Samsung galaxy note internet instellen

06-07-2012 08:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds van de week trotse bezitter van de samsung galaxy note. Ik vraag me alleen even 1 ding af.

Kan ik het internet zo instellen dat: als er geen wifi is (openbaar of zoals thuis met wachtwoord) hij dan telefoointernet neemt en als er wel wifi is alles via wifi doet.

Ik kan tot nu toe alleen maar zien dat ik wifi aan en uit moet zetten wat ik wel onhandig vind gezien het feit dat ik soms op meerdere plaatsen op een dag ben waarvan dus locaties met en zonder wifi.

Wie o Wie kan mij hier iets zinnigs over zeggen
Ehm, RTFM?
Ik kijk mee....ik heb ook een Note.

Maar ik ben het nu al gewend, dat in de trein ik mijn pakket gebruik en thuis Wifi. Soms ook bij vrienden, maar dan gebruik ik eigenlijk mijn mobiel niet...vind ik niet zo netjes.
Als Wifi aanstaat heeft dat altijd de prioriteit. Dus als je dat gewoon aan laat staan de hele dag schakelt je toestel vanzelf over naar een bekend of openbaar netwerk als hij die oppikt. Nadeel is dat je steeds meldingen in je scherm krijgt als hij weer een beveiligd netwerk vindt.
Thanks, dus gewoon wifi aanzetten en dan moet het lukken:) ik ga het proberen

@bloske wat is RTFM
quote:gordijn87 schreef op 06 juli 2012 @ 09:17:

Thanks, dus gewoon wifi aanzetten en dan moet het lukken:) ik ga het proberen

@bloske wat is RTFMRead the fucking manuel
quote:bloske schreef op 06 juli 2012 @ 09:42:

[...]

Read the fucking manuel O kende de afkorting niet maar bedankt, had het overigens al gedaan maar mijn vraag hier omdat het dus niet goed omschreven staat, of ik het niet snap
Ik heb hem ook en vond TFM vrij summier . Had me wel een ietsiepietse vergist in de grootte van het apparaat haha. Verder vind ik hem erg prettig, makkelijk in gebruik.

Thuis schakelt hij automatisch over op Wifi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven