Bijzonder
vrijdag 29 juni 2012 om 16:46
quote:Bergje65 schreef op 29 juni 2012 @ 14:28:
[...]
...
Je werk, reizen, vrienden, plezier maken, een hobby uitoefenen .... je ergens anders op focussen dan op zoek te zijn naar iemand die jou niet ziet staan. Get a life!
Ik hoef geen leven te hebben zoals je dat noemt, niemand verplicht je daartoe.
Het is trouwens rustig hier.
[...]
...
Je werk, reizen, vrienden, plezier maken, een hobby uitoefenen .... je ergens anders op focussen dan op zoek te zijn naar iemand die jou niet ziet staan. Get a life!
Ik hoef geen leven te hebben zoals je dat noemt, niemand verplicht je daartoe.
Het is trouwens rustig hier.
vrijdag 29 juni 2012 om 16:49
Ik snap je gewoon niet. Je hebt een droom gehad, over iemand die je niet kent? Maar die persoon bestaat wel, dat weet je van Facebook. Op Facebook heb je berichtjes gestuurd, maar daar reageerde ze niet op? Leg eens uit wat er nou is gebeurd en wat je wil, met dit topic. Dan is het een stuk minder rustig, denk ik.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
vrijdag 29 juni 2012 om 17:31
Hij doet toch niks?
Is gewoon heimelijk verliefd op een vrouw waar hij niet echt directe avances naar durft te maken wegens kans op directe afwijzing. Hij blijft liever hopen op een kans dat zij reageert op een van z'n berichtjes. Niet handig, niet verantwoording nemen voor z'n eigen geluk. Wel verliefd en lichtelijk in de war, zeker nadat hij over haar had gedroomd vannacht.
Droom heeft moeite met directe vragen beantwoorden. Dat is toch geen reden om 'm dan maar gelijk te staffen?
Is gewoon heimelijk verliefd op een vrouw waar hij niet echt directe avances naar durft te maken wegens kans op directe afwijzing. Hij blijft liever hopen op een kans dat zij reageert op een van z'n berichtjes. Niet handig, niet verantwoording nemen voor z'n eigen geluk. Wel verliefd en lichtelijk in de war, zeker nadat hij over haar had gedroomd vannacht.
Droom heeft moeite met directe vragen beantwoorden. Dat is toch geen reden om 'm dan maar gelijk te staffen?
vrijdag 29 juni 2012 om 17:33
quote:lagiulietta schreef op 29 juni 2012 @ 17:31:
Hij doet toch niks?
Hij doet toch niks?
vrijdag 29 juni 2012 om 20:47
quote:Bergje65 schreef op 29 juni 2012 @ 19:33:
[...]
Droom heeft een (one to one) hotline met laguilietta
Prima. Ik heb alleen maar ruis. Hij is niet erg duidelijk. Ik had het idee dat het om een forumster ging. Waarom die naam van een forumster noemen, ipv antwoord geven op een simpele vraag? "hoe oud ben je?", lijkt me simpel.
Dus ja, ik vroeg me af of het om die forumster ging. Zo zie je maar, TO. soms is het makkelijker om gewoon antwoord te geven op vragen, of meer dan 1 zin als "uitleg" te geven.
[...]
Droom heeft een (one to one) hotline met laguilietta
Prima. Ik heb alleen maar ruis. Hij is niet erg duidelijk. Ik had het idee dat het om een forumster ging. Waarom die naam van een forumster noemen, ipv antwoord geven op een simpele vraag? "hoe oud ben je?", lijkt me simpel.
Dus ja, ik vroeg me af of het om die forumster ging. Zo zie je maar, TO. soms is het makkelijker om gewoon antwoord te geven op vragen, of meer dan 1 zin als "uitleg" te geven.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!