bindingsangst????

10-07-2012 15:11 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben al jaren gescheiden en heb mij sinsdien een beetje opgesloten.

nu ben ik weer wat aan het daten , ik vind het leuk maar zou toch graag een leve vaste relatie hebben.

de mannen welke ik heb ontmoet beginnen meteen al te roepen dat ze zich niet meer willen binden, terwijl ik al hevig verliefd ben en plannen heb.

wat is dat toch met die mannen?

kan iemand mij hier raad in geven?

liefs Annette
Sorry dat ik het zeg maar ik heb altijd het idee dat de man in kwestie je dan niet leuk genoeg vind en die smoes gebruikt!

Een vriendin van mij heeft ook jaren zitten hopen dat die ene man een relatie met haar wou.. Hij had zogenaamd bindingsangst maar kon wel met een andere dame gaan samenwonen..

Ik weet het niet.. denk echt dat het een smoes is..

Dus ik zou zeggen.. Trek het je niet aan en bedenk dat er echt wel een leuke vent komt die wél all the way met je wil gaan!
Nou, als je in de datingsfase al spreekt over 'hevig verliefd' en allemaal plannen hebt, is er niets mis met de mannen, maar met jouw verwachtingspatroon.
Op de eerste plaats: kudos dat je het gewoon blifjt proberen! Je gaat heus iemand vinden.

Nu over die mannen. Waar kom je ze doorgaans tegen (Wat voor setting), cafe, werk, het park, datingsite etc. De plaats of het tijdstip waarop je ze tegen komt zegt misschien al iets over het type man waar je steeds tegen aanloopt. Een keertje op een andere plek kijken kan geen kwaad?

Na hoeveel tijd ben je dan helemaal hoteldebotel op hem en zegt hij vervolgens dat hij niks vasts wil? Als dit namelijk al heel snel is kan het ook gewoon zijn dat hij er nu nog niet klaar voor is, maar naarmate jullie langer met elkaar omgaan hij ook behoefte krijgt aan meer vastigheid.
[quote]suhke schreef op 10 juli 2012 @ 15:18:

Sorry dat ik het zeg maar ik heb altijd het idee dat de man in kwestie je dan niet leuk genoeg vind en die smoes gebruikt!

Mee eens!!
Als hij maar genoeg van je houdt dan bindt hij zich graag.
it's a big club and you ain't in it
Mannen (en vrouwen) hebben alleen bindingsangst met iemand waar ze geen binding mee voelen.
Voortaan misschien eerst vragen waarnaar ze opzoek zijn voordat je verliefd word.
Wanneer je over die mannen schrijft 'dat ze zich niet meer willen binden, terwijl ik al hevig verliefd ben en plannen heb', dan krijg ik de indruk dat je ze nogal verstikt. Dat je te snel gaat.
[..]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2015 17:30
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven