Dasty

30-06-2012 19:33 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Inmiddels scharrel ik een paar jaar rond op het VivaForum. Bij topics over 'hoe krijg ik ....... schoon?' is het een kwestie van een paar reacties voordat Dasty om de hoek komt kijken.

Vandaag ging ik winkelen in een andere stad en ik kwam een Wibra tegen. Jippie, eindelijk de kans om Dasty te kopen!

Snel ging ik naar binnen......om er vervolgens achter te komen dat er heel veel verschillende soorten zijn.

Ik had bijna een topic geopend terwijl ik in de Wibra stond

Welke Dasty is nou DE Dasty waar jullie het altijd over hebben?
Goeie vraag!
Die gele
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt bij gebrek aan de WIbra, maar volgens mij worden alle soorten gebruikt voor de verschillende doeleinden die iop de fles staan vermeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik zweer bij de gele Dasty - is dat niet de originele versie?

Voor mijn werk heb ik veel schoonmaakmiddelen nodig en dit middel is geweldig. Superspul. Ik laat het zelfs doos-wijze meenemen uit NL.

Ik heb hier volgens mij ook een wc-versie gehad en een keukenversie, als ik het goed heb (en een badkamerversie, als die er is?), maar die meerwaarde zag ik niet zo.
Geel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geel. Ik haal 'm bij Action.
De gele.

Ontvetter dus, maar ook heel geschikt als vlek-weg of op geel geworden kragen enz. Even spuiten op de vlek voor het in de wasmachine gaat en voila.
quote:groentsoep2 schreef op 30 juni 2012 @ 19:37:

Geel. Ik haal 'm bij Action.Die versie heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb ook iets voor de badkamer, maar meestal wordt inderdaad die gele, die bijna licht geeft, bedoeld
Mijn oven heb ik trouwens net een flinke Dastybeurt gegeven. Perfect!

En als dat zo goed werkt, weet ik niet wat de keukenDasty nog meer kan, want daar merkte ik geen verschil.
De gele in de spuitfles,de ontvetter.Die werkt als een trein overal op.
De gele voor je keuken en de roze voor stof afnemen en omdat hij lekker ruikt.
Ik vind hier dingen van.
Andere winkels hebben geen dasty
Mijn dag kan niet meer stuk Ik heb de goede gegokt. Ik ben erg benieuwd, misschien ga ik gezellig op zaterdagavond de oven schoonmaken!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
quote:groentsoep2 schreef op 30 juni 2012 @ 19:37:

Geel. Ik haal 'm bij Action.

Dasty bij de Action ?.

Weer wat geleerd, bedankt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Sabeltandcavia schreef op 30 juni 2012 @ 20:07:

De gele voor je keuken en de roze voor stof afnemen en omdat hij lekker ruikt.O, die roze vind ik zo stinken. die haal ik nooit meer.
Grief is just love with nowhere to go
Ben jij dat?
Ik vind de roze naar aftershave ruiken.

Vieze goedkope aftershave.

Al is ie geweldig voor mijn ramen.

De gele is voor het algemene werk,

maar sinds ik de Dasty vlekkenverwijderaar heb (is wit met rode dop) is dat mijn winnaar voor vuil op kleding.
Geel rules!!
Loat goan!!!
Weten jullie al dat er ook Dasty afwasmiddel bestaat?

Ik wil niet anders meer. Supersopje.

Wel je handen goed insmeren nadat je hebt afgewassen.

Verder heb ik altijd de gele spray in mijn keukenkastje staan. Ik maak er eigenlijk alles mee schoon.

Ik zag ook dat er ineens veel meer soorten bestaan, maar inderdaad, wat zouden die meer doen dan de originele Dasty al zo goed doet?

Bij wijze van glassex heb ik dan weer de lichtroze spray van de Aldi, grote fles voor 0.99 cent. Er is ook een blauwe, maar van de geur van de roze wordt ik helemaal vrolijk.
Wij poetsen zo'n beetje het hele huis met de gele Dasty (ontvetter). Wat zeg ik, huis? Ook de plastic tuinstoelen e.d. krijgen altijd een schoonmaakbeurt met Dasty. Al gebruik ik het niet voor de velgen e.d. van de auto (denk dat het daar te agressief spul voor is, veel mensen gebruiken het daarvoor maar heb gehoord dat je lak e.d. er niet zo goed tegen kan). Ook eens de badkamer reiniger gebruikt, prima spul (blauwe fles). De RVS reiniger moet je niet gebruiken schijnt.

Maar hier is de gele fles dus ook de favoriet. Bij ons in de hele familie is Dasty echt een begrip Al veel mensen "overgehaald". Het kost geen drol en eens in de zoveel tijd staan er bij onze Wibra van die goedkopere navulverpakkingen.
Heb m vandaag gekocht, net geprobeerd.... maar wat een walm!!

Ik dacht, ik spray even de douchecabine, spoel het af en ga douchen.

Nou.... ik ga voorlopig de badkamer niet meer in (nog niet gedoucht).

Verder zal het heus wel fijn spul zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven