Waar is...
dinsdag 3 juli 2012 om 23:21
dinsdag 3 juli 2012 om 23:22
maandag 9 juli 2012 om 00:24
quote:charlottecharles schreef op 03 juli 2012 @ 23:19:
En nu we hier toch zijn, waar is MV?
Nog steeds in het ZH? Hoe is het met haar?
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Ze hebben nu weer iemand op de kamer hier gelegd die alle restjes hout in NL aan het omhakken is dus van slapen komt er niets terecht vrees ik.
Ik ga hard duimen dat mijn onderzoeken morgen een beetje goed zijn en dat de internist wel vindt dat ik thuis of elders kan revalideren.
En nu we hier toch zijn, waar is MV?
Nog steeds in het ZH? Hoe is het met haar?
Ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Ze hebben nu weer iemand op de kamer hier gelegd die alle restjes hout in NL aan het omhakken is dus van slapen komt er niets terecht vrees ik.
Ik ga hard duimen dat mijn onderzoeken morgen een beetje goed zijn en dat de internist wel vindt dat ik thuis of elders kan revalideren.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 juli 2012 om 00:28
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 juli 2012 @ 00:24:
[...]
Ik duim met je mee MV. Leuk dat je even wat van je laat horen.
Hier een Je moet hem wel even zelf op de vaas zetten
[...]
Ik duim met je mee MV. Leuk dat je even wat van je laat horen.
Hier een Je moet hem wel even zelf op de vaas zetten