Does size matter?
maandag 10 december 2007 om 18:57
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..
Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
maandag 7 april 2008 om 15:21
als ik de diverse boekjes ed. goed lees, dan lijken deze geschreven om mannen een goed gevoel te geven: 12 tot 14 centimeter (lengte) is normaal (in erectie wel te verstaan)
Dus vul maar in... klein is onder de 12 cm en groot boven de 14 cm, en 20+ zoals hier met regelmaat aangehaald is meer jumbo-formaat.
dus...wout.. op de 7e hebben ze vast een toilet en in je bureaulade vast een lineaal
Dus vul maar in... klein is onder de 12 cm en groot boven de 14 cm, en 20+ zoals hier met regelmaat aangehaald is meer jumbo-formaat.
dus...wout.. op de 7e hebben ze vast een toilet en in je bureaulade vast een lineaal
maandag 7 april 2008 om 21:12
maandag 7 april 2008 om 21:15
[quote]gizzy schreef op 07 april 2008 @ 15:21:
als ik de diverse boekjes ed. goed lees, dan lijken deze geschreven om mannen een goed gevoel te geven: 12 tot 14 centimeter (lengte) is normaal (in erectie wel te verstaan)
dit leest wel heel erg als een subtiel, maar vilein commentaar op de normaal geschapen man. als representant van deze categorie protesteer ik! \\:-)//
als ik de diverse boekjes ed. goed lees, dan lijken deze geschreven om mannen een goed gevoel te geven: 12 tot 14 centimeter (lengte) is normaal (in erectie wel te verstaan)
dit leest wel heel erg als een subtiel, maar vilein commentaar op de normaal geschapen man. als representant van deze categorie protesteer ik! \\:-)//
maandag 7 april 2008 om 21:35
dinsdag 8 april 2008 om 04:51
Volume & Massa dan? stoutvermogen in G-krachten?
Moet de eikel groter dan de rest, veel zaad eruit of niet. \\:-)//
Sorry hoor, ben erg melig om 4:49 's ochtends..
@Cippie: Is het broedseizoen weer begonnen dan?
Neuk deal, het is "net" lente en je hebt 'n kipje als kookwekker, met de nick: chippie..
Hoeveel toevalligheden kun je zien in een post?
Moet de eikel groter dan de rest, veel zaad eruit of niet. \\:-)//
Sorry hoor, ben erg melig om 4:49 's ochtends..
@Cippie: Is het broedseizoen weer begonnen dan?
Neuk deal, het is "net" lente en je hebt 'n kipje als kookwekker, met de nick: chippie..
Hoeveel toevalligheden kun je zien in een post?