Clit piercing
woensdag 27 juni 2012 om 18:06
Graag wil ik een piercing laten zetten door mijn voorhuidje bij mijn clit. Echter ik heb wel enige twijfel i.c.m. mijn hobbies. Ik rij dagelijks paard en zit regelmatig op de racefiets. Kan iemand mij iets vertellen wat voor soort consequenties dit heeft direct na het zetten en op lange termijn. Wil er bij het uitoefenen van deze hobbies geen last van hebben. Verder vind ik het wel bijzonder mooi staan en doe het ook als een verrassing voor mij virend. Ik hoop dat jullie me een beetje verder kunnen helpen. X Linda
donderdag 28 juni 2012 om 05:56
Mijn kennisje vertelde dat ze er zelf geen extra genot door ondervond, alleen dat mannen het wel geil vonden staan. Ze had 't dan ook voor haar toenmalige vriend gedaan. Zou het zelf nooit doen. Toen ik nog dagelijks paard reed, reed ik me toch al wel 'ns door, zonder piercing, laat staan hoe het voelt mét...brrrr!
donderdag 28 juni 2012 om 08:15
Een piercing door je clithood gaat er echt niet voor gebeuren dat je clit zelf door gaat scheuren hoor, dat is gewoon bullshit. Ja, het hoodje (waar dat ding doorheen zit dus) kan wel uitscheuren als je behoorlijk rare capriolen uithaalt (bijvoorbeeld een strijkijzer eraan binden en dan ermee gaan zwieren ofzo ) maar bij ''normaal gebruik'' gebeurt dat echt niet.
donderdag 28 juni 2012 om 08:28
Schoonzusje heeft er hier één, schijnbaar best prettig.
Vertel het alleen je familie niet als je niet van flauwe grapjes kan genieten.. nja of onze familie is gewoon flauw
Langs een poortje in de winkel lopen en dat schoonvaders (haar vader dus) heel hoorbaar BIEPBIEPBIEPBIEP zegt etc
Achja, niet mijn ding (zowel de piercing daar niet als de grapjes.. ) maar dat is het enige wat ik erover kan melden
Vertel het alleen je familie niet als je niet van flauwe grapjes kan genieten.. nja of onze familie is gewoon flauw
Langs een poortje in de winkel lopen en dat schoonvaders (haar vader dus) heel hoorbaar BIEPBIEPBIEPBIEP zegt etc
Achja, niet mijn ding (zowel de piercing daar niet als de grapjes.. ) maar dat is het enige wat ik erover kan melden
donderdag 28 juni 2012 om 09:16
Een clithoodpiercing gaat niet door je clitoris (wil je ook niet, want die kan er gevoelloos van worden) maar door het velletje erboven. Sommige mensen vinden dat mooi staan, anderen beweren dat je er extra prikkels van krijgt. Hoe dan ook, ze genezen snel. Fietsen en paardrijden schijnt over het algemeen prima te kunnen na ongeveer een week, net als seks. Hangt er natuurlijk wel vaanf hoe je gebouwd bent en hoe groot het sieraad is.
Hoe dan ook, ga naar een goede piercer met ervaring met dit soort dingen en vraag hem/haar het hemd van het lijf. Ga niet naar iemand die goedkoop is, goedkoop is duurkoop bij dit soort dingen. En laat je niet opnaaien door mensen met een negatieve mening, niemand ziet hem (tenzij je een frequent saunabezoeker bent) dus beschouw hem als cadeautje voor jezelf.
Hoe dan ook, ga naar een goede piercer met ervaring met dit soort dingen en vraag hem/haar het hemd van het lijf. Ga niet naar iemand die goedkoop is, goedkoop is duurkoop bij dit soort dingen. En laat je niet opnaaien door mensen met een negatieve mening, niemand ziet hem (tenzij je een frequent saunabezoeker bent) dus beschouw hem als cadeautje voor jezelf.
donderdag 28 juni 2012 om 09:39
Bedankt voor de reacties en info zover. Waar ik wel een beetje van schrik is dat er wel erg veel meningen zijn. Echter ik wil dit vooral voor mijzelf en mijn vriend. Had ook al wat info van piercing shops gehad maar wilde juist graag wat ervaringen van mensen die daadwerkelijk de ervaringen hebben met het dragen van de piercing. Nu nog een geschikt moment uitzoeken