Happy Hasseltuesday!!!

10-07-2012 19:17 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is Hasseltuesday, eindelijk!

Wat is jouw beste herinnering aan David Hasselhoff? Die van mij toen hij een in slowmotion verdrinkende blondine wist te redden zonder zijn haar te verpesten. Wat een man!

Heb jij de Hasselmania

Totaal aantal stemmen: 3

Ja (33%)
Ja! (33%)
Jaaaaaaaaaaah! (33%)
Jump in my car natuurlijk!
Maar je bent een week te vroeg
Whahaha... Hilarisch!!!

Maar ik vond hem niet knap trouwens:s

Baywatch vond ik wel een leuke serie:)
Haha, zijn verjaardag wordt altijd een week gevierd Star. Hij is tenslotte The Hoff!
O ja, duh

The roast was ook een mooie herinnering. Te grappig
Eigenlijk had het Hassel Eve moeten heten, maar een of andere dude die Christmas heet heeft die naam ingepikt. Dus dan maar Hasseltuesday. The Hoff is de beroerdste niet!

quote:Star schreef op 10 juli 2012 @ 19:23:

O ja, duh

The roast was ook een mooie herinnering. Te grappig Met name door al die andere has-beens
Alleen in Nightrider. Toen krullend haar en veel te veel borsthaar nog in was. Toen was The Hoff nog te pruimen... De tijd heeft hem ingehaald...

Oh overigens nét als Tom Selleck uit Magnum P.I... De tijd van snorren en borsthaar is hopelijk definitief voorbij..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
ge-wel-dig!

http://video.google.com/videoplay?docid ... 7979249836

wat een man...
*Danst gezellig mee*

Rrrr.... Tom selleck:-)

Vind ik nog steeds een supermooie charismatische man.

Zou ik wel een rol beschuit mee willen eten, ondanks het grote leeftijd verschil.

Hij kijkt zo sexy....
Ik heb zo niks met snorren, maar wel een goeie acteur.

Haalt het uiteraard niet bij The Hoffmeister, dat spreekt voor zich...
quote:littlelouise schreef op 10 juli 2012 @ 19:42:

Rrrr.... Tom selleck:-)

Vind ik nog steeds een supermooie charismatische man.

Zou ik wel een rol beschuit mee willen eten, ondanks het grote leeftijd verschil.

Hij kijkt zo sexy....Als ie zich nou eens schóór! Dan zou m echt niet uit mijn bed trappen... Maar snorren, baarden en borsthaar zijn zó 1980, brrrrrr... Alleen bakkebaarden zijn sexy (kijk maar naar Wolverine Hugh Jackman)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Gelukkig ben ik te jong om hem écht te herinneren Ik weet wel nog Baywatchfragmenten van toen ik 4 was, maar gelukkig had ik toen nog bij lange na geen seksuele gevoelens

Ik vind hem een beetje eng, sorry.
Hugh Jackman!

Maar haalt het natuurlijk niet bij The Wolverhoff, uiteraard.
Wolverine
Wolverine rrrrr..... Zo sexy idd:)

Ik heb ook niks met snorren, maar bij tom vind ik het heel goed staan:)
quote:elastiekje_ schreef op 10 juli 2012 @ 19:45:

Gelukkig ben ik te jong om hem écht te herinneren Ik weet wel nog Baywatchfragmenten van toen ik 4 was, maar gelukkig had ik toen nog bij lange na geen seksuele gevoelens

Ik vind hem een beetje eng, sorry.

Baby!

Vroegah, vroegah was álles betah!
Dans maar mee!

http://www.youtube.com/watch?v=CPQaesEy ... re=related
quote:Hasse88 schreef op 10 juli 2012 @ 19:48:

[...]

Baby!

Vroegah, vroegah was álles betah! Hahaha! Ja ik geloof best dat hij vroegahh beter eruit zag. Maar op dit moment vind ik hem een neppe tandpasta botoxerT.
Willen jullie niet steeds afdwalen van The Hoff!
Ik vond de ander baywatch-mannen vaak lekkerder! En de vrouwen waren ook al zo mooi... Heerlijk, zo'n tripje down memory lane! Ik zat wel vastgekluisterd aan de buis voor zowel Baywatch als the Nightrider!
deze vond ik leuk!

quote:littlelouise schreef op 10 juli 2012 @ 19:48:

Wolverine rrrrr..... Zo sexy idd:)

Ik vind Wolverine het meest sexy als ie woest uit het water komt wanneer dat metaal (ofzo) in zijn botten is gespoten.

Die woede van hem, oh geweldig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven