alles is even stom

02-07-2012 01:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me gewoon even rot en ik moet het even kwijt! Heb het super druk met werk en afspraken zit niet zo lekker in me vel enzo naja denk dat iedereen dat ook wel is heeft naja kan gebeuren maar dan is mijn account gehakt van mijn email adres en ik kan dat niet oplossen en dat kan ik er nu even niet bij hebben!! Moet je dus een nieyw acount aanmaken. Alles staat erop
Naja zeg! Sterkte.
Heb je geen uitwijk emailadres? Dan kun je via de hulpfunctie (bijvoorbeeld bij gmail) een nieuw wachtwoord maken via dat andere adres en kun je weer bij je email. Heb het namelijk ook wel eens gehad.
Kan je nog inloggen? Dan even je wachtwoord veranderen, dan kunnen "ze" er niet meer in. Een nieuw account is dan niet nodig.
'wel is'.... zucht.
Lekker boeiend Taralina..
Zo'n dag dus! Komt allemaal goed hoor. Heb je niet wat computernerd vrienden die je erbij kunnen helpen? Die vinden dat vaak ook nog best leuk... Succes ermee!
Nee kan niet meer inloggen:(
Ook niet via de backup?

Met een nieuw mailadres de beheerder gemaild?
Heb je geklikt op 'ik ben mijn wachtwoord vergeten'?

Of 'ik heb geen toegang tot mijn account'?

Geheime vraag? Alternatief e-mail adres? Beheerder mailen?
Jaaa heb zelfs aan een conputer nerd gevraagd. Maar ik werd vanmorgen wakker en dacht oke dit is even stom maar ik maak gewoon een nieuw email adres aan en sms even wat mensen en niet meer aan denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven