Kijk dat vette varken eens ....... :-(
maandag 2 juli 2012 om 12:56
Sjee ... ik ben er beetje ontdaan van (nou beetje boel) .... Ik fietste net naar de super toen ik een groepje meisjes moest passeren ....
Een van de meisjes begon keihard te lachen en riep tegen de anderen .... kijk dat vette varken eens hahahaha .....
Nou dat valt erg rauw op mijn dak .... Ik ben met 1.74 en 84 kilo niet de lichtste, maar om mij nou zo te gaan uitschelden doet erg zeer ....
K*t jeugd soms .....
Een van de meisjes begon keihard te lachen en riep tegen de anderen .... kijk dat vette varken eens hahahaha .....
Nou dat valt erg rauw op mijn dak .... Ik ben met 1.74 en 84 kilo niet de lichtste, maar om mij nou zo te gaan uitschelden doet erg zeer ....
K*t jeugd soms .....
maandag 2 juli 2012 om 13:06
Ik denk altijd maar dat zij er zelf niet uitzien met hun petje zo raar bovenop hun hoofd of tijgerpint naveltruitje. Dus dat hun mening over mijn uiterlijk in dat geval komt van mensen zonder smaak en dus nergens op slaat!
Daarbij: tegen de tijd dat zij mijn leeftijd hebben wil ik ze nog wel eens zien
Daarbij: tegen de tijd dat zij mijn leeftijd hebben wil ik ze nog wel eens zien
maandag 2 juli 2012 om 13:06
quote:Weekend schreef op 02 juli 2012 @ 13:00:
Wat gemeen! Ik hoor het echt zo vaak, groepjes jeugd die mensen die langs fietsen uitlachen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Ja, altijd van die tut meiden die dat doen. Van het ordinaire dellerige soort. Hier tenminste. Niks van aantrekken.
Wat gemeen! Ik hoor het echt zo vaak, groepjes jeugd die mensen die langs fietsen uitlachen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.Ja, altijd van die tut meiden die dat doen. Van het ordinaire dellerige soort. Hier tenminste. Niks van aantrekken.
maandag 2 juli 2012 om 13:10
maandag 2 juli 2012 om 13:12
Heh bah fluffyhunnybunny, kan me heel goed voorstellen dat je daar flink gekwetst door raakt. Het is makkelijk praten om nu te zeggen dat je je er niks van aan moet trekken, ik begrijp heel goed dat dat erg moeilijk is en dat zo'n rotopmerking je hele dag kan verpesten. Maar toch moet je proberen te beseffen dat deze meisjes waarschijnlijk zelf heel onzeker zijn en daarom als groepje (want wedden dat ze het niet durven als ze alleen zijn) rotdingen naar toevallige voorbijgangers roepen zodat ze zich beter voelen over zichzelf. Probeer dat gewoon te bedenken, en hopelijk voel je je gauw weer wat vrolijker. Dikke knuffel voor jou!
maandag 2 juli 2012 om 13:12
maandag 2 juli 2012 om 13:23
...schijnt dat pubers weinig empathie hebben (iets met ontwikkeling in de hersenen)
Ik heb veel met pubers gewerkt maar bleef me verbazen over hun houding. Let wel, heel veel pubers zijn heel leuk hoor
. Maar het is een vreselijk onzekere leeftijd en als je dan je onzekerheid lekker op iemand af kunt reageren...
Ik heb veel met pubers gewerkt maar bleef me verbazen over hun houding. Let wel, heel veel pubers zijn heel leuk hoor
maandag 2 juli 2012 om 13:30
quote:NouEvenNiet schreef op 02 juli 2012 @ 13:13:
Ja, ik word door die kutjongetjes ook wel eens uitgescholden voor hoer. Niet leuk, maar dat betekent nog niet dat ik een hoer ben.
Even uithuilen en direct weer vergeten.
Nu vraag ik me af hoe jij je kleed.
Of woon je in een "iedereen scheldt elkaar elke dag verrot" buurt?
Meeste jeugd zijn kippen zonder kop en staan nergens stil bij. Ligt aan de opvoeding en omgeving.
En inderdaad, zie maar hoe ver zij komen in 't leven.
Nu ik er over nadenk, egoïsme, apathie, hebzucht en onfatsoen zijn wel goede kwaliteiten om het ver te schoppen in deze kapitalistische maatschappij.
84 kilo + 1,74, als het mooie rondingen zijn zou ik me niet druk maken. Genoeg mannen die daar op vallen
Ja, ik word door die kutjongetjes ook wel eens uitgescholden voor hoer. Niet leuk, maar dat betekent nog niet dat ik een hoer ben.
Even uithuilen en direct weer vergeten.
Nu vraag ik me af hoe jij je kleed.
Of woon je in een "iedereen scheldt elkaar elke dag verrot" buurt?
Meeste jeugd zijn kippen zonder kop en staan nergens stil bij. Ligt aan de opvoeding en omgeving.
En inderdaad, zie maar hoe ver zij komen in 't leven.
Nu ik er over nadenk, egoïsme, apathie, hebzucht en onfatsoen zijn wel goede kwaliteiten om het ver te schoppen in deze kapitalistische maatschappij.
84 kilo + 1,74, als het mooie rondingen zijn zou ik me niet druk maken. Genoeg mannen die daar op vallen
maandag 2 juli 2012 om 13:32
maandag 2 juli 2012 om 13:34
Je laat je als je heel jong bent vooral leiden door je eigen behagen. Dat moet natuurlijk ook want zo blijf je in contact met jezelf. Later pas ontwikkel je aan de hand van je cultuur moraal, principes en schuldgevoel. Veel verlies je dan, bijvoorbeeld dat uitzinnige plezier, maar je wordt dan beter om mee te leven, hopelijk. Daar is het voor bedoeld.
it's a big club and you ain't in it