gmail

04-07-2012 20:33 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik mail via gmail met een geheim vriendje. We smsen/whatsappen bewust niet. Ik log altijd in en uit. In de vakjes waar je naam en wachtwoord invuld zag ik nooit iets staan. Nu is het zo dat ik mijn ( geheime) emailadres tevoorschijn zie komen. De namen zijn blijkbaar opgeslagen en er kan dan een keus gemaakt worden. Dit wil ik natuurlijk niet. Hoe krijg ik dat nu weg? Wie kan er mee helpen alhoewel ik ook wel weet dat het doel niet juist is?
Dat gaat nooit meer weg, je kunt het dus maar beter gelijk opbiechten aan diegene waar je het geheim voor wilt houden.
quote:jo12345 schreef op 04 juli 2012 @ 20:39:

Dat gaat nooit meer weg, je kunt het dus maar beter gelijk opbiechten aan diegene waar je het geheim voor wilt houden.
Cookies/geschiedenis verwijderen?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Waarom zouden wij mee willen helpen aan bedrog? Neem gewoon je verantwoordelijkheden.
Internetgeschiedenis en cookies wissen, en vooral de optie : onthoud mij niet aanvinken.
quote:elastiekje_ schreef op 04 juli 2012 @ 20:41:

Waarom zouden wij mee willen helpen aan bedrog? Neem gewoon je verantwoordelijkheden.en natuurlijk dit!
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Gewoon erop gaan staan met je muis, niet aanklikken en dan op delete drukken
quote:elastiekje_ schreef op 04 juli 2012 @ 20:41:

Waarom zouden wij mee willen helpen aan bedrog? Neem gewoon je verantwoordelijkheden.Helemaal mee eens.
Ik ga het proberen, bedankt vast.
Internet bewaart geen geheimen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven