Het Weer.
maandag 2 juli 2012 om 11:05
Meest besproken onderwerp, helemaal vast de komende paar dagen/ weken aangezien het slechte weer aan blijft houden en zelfs nog veel slechter gaat worden.
Goede dagen voor de herfstlovers, maar over minder dan 6 maanden is het alweer kerst.
Mag ik een beetje zomer a.u.b, pretty please.
Laten we er maar een zeurtopic van maken.
Goede dagen voor de herfstlovers, maar over minder dan 6 maanden is het alweer kerst.
Mag ik een beetje zomer a.u.b, pretty please.
Laten we er maar een zeurtopic van maken.
maandag 2 juli 2012 om 11:09
Ik dacht echt even: waar heb je het over? Ik heb gisteren nog op buienradar 14 dagen vooruit gekeken en het zou volgende week de hele week 20 graden worden en droog....
Dus net nog maar even gecontroleerd... en de verwachting is alweer naar beneden bijgesteld! Neeeeeeeeeeeee!
Waarom?! Wat heb ik verkeerd gedaan?!
*werpt zich huilend op de grond en slaat met armen en benen*
Dus net nog maar even gecontroleerd... en de verwachting is alweer naar beneden bijgesteld! Neeeeeeeeeeeee!
Waarom?! Wat heb ik verkeerd gedaan?!
*werpt zich huilend op de grond en slaat met armen en benen*
maandag 2 juli 2012 om 11:19
maandag 2 juli 2012 om 11:30
quote:giuliettacapuletti schreef op 02 juli 2012 @ 11:26:
Het is toch heerlijk weer nu? En eergisteren was het gewoon warm.
Ik heb hier nog geen uurtje achter elkaar zon gehad afgelopen 2 dagen.
Met een tuin op het noorden is het gewoon te fris om met de deur open te zitten.
En woensdag wordt het wel lekker warm ja, maar ook weer heeel erg nat....
Zeurt nog even verder.
Het is toch heerlijk weer nu? En eergisteren was het gewoon warm.
Ik heb hier nog geen uurtje achter elkaar zon gehad afgelopen 2 dagen.
Met een tuin op het noorden is het gewoon te fris om met de deur open te zitten.
En woensdag wordt het wel lekker warm ja, maar ook weer heeel erg nat....
Zeurt nog even verder.
maandag 2 juli 2012 om 11:36
Ow? Gaat het niet heet worden? Gelukkig
Wat erg! Dus ik moet gewoon in mijn kleding blijven lopen? Hoef niet 3x per dag onder de douche om af te koelen?
Ben niet quasi verplicht om binnen te blijven omdat het zo fukking heeeeeet is?
Wat erg....
Wat afschuwelijk! Een drama!
Nee, serieus.. Voor mezelf ben ik wel blij, maar ik vind t wel echt rot voor jullie...
En wat het weer in nerderland betreft... Je moet gewoon op alles voorbereidt zijn..
Wat erg! Dus ik moet gewoon in mijn kleding blijven lopen? Hoef niet 3x per dag onder de douche om af te koelen?
Ben niet quasi verplicht om binnen te blijven omdat het zo fukking heeeeeet is?
Wat erg....
Wat afschuwelijk! Een drama!
Nee, serieus.. Voor mezelf ben ik wel blij, maar ik vind t wel echt rot voor jullie...
En wat het weer in nerderland betreft... Je moet gewoon op alles voorbereidt zijn..
maandag 2 juli 2012 om 11:36
Ik klaag mee.
Gelukkig hebben we een vakantie geboekt, waar het nu heel erg warm is. Maar toch.
Ik heb een hele fijne boot waar ik nog geen gebruik van heb kunnen maken. En daar baal ik goed van. En dan druk ik me zacht uit. Ik zit er ook serieus aan te denken om hem te verkopen. Het is een dure grap en hij ligt daar maar te liggen.
Gelukkig hebben we een vakantie geboekt, waar het nu heel erg warm is. Maar toch.
Ik heb een hele fijne boot waar ik nog geen gebruik van heb kunnen maken. En daar baal ik goed van. En dan druk ik me zacht uit. Ik zit er ook serieus aan te denken om hem te verkopen. Het is een dure grap en hij ligt daar maar te liggen.
maandag 2 juli 2012 om 14:20
Dames, ik ben zojuist mijn minieme stadstuintje ingetrokken. Het is hier windstil, de bewolking is weg, de zon heeft 'm door en derhalve is het... Warm! Ik heb volgens mij al in meerdere topics gepost dat ik eeeeiigenlijk heel hard moet leren voor mn tentamen van morgen, maar nu zit ik helemaal happy achter mn boeken aan de tuintafel hoor! DIT GAAT LUKKEN!!
maandag 2 juli 2012 om 22:21
Ik ben gestopt met 14 dagen vooruit kijken op weeronline.nl omdat ik er alleen maar chagrijnig van word. Het lijkt erop dat dit de zoveelste (minstens derde, volgens mij) rukzomer op een rij wordt. Ik kan me de tijd niet meer heugen dat ik nog wel eens meerdere dagen in de zomer naar het strand kon (en dan bedoel ik dus een echte stranddag, incl. zonnen en zwemmen). Of tot laat in de avond buiten of op een terras zitten. Ofndat het gewoon een week boven de 25 graden was i.p.v. na 1 dag onweer, storm en regen. Voor dergelijke zaken moet je voortaan naar het buitenland, lijkt het wel. Zo jammer.
Nothing happens for a reason