Alleen naar de Efteling

10-07-2012 20:11 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb geen vrienden, kennissen en familie. Doe veel dingen alleen, dus ook een dagje Efteling. Ben soms alleen een beetje bang wat anderen mensen daarvan vinden. Misschien denken ze wel; wat een kneus. Vinden jullie het raar als iemand alleen door de efteling heen loopt? Zal het jullie opvallen?

Groet Visjes.
Zal me totaal niet opvallen. Als jij dat leuk vind lekker doen toch! Wat het je zoal al alleen gedaan als ik vragen mag?
nee hoor, zou me niet opvallen denk ik. En wat dan nog? Stoer toch dat je gewoon gaat omdat je daar zin in hebt. Anders kom je immers nergens
Ik vind het juist super stoer dat je zelf van alles onderneemt!
Ik denk niet dat het me opvalt. Als ik naar de Efteling ga, durft ook niet iedereen overal in, dus sta ik soms ook alleen in de rij. Gewoon doen als je er zin in hebt!

Maar hoe komt het dat je helemaal geen vrienden, kennissen of familie hebt? Misschien een mooi moment om een leuke vriendschap te zoeken, om dingen mee te doen? Tenzij je liever alleen bent natuurlijk
Nee, zal me niet opvallen! Vind het stoer dat je dat gewoon doet. Niets aantrekken van anderen zou ik zeggen.
Tof dat je gewoon gaat. Ik zou er niet eens op letten eigenlijk of iemand alleen is of met anderen.

Ik zou het zelf een drempel vinden om te doen , dus ik vind het juist super dat jezelf gewoon gaat!
Ow we vinden het allemaal stoer
Ik vind het stoer.

En niemand zal denken wat zielig, het valt andere mensen niet eens op.

Maar helemaal geen vrienden, kennissen of familie, dat vind ik wel spijtig voor jou.
quote:Teddy82 schreef op 10 juli 2012 @ 20:14:

nee hoor, zou me niet opvallen denk ik. En wat dan nog? Stoer toch dat je gewoon gaat omdat je daar zin in hebt. Anders kom je immers nergensJa idd, en wil toch ook eens een dagje naar een pretpark.
Dat valt toch niet op?

Ik doe zoveel dingen alleen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:binkie schreef op 10 juli 2012 @ 20:16:

Tof dat je gewoon gaat. Ik zou er niet eens op letten eigenlijk of iemand alleen is of met anderen.

Ik zou het zelf een drempel vinden om te doen , dus ik vind het juist super dat jezelf gewoon gaat!Het is voor mij ook een drempel hoor, heb het al een paar keer uitgesteld.
Lekker doen!
Waarom zou jij niet in je uppie naar de Efteling gaan? Niks raars aan en wellicht kom je leuke mensen tegen immers is iedereen uit op een leuke dag.

Man en ik zijn jaren geleden samen naar de Efteling geweest en hebben daar een waanzinnig leuke dag gehad met wildvreemden en daar nog gezellig mee gegeten. Juist als je gewoon gaat kun je er leuke contacten aan overhouden.

Het is dat ik er niet meer kom, anders nam ik je mee op sleeptouw en maakten we er een leuke dag van maar hé, dat lukt jou ook zonder aanhang.

Gewoon doen en veel plezier gewenst!
ik ga al jaren alleen ergens heen, pretpark, theater, bios, strand, maar ook welnesscentra bv, maar ook leuke workshops..

Het is het idee dat mensen naar je kijken, maar de meeste valt dat echt niet op, en zowel.. hartstikke goed dat jij alleen weggaat ipv zielig thuis zitten!
anoniem_150838 wijzigde dit bericht op 10-07-2012 20:20
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik doe ook dingen alleen. Nog nooit naar een pretpark alleen geweest, maar ik doe het gerust.

Verder alleen naar de stad, alleen naar de bios. Ik zou zelfs alleen op vakantie kunnen gaan, heerlijk niemand om rekening mee te houden. Alleen naar de sauna.
Nee hoor! Ik vind het juist stoer als je in je eentje op stap gaat, en niet als een kluizenaar thuis gaat zitten! Veel plezier
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juli 2012 @ 20:12:

Zal me totaal niet opvallen. Als jij dat leuk vind lekker doen toch! Wat het je zoal al alleen gedaan als ik vragen mag?Echt alles wat je maar kan benoemen. Soms mis ik wel wat gezelschap, maar vaak ben ik ook graag alleen.
Ik zou er niets van denken geloof ik. Als het me al op zou vallen.

Ik vind het wel stoer dat je zulke dingen gewoon in je eentje doet. Ik zou me er zelf erg eenzaam door voelen denk ik.
Stoer!! Zou dat niet durven
Hartstikke leuk; doen!

Ik doe zo vaak dingen alleen. En de laatste keer dat ik in de spiegel keek, zag ik geen kneus .
quote:thaorchid schreef op 10 juli 2012 @ 20:19:

Waarom zou jij niet in je uppie naar de Efteling gaan? Niks raars aan en wellicht kom je leuke mensen tegen immers is iedereen uit op een leuke dag.

Man en ik zijn jaren geleden samen naar de Efteling geweest en hebben daar een waanzinnig leuke dag gehad met wildvreemden en daar nog gezellig mee gegeten. Juist als je gewoon gaat kun je er leuke contacten aan overhouden.

Het is dat ik er niet meer kom, anders nam ik je mee op sleeptouw en maakten we er een leuke dag van maar hé, dat lukt jou ook zonder aanhang.

Gewoon doen en veel plezier gewenst!Dankje vind ik lief. Ik maak ook best snel contact, het is alleen een beetje een drempel. Woon ook ver bij de Efteling vandaan. Neem mijn hond ook mee, gaat de kennel in.
Wat heeft het met stoer te maken? Het is gewoon totaal niet belangrijk.

Gewoon doen waar jij zin in hebt TO! Dat doen kortgekapte vrouwen in een witte driekwartbroek ook!
Stoer hoor. Ik denk dat je er zelf bewuster van bent als de mensen om je heen. Mij zou het niet opvallen. Toch zou ik het zelf niet durven.. Doe je ook dingen als alleen uit eten gaan?
Knap van je dat je alleen gaat. Het zou mij ook totaal niet opvallen, zeker niet als je in een rij staat. Daar staan meerdere mensen alleen.

Ik ga bv niet in attracties die over de kop gaan, dus moet vriend alleen. Nog nooit moeilijk over gedaan.

Meid, hoe komt het dat je geen familie/kenissen of vrienden hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven