Uncorrectable hardware error, blauw scherm

09-07-2012 11:30 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe uncorrectable is een uncorrectable hardware error? Mijn laptop heeft nogal de neiging opeens een blauw scherm te krijgen met een hele lap tekst (die ik nooit af kan lezen tegen de tijd dat het scherm weg is) die begint met dat er een uncorrectable hardware error is gedetecteerd. Ik start altijd gewoon windows opnieuw op en dan doet hij het weer tot hij weer instort.

Wat me opvalt is dat het blauwe scherm met name verschijnt als ik aan het facebooken ben of uitzendinggemist/rtlgemist aan het kijken ben.

Heeft iemand een idee of er nog hoop is, het te maken is of moet ik maar folders gaan afspeuren op zoek naar een nieuwe laptop?

Als je tips hebt, graag in Jip en Janneke taal, ik ben zo technisch als een aardbei. Dank!
Staat er ook iets van bad-pool caller op ofzo?

Ik heb mn pc pas helemaal op laten schonen omdat ik daar last van had (en een behoorlijke trage opstart en andere problemen)

Er stond zoveel zut op dat hij maar bleef laden.

En de videokaart is de zwakste schakel van mn compu dus als ik veel grafisch geheugen nodig had klapte hij er uit.
Ik heb een ontzettend uh...sterke? videokaart omdat het een laptop was voor architecten en hij juist zware grafische programma's moest kunnen draaien.

Wat is precies een bad-pool caller? Ik heb de laptop vrij recent laten opschonen.
ik heb geen idee wat t was. Ik weet wel dat t over is nu ik hem op heb laten schonen. Ik heb er verder niet veel verstand van.

Googlen lever me dit op:

http://www.faultwire.com/ ... ardware-error-0x00000124-*1289.html

Heb je daar wat aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven