Clit piercing

27-06-2012 18:06 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag wil ik een piercing laten zetten door mijn voorhuidje bij mijn clit. Echter ik heb wel enige twijfel i.c.m. mijn hobbies. Ik rij dagelijks paard en zit regelmatig op de racefiets. Kan iemand mij iets vertellen wat voor soort consequenties dit heeft direct na het zetten en op lange termijn. Wil er bij het uitoefenen van deze hobbies geen last van hebben. Verder vind ik het wel bijzonder mooi staan en doe het ook als een verrassing voor mij virend. Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen. X Linda
8 weken geen paardrijden, geen sex etc... Kan iedere piercingshop je vertellen
Correctie: wij hadden dezelfde avond nog seks nadat vriendin 'm had laten zetten en liet zien. Ik vond 't zo geil dat ik niet meer te houden was.

Voor de rest heeft ze niets hoeven laten ofzo. Hoogstens een beetje oppassen in het begin.
Voorhuidje? Brrr.. Sorry iriteer me aan die verkleinwoordJES :-D

Ik zou gewoon informeren bij een shop!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Het hangt denkt ik heel erg af van hoe het geneest. Meestal erg goed en snel omdat het een goed doorbloede plek is. Maar het kan ook anders zijn...
uitdoen als je gaat paardrijden als je niet wil dat je clit scheurt
Waarom zou je clit scheuren tijdens paardrijden? Ten eerste is het een clit hood piercing, en ten tweede kun je gewoon álles met zo'n ding.
Ken toch iemand bij wie ie is doorgescheurd tijdens het paardrijden, dus zou het zekere voor het onzekere nemen.
Je hoeft echt geen acht weken met seks te wachten. Maar houd het wel goed schoon. Ik heb er zelf 1, inmiddels al 8 jaar, en ik heb nergens last van. Eruit halen zou ik zeker niet doen, want het lijkt me een heel gepulk om het sieraad er weer in te krijgen..
oeii doet dat niet gruwelijk pijn als die gezet wordt ...?
Nee hoor, valt mee. Het is echt zo gebeurd.
Waarom zou je dat doen?
Sommigen krijgen daar extra seksuele prikkels van.
quote:elninjoo schreef op 27 juni 2012 @ 18:54:

Ken toch iemand bij wie ie is doorgescheurd tijdens het paardrijden, dus zou het zekere voor het onzekere nemen.Oh.
Ik ben sowieso niet van de piercings (of tattoos), maar een piercing door je clit...?! Geef mijn portie maar aan Fikkie....!
Mijn kennisje vertelde dat ze er zelf geen extra genot door ondervond, alleen dat mannen het wel geil vonden staan. Ze had 't dan ook voor haar toenmalige vriend gedaan. Zou het zelf nooit doen. Toen ik nog dagelijks paard reed, reed ik me toch al wel 'ns door, zonder piercing, laat staan hoe het voelt mét...brrrr!
Een piercing door je clithood gaat er echt niet voor gebeuren dat je clit zelf door gaat scheuren hoor, dat is gewoon bullshit. Ja, het hoodje (waar dat ding doorheen zit dus) kan wel uitscheuren als je behoorlijk rare capriolen uithaalt (bijvoorbeeld een strijkijzer eraan binden en dan ermee gaan zwieren ofzo ) maar bij ''normaal gebruik'' gebeurt dat echt niet.
Onzinnige plek voor een piercing . . . . Alleen maar ongemakkelijk, bah!!!
Schoonzusje heeft er hier één, schijnbaar best prettig.

Vertel het alleen je familie niet als je niet van flauwe grapjes kan genieten.. nja of onze familie is gewoon flauw

Langs een poortje in de winkel lopen en dat schoonvaders (haar vader dus) heel hoorbaar BIEPBIEPBIEPBIEP zegt etc

Achja, niet mijn ding (zowel de piercing daar niet als de grapjes.. ) maar dat is het enige wat ik erover kan melden
Piercings gaan echt niet af bij detectiepoortjes.

In mijn hoogtijdagen had ik er 48, op vliegvelden nooit problemen mee gehad.

Verder voegt het ding niks toe (bij mij) het staat alleen zo leuk en vriend is er ook fan van
Een clithoodpiercing gaat niet door je clitoris (wil je ook niet, want die kan er gevoelloos van worden) maar door het velletje erboven. Sommige mensen vinden dat mooi staan, anderen beweren dat je er extra prikkels van krijgt. Hoe dan ook, ze genezen snel. Fietsen en paardrijden schijnt over het algemeen prima te kunnen na ongeveer een week, net als seks. Hangt er natuurlijk wel vaanf hoe je gebouwd bent en hoe groot het sieraad is.

Hoe dan ook, ga naar een goede piercer met ervaring met dit soort dingen en vraag hem/haar het hemd van het lijf. Ga niet naar iemand die goedkoop is, goedkoop is duurkoop bij dit soort dingen. En laat je niet opnaaien door mensen met een negatieve mening, niemand ziet hem (tenzij je een frequent saunabezoeker bent) dus beschouw hem als cadeautje voor jezelf.
een keer is genoeg...
Eerlijk gezegd was ik blij toen ik hem er weer uit had gehaald. Heb er jaren plezier van gehad hoor, maar had er gewoon weer behoefte aan dat alles zacht is daar. Zo'n harde knobbel, tja het stond wel leuk hoor, maar dat hoort daar niet.
Bedankt voor de reacties en info zover. Waar ik wel een beetje van schrik is dat er wel erg veel meningen zijn. Echter ik wil dit vooral voor mijzelf en mijn vriend. Had ook al wat info van piercing shops gehad maar wilde juist graag wat ervaringen van mensen die daadwerkelijk de ervaringen hebben met het dragen van de piercing. Nu nog een geschikt moment uitzoeken
Ik heb er een, stelt niks voor, genezing gaat vlot.

Fietsen en andere acrobatische capriolen gaan me prima af Zoek een fatsoenlijke shop (wat Liquorice al zei dus).

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven