laptop

27-06-2012 15:57 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, weer de zoveelste keer dat ik een topic open over een laptop!

Ik wil heel graag een witte laptop en als er geen witte laptop in de winkel is, kunnen ze dan bijvoorbeeld van de asus laptop van 400 euro een witte bestellen? En duurt dat lang voordat ze hem dan krijgen?
Waarom vraag je dat niet gewoon in de winkel?

En voor 400 euro heb je over het algemeen troep. Beter een beetje meer uitgeven.

En trouwens, volgens mij maken ze verschillende kleurtjes alleen in duurdere laptops.
668, the neighbour of the Beast
Een optie is om het in de winkel even te vragen... 'K weet niet hoor...
Ik zou het desbetreffende bedrijf gewoon even bellen.

En vaak kunnen en willen ze wel bestellen voor je...
Dat zou raar zijn Liesse....
Op de site van asus staat welke laptops ze in welke kleur leveren.

Heb zelf per toeval een witte asus gekocht en die kostte 559 euro. 400 euro voor een goede laptop is wel erg weinig.
Ik heb de laptop alleen nodig voor school dus ik hoef niet zo veel uit te geven.

Ik neem aan dat een laptop van 400 echt niet opeens snel stuk gaat!
Een laptop van 400 euro is gewoon geen superlaptop, meestal.

En mijn ervaring (en van mijn omgeving) is dat alle laptops snel kapot gaan. Ze lopen warm, de accu gaat naar de klote, de harde schijf gaat om zeep....

Ik heb in mijn leven één goeie laptop gehad en dat was een Toshiba.
Vreemde conclusie Desyyyy. Broer gebruikt hem ook alleen maar voor ''school'' maar heeft een of ander hypermodern 1000 euro ding nodig omdat hij er verplicht allerlei ingewikkelde zware programma's op moet kunnen draaien zodat hij zijn opdrachten kan maken. Hangt dus van je opleiding af wat je nodig hebt. Maar 400 euro is vaak erg weinig voor een kwalitatief goede laptop.

Heb je iemand in je omgeving met verstand van zaken die jou kan helpen?
Te goedkoop
Ik zoek een laptop die in de aanbieding is.

Ik moet namelijk ook nog een router kopen en meer als 500 euro kan ik echt niet uitgeven.
En ik hoef vast geen zware dingen op de laptop te zetten.

Ga de opleiding in de zorg doen
Waarom perse wit?

Koop een zwarte en plak er een mooie sticker op.
Ik heb iets met wit, haha wil perse een witte telefoon, tv, laptop
Dan zou ik me maar eens voor gaan laten lichten bij een aantal computerzaken en vooral niet vast blijven houden aan persé een witte laptop willen. Kleur komt op de laatste plaats, specificaties zijn veel belangrijker.
De meeste laptops zijn er niet in wit, dus ik zou eerst een model uitzoeken voor de prijs die je zoekt en dan kijken of dit in het wit verkrijgbaar is in de winkel of op Google ofzo.
Lang niet alle modellen laptops zijn leverbaar in het wit. Ik zou éérst kijken welk model voor jou geschikt is (prijs, specificaties, formaat/gewicht, wel/geen CD-rom etc.) en dan pas of hij er ook in het wit is. De levertijd zul je na moeten vragen in de winkel, of je kijkt online waar ze hem wél hebben.

Je kunt altijd nog een laptopsticker in een leuke kleur kopen als je je laptop zelf te saai vindt.
Witte spuitbus verf?

Toevallig vandaag een hele mooie witte apple gezien, maar deze was iets meer dan ¤ 400 euro.

Bij de Makro hebben ze vaak wel aanbiedingen en goedkoop hoeft niet per definitie slecht te zijn, als er een nieuw model uitkomt gaan de oude voor een prikkie weg, maar dat vergt wel wat zoekwerk en soms geduld.
De expert hier in de buurt heeft altijd goede spullen dus ben van plan om hem daar te halen.

Ik heb even de school gebeld en ik heb gewoon een basis laptop nodig.

Apple laptop vind ik erg mooi inderdaad, maar die prijzen zijn te duur..
Anders laat je je bij Expert informeren en koop je 'm op Internet. Scheelt je al snel ¤100 als het niet meer is. Expert is enorm duur!
De scheer en foppen dan?

Ik moet namelijk wel iemand hebben die een router kan installeren hier in huis want niemand kan dat hier..

Of kun je dat zelf?

De expert installeert het namelijk wel
quote:KatVonDee schreef op 27 juni 2012 @ 16:28:

Anders laat je je bij Expert informeren en koop je 'm op Internet. Scheelt je al snel ¤100 als het niet meer is. Expert is enorm duur!

Dat vind ik dus niet kunnen, je informatie in de winkel halen en vervolgens op internet bestellen. Heb het zelf ook niet breed, maar ik spaar liever iets langer en haal het dan bij de Expert of andere speciaalzaak.

Zelf vorig jaar een witte laptop gekocht, een Sony Vaio. Prima laptop, aanbieding bij (toevallig) Expert voor 500 euro. Als ik jou was zou ik niet zo zeer letten op de kleur, je kunt beter letten op de kwaliteit. Het is toch een hoop geld dat je uitgeeft, kun je maar beter een goede kopen.
Laptop van ¤400,- is prima hoor.
Een router installeren is niet moeilijk. Gewoon de gebruiksaanwijzing volgen en dan komt het goed.
quote:littleprinces schreef op 27 juni 2012 @ 16:35:

Dat vind ik dus niet kunnen, je informatie in de winkel halen en vervolgens op internet bestellen. Heb het zelf ook niet breed, maar ik spaar liever iets langer en haal het dan bij de Expert of andere speciaalzaak.

Ik niet, want ik ben geen dief van m`n eigen portemonnee. Ik laat Google me altijd informeren, maar mocht ik echt iets specifieks willen weten dan zou ik best naar de winkel gaan en vervolgens op internet bestellen als het zoveel geld scheelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven