er even iemand voor je gaat kijken.

Ik heb dit een keer met mijn vriend gehad toen we nog niet samenwoonden. Ik zat behoorlijk in de stress, maar uiteindelijk was hij gewoon in slaap gevallen met zijn telefoon op stil. Misschien heeft zij haar tel ook stil gezet, tijdens het studeren?
Ze was nog daar. Blijven eten en blijven 'hangen'. Ik vraag me nu wel af of het echt zoveel moeite was om dat even te laten weten terwijl ik al de hele middag zit te wachten op uitsluitsel over die scriptie en ze dat wist
Oh das fijn.
Gelukkig, misschien hebben ze er een of meer drankjes op genomen om te vieren dat de scripties af zijn?
quote:Caro_22 schreef op 26 juni 2012 @ 00:25:

Gelukkig, misschien hebben ze er een of meer drankjes op genomen om te vieren dat de scripties af zijn?

Ik hoop het. Anders zie ik geen reden om je telefoon 'beneden te laten liggen' terwijl je er normaal aan vastgeplakt zit.

Niet dat ik niet opgelucht ben hoor Maar ik moet even mijn ergernis kwijt.
Hoe lang doet die vriend erover om er te komen?
10 minuten oid. hoezo?
Maar de studiegenoot is dus ook onbereikbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven