Net niet
maandag 9 juli 2012 om 00:54
Ik ben al heel lang een "meelezer" en wil nu eens kwijt wat me al een tijdje op de achtergrond steeds dwarszit....Ik weet niet hoe het komt, maar eigenlijk sinds een paar jaar, ik ben nu 43, kijk ik heel kritisch naar mezelf en vind mezelf eigenlijk steeds meer gewoon geen interessant mens en ook helemaal niet leuk. Ik ben nergens echt goed in, het is het allemaal net niet. Ik zou gewoon ergens in uit willen blinken, maar alle kwaliteiten die ik heb zijn gewoon allemaal erg middelmatig, Het is de eerste keer nu dat ik dit hardop denk door dit hier neer te schrijven, pff, wat moet ik met mezelf?
maandag 9 juli 2012 om 00:58
maandag 9 juli 2012 om 01:02
Wat maakt me blij? Ik kan niet zeggen dat ik ongelukkig ben. Het maakt me blij als mijn kinderen blij zijn, zoals vandaag, dagje uit in een in en outdoor speeltuin en mijn kinderen zien genieten en ze dan moe maar voldaan schoon gedoucht in hun bedjes te zien liggen. Dan denk ik, ze hebben in ieder geval een fijne dag gehad.
maandag 9 juli 2012 om 01:04
maandag 9 juli 2012 om 01:12
Ik werk niet, ik kan me de luxe permitteren dat niet te hoeven. Ik doe wel vrijwilligerswerk omdat ik me graag nuttig wil maken voor de maatschappij, Ik bezoek eenzame mensen voor het Rode kruis in het kader van `stimulerend huisbezoek`. daarnaast doe ik veel dingen op school en allerhande klusjes voor het familiebedrijf, maar echt werken, nee,
maandag 9 juli 2012 om 01:15
maandag 9 juli 2012 om 01:17
quote:netniet schreef op 09 juli 2012 @ 01:15:
Hoezo ik geen perfecte moeder ben.... vele leuke plannetjes schieten er bij in, ben ik van alles met ze van plan, is de jongste zo vreselijk irri bezig dat ik er niet meer toe kan komen, daar faal ik dan weer, als leuke moeder zijnde.
Nee hoor!
Sluit aan in de rij en trek een nummertje, story of my life.
Hoezo ik geen perfecte moeder ben.... vele leuke plannetjes schieten er bij in, ben ik van alles met ze van plan, is de jongste zo vreselijk irri bezig dat ik er niet meer toe kan komen, daar faal ik dan weer, als leuke moeder zijnde.
Nee hoor!
Sluit aan in de rij en trek een nummertje, story of my life.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 9 juli 2012 om 01:18
maandag 9 juli 2012 om 01:18
maandag 9 juli 2012 om 01:25
Tja enn, of naar de hema voor elastiek, als ik vertel dat ik ook graag weer actief bezig wil zijn voor de zaak, wordt er door mijn familie afwerend gereageerd in de zin dat er dan wordt geroepen dat ik me maar bezig moet houden met de kids en het `straks`altijd wel weer kan. Ik voel me een nietsnut.