***Bar Too Much*** 197***
zondag 1 juli 2012 om 18:45
maandag 2 juli 2012 om 08:58
maandag 2 juli 2012 om 13:26
Ook stom, zet ik De Zoon af bij de opvang, weet hij me na 3 kwartier pas te bereiken om te vertellen dat er niemand is. Vakantierooster hebben we niet, vorige week hadden ze het nog over wat ze deze week allemaal zouden gaan doen en vrijdag heeft niemand elkaar een fijne vakantie gewenst, of De Zoon succes gewenst met de rest van zijn leven. Achterlijke zooi daar. Zou het nou echt vakantie zijn, of zal ik hem gewoon maar vakantie geven?
maandag 2 juli 2012 om 15:33
Yes, vakantie!!!! Thanx Wies
Ik neem een muskaatje om het te vieren en ga dan weer even doorstomen (achterstallige puin ruimen, wasmachine draait nonstop, bedden moesten hoognodig en ik kan dan meteen vast wat beddegoed inpakken). De kinderen spelen buiten en als ik klaar ben ga ik de liefste buuv van de wereld maar weer eens uitnodigen voor een fles wijn.
Ik neem een muskaatje om het te vieren en ga dan weer even doorstomen (achterstallige puin ruimen, wasmachine draait nonstop, bedden moesten hoognodig en ik kan dan meteen vast wat beddegoed inpakken). De kinderen spelen buiten en als ik klaar ben ga ik de liefste buuv van de wereld maar weer eens uitnodigen voor een fles wijn.
maandag 2 juli 2012 om 19:08