Does size matter?

10-12-2007 18:57 441 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik betrap mezelf op iets waarvan ik altijd dacht dat het belachelijk was om er uberhaupt over na te denken: Penislengte maakt namelijk wel degelijk uit.

Ik bemerk namelijk een lichtelijke teleurstelling bij mezelf bij de ontdekking van een ietwat aan de kleine kant zijnde penis van mijn sekspartner en het kan ook een beetje in mijn hoofd blijven hangen en van invloed zijn op het verdere verloop van ons contact..

Hoe denken jullie hier eigenlijk over?
als ik de diverse boekjes ed. goed lees, dan lijken deze geschreven om mannen een goed gevoel te geven: 12 tot 14 centimeter (lengte) is normaal (in erectie wel te verstaan)

Dus vul maar in... klein is onder de 12 cm en groot boven de 14 cm, en 20+ zoals hier met regelmaat aangehaald is meer jumbo-formaat.

dus...wout.. op de 7e hebben ze vast een toilet en in je bureaulade vast een lineaal
lijkt me goed ja, dat je dat gaat uitleggen...

aan de hand daarvan beslis ik of ik je kom vangen...
mmm ik zou t om willen draaien..

catch me and i will show you...;-))....
en waar heb je behoefte aan: een kleine of een grote beurt??

(klus = beurt)

Zo duidelijker??
hmm, Wout vindt het dus prettig als er op hem gejaagd wordt... lijkt me ook wel veilig, een blauwtje lopen op 7 hoog kan resulteren in rare sprongen

en nee, het verschil tussen groot en klein blijft wat vaag...
klein = 0 - 12 cm

gemiddeld = 12 - 16 cm

groot = > 16 cm

zoiets dan ongeveer??

duidelijker kan t echt niet!!
ooh, ik dacht dat 'klus' en 'beurt' synoniem stonden voor seks...

je hebt het gewoon nog steeds keurig on-topic over het formaat...
Als elke man hier even zijn lengte even hier opzet kunnen we een top tien maken.
@ coldsister, na een kleine klus/beurt kan je nog zelfstandig terug naar de auto lopen....
haha, gizzy... ransbak...

ik zit hier nu met een liniaal voor m'n neus... maar kan me er weinig bij inbeelden....Ik vind 16+ wel erg groot... daar kan ik verdorie 2 handen omheen leggen
Ik vind 16+ niet zo groot
Ik heb me eerlijk gezegd nooit met meten bezig gehouden....maar voor mij geldt wel ;size does matter!!!
@Gizzy, nee, en dan ben ik geen braaf meisje...hahaha

Viespeuk...
Size definitely matters, maar nog belangrijker is een goeie "fit". M.a.w. groot niet bij klein en omgekeerd.

Heb mezelf nog niet gemeten...
paddy; en hoe meten we de vrouw?

Prince gebruikt het volgens mij in één van z'n songteksten 'first we must do a fitting'
quote:coldsister schreef op 07 april 2008 @ 13:45:

ach, wou je niet direct voor het hoofd stoten... straks noem ik maten en kom jij op de psyche pijler terecht... gnagnadaar gaat het hier toch juist om? als size 'matters', dan is het interessant te weten vanaf welke lengte dit adagium opgaat...
[quote]gizzy schreef op 07 april 2008 @ 15:21:

als ik de diverse boekjes ed. goed lees, dan lijken deze geschreven om mannen een goed gevoel te geven: 12 tot 14 centimeter (lengte) is normaal (in erectie wel te verstaan)

dit leest wel heel erg als een subtiel, maar vilein commentaar op de normaal geschapen man. als representant van deze categorie protesteer ik! \\:-)//
quote:urbanstyle schreef op 07 april 2008 @ 21:12:

[...]

daar gaat het hier toch juist om? als size 'matters', dan is het interessant te weten vanaf welke lengte dit adagium opgaat...hoezo? wil je er dan mee te koop gaan lopen, bordje om je nek om de centimeters te vermelden?
hebben we t over lengte of dikte?
....
anoniem_63619 wijzigde dit bericht op 07-04-2008 23:14
Reden: val in herhalingen
% gewijzigd
helder antwoord cippie
puntjes staan er bij formulieren over het algemeen voor dat je het zelf in mag vullen
lengte en DIKTE dan :-)
@ badmeester: grapjas
Volume & Massa dan? stoutvermogen in G-krachten?

Moet de eikel groter dan de rest, veel zaad eruit of niet. \\:-)//

Sorry hoor, ben erg melig om 4:49 's ochtends..

@Cippie: Is het broedseizoen weer begonnen dan?

Neuk deal, het is "net" lente en je hebt 'n kipje als kookwekker, met de nick: chippie..

Hoeveel toevalligheden kun je zien in een post?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven