Bijzonder

29-06-2012 03:20 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ging over een droom.
quote:droom3 schreef op 29 juni 2012 @ 05:28:

[...]

Uit de vrouw.Wat hebben toch die vrouwen tegen ons Mannen, je wilt ze, kan stiekem niet zonder ze maar toch vind je ze zeuren. Vrouwen zeggen begrijp je me nu niet, nee die zijn niet te begrijpen. #Meelerenleven
Niemand verplicht je om een vriendin te hebben, je kunt ook alleen blijven je leven. In mijn geval is het ook meer dat het niet anders is, dat alleen blijven.
Lief! Inderdaad bijzonder. Maar, waarom 'moet' je alleen blijven?
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 06:48:

Lief! Inderdaad bijzonder. Maar, waarom 'moet' je alleen blijven?Er zijn geen vrouwen die me leuk vinden, niet op die manier.
Hoe kan dat?
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 06:52:

Hoe kan dat?Niet dat dit het geval is er was bv een man die ik kon als volwassen man het formaat van een kind, geen vrouw die daar een relatie mee zou aangaan. Voor zover ik weet heb ik ook nog niet een vrouw gehad die een relatie wilde aangaan in mijn leven, denk ook niet dat die er zijn en kan het me ook niet voorstellen.
Op elk potje past een dekseltje.
Ben je heel klein? Vanbinnen ben je mooi, dat is te zien. Je droomt mooi. Relaties moeten van twee kanten komen. Moet je zelf ook willen. Wil je wel?
quote:mann87 schreef op 29 juni 2012 @ 06:56:

Op elk potje past een dekseltje.

Klinkt negatief, je hebt gewoon mannen die handig zijn met vrouwen.

Wat denk je van dit filmpje kwam ik tegen op you tube http://www.youtube.com/watch?v=gGa9B5c6B10
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 06:59:

Ben je heel klein? Vanbinnen ben je mooi, dat is te zien. Je droomt mooi. Relaties moeten van twee kanten komen. Moet je zelf ook willen. Wil je wel?Wat denk je hiervan http://www.youtube.com/watch?v=gGa9B5c6B10

even niet letten op de andere filmpjes, zit hier denk ik een kern van waarheid in.

Ik wil zelf wel een relatie dat is niet het probleem, net wat het filpmje uitlegt je kunt bij wijze van 100gedichten schrijven. Het brengt je geen stap dichter bij de vrouw waar je graag een relatie mee zou willen.
Ik ben niet klein, heb een normale lengte.
Ik denk dat vrouwen zich gewoon niet tot me voelen aangetrokken en dan maakt het niks uit wat je doet en dat het voor de rest van mijn leven ook zo blijft.
Meeste vrouwen houden inderdaad niet van huilies.
quote:johanderksen schreef op 29 juni 2012 @ 07:28:

Meeste vrouwen houden inderdaad niet van huilies.Nee hij moet vooral harteloos en gevoelloos zijn, van staal.
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 06:48:

Lief! Inderdaad bijzonder. Maar, waarom 'moet' je alleen blijven?Dank voor je compliment.
Lagiulietta waar ben je gebleven?
quote:droom3 schreef op 29 juni 2012 @ 07:01:

[...]

Klinkt negatief, je hebt gewoon mannen die handig zijn met vrouwen.

Wat denk je van dit filmpje kwam ik tegen op you tube http://www.youtube.com/watch?v=gGa9B5c6B10Zo was het in ieder geval niet bedoeld.
Volgens mij ben je verliefd. Misschien is het nog pril en onder de oppervlakte, maar er broeit iets....
Zie je er heel gek uit? Ik was weer in slaap gevallen.
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 08:15:

Zie je er heel gek uit? Ik was weer in slaap gevallen.Mooi gedroomd?
Viel tegen.
quote:Bergje65 schreef op 29 juni 2012 @ 08:13:

Volgens mij ben je verliefd. Misschien is het nog pril en onder de oppervlakte, maar er broeit iets....Eerder nog steeds...
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 08:18:

Viel tegen.Ik zie er niet gek uit een vriendin vind me knap.
Ben je al heel lang verliefd op deze vrouw? Als een soort 'onmogelijke liefde'? Ooit een move gemaakt?
Als het gaat broeien dan komt er een vlam en voordat je het weet sta je in vuur en vlam! Geweldig verliefd zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven