Alleen naar de Efteling

10-07-2012 20:11 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb geen vrienden, kennissen en familie. Doe veel dingen alleen, dus ook een dagje Efteling. Ben soms alleen een beetje bang wat anderen mensen daarvan vinden. Misschien denken ze wel; wat een kneus. Vinden jullie het raar als iemand alleen door de efteling heen loopt? Zal het jullie opvallen?

Groet Visjes.
Oe, dat is juist voor mij de reden niet naar de Efteling te gaan, mijn hond mag niet mee!

Dus ga ik enkel daarheen waar de hond wel mee mag, geen hond welkom dan ik ook niet. Maar ik ben dan ook één en al mijn hond hè

Zat leuke uitjes mét hond te verzinnen en bovendien maak je met een hond heel snel contact met anderen.
quote:exces schreef op 10 juli 2012 @ 20:35:

En als je toch graag iemand wilt meenemen dan heb ik nog een dochter in de aanbieding. Die vindt de Efteling helemaal geweldig maar heeft van die suffe ouders die niet in de python willen

Oh, als je verstandig bent sla je de vliegende Hollander over, die staat nogal eens stil. Collega van man had de pech dat ie stilstond met mensen erin. Heeft 2 uur in dat ding gezeten. Daar is een dagje Efteling toch te duur voor.sprookjes bos vind ik ook erg mooi. Vliegende Hollander moet je zo lang wachten.
Veel plezier Visjes!
Winkelen doe ik wel het liefst alleen.

Daar heb ik juist weer helemaal geen moeite mee.

Dan tussendoor ergens even wat eten of een cappucino drinken, boekje erbij.

Wat een rare opmerking van die mensen.

Asociaal ook trouwens.
quote:thaorchid schreef op 10 juli 2012 @ 20:47:

Oe, dat is juist voor mij de reden niet naar de Efteling te gaan, mijn hond mag niet mee!

Dus ga ik enkel daarheen waar de hond wel mee mag, geen hond welkom dan ik ook niet. Maar ik ben dan ook één en al mijn hond hè

Zat leuke uitjes mét hond te verzinnen en bovendien maak je met een hond heel snel contact met anderen.

Je zit toch niet aan je hond vastgegroeid? Vind het al belachelijk dat sommige mensen niks meer willen ondernemen zonder dat hun kind mee mag, maar met 'n hond vind ik het helemaal onbegrijpelijk. Maar je leest 't van Visje: hij mag dus wel mee en wordt nog gevoederd en uitgelaten ook bij de Efteling. Maar misschien heb jij wel 'n buuf die 'm thuis kan uitlaten?

Ik vind veel uitjes leuker alleen, omdat ik dan de tijd heb om te kunnen fotograferen. Dat verveelt veel mensen toch al snel en dan voel ik me niet vrij om de tijd te nemen.
quote:thaorchid schreef op 10 juli 2012 @ 20:47:

Zat leuke uitjes mét hond te verzinnen en bovendien maak je met een hond heel snel contact met anderen.Andere parken mag je je hond wel meenemen maar dan kan ik nergens in. Daarom oa voor Efteling gekozen. Ga veel met mijn hond naar bos, strand, stad enz.
Ja, maar juist tijdens dat wachten kan je lekker contact maken en kleppen met andere mensen.

Maar zoek daarnaast leuke plekken om met je hond naar toe te gaan, is leuker voor de hond én voor jou.

Daarna samen met je hond een terrasje pikken en een hapje eten.

Ik zie het vaker en aangezien ik hondengek ben hebben man en ik al vaker een "loner" met hond aan onze tafel uitgenodigd en was het gezellig.

edit: doe je al dit dus mosterd

Niet twijfelen, gewoon doen.
quote:elninjoo schreef op 10 juli 2012 @ 20:51:

[...]

Je zit toch niet aan je hond vastgegroeid? Vind het al belachelijk dat sommige mensen niks meer willen ondernemen zonder dat hun kind mee mag, maar met 'n hond vind ik het helemaal onbegrijpelijk. Maar je leest 't van Visje: hij mag dus wel mee en wordt nog gevoederd en uitgelaten ook bij de Efteling. Maar misschien heb jij wel 'n buuf die 'm thuis kan uitlaten?

Ik vind veel uitjes leuker alleen, omdat ik dan de tijd heb om te kunnen fotograferen. Dat verveelt veel mensen toch al snel en dan voel ik me niet vrij om de tijd te nemen.Nee uitlaten moet je zelf doen, voeren ook trouwens. Ik neem een kleed mee, kan je lekker liggen. Bench is ze gewend.
quote:elninjoo schreef op 10 juli 2012 @ 20:51:

[...]

Ik vind veel uitjes leuker alleen, omdat ik dan de tijd heb om te kunnen fotograferen. Dat verveelt veel mensen toch al snel en dan voel ik me niet vrij om de tijd te nemen.

Mijn hond is al twee keer gedumpt dus geen haar op mijn hoofd dat ik haar alleen laat om wat leuks te doen. Als we 200 km verderop moeten naar een begrafenis zorgt een buurvrouw voor haar maar verder laat ik haar niet alleen.

Is man en mijn keuze en als dat niet zo was geweest hadden we niet voor dat verloren schaap gekozen. Het was toen we haar een soort van opgedrongen kregen (óf bij ons óf naar het asiel óf een spuitje...) al een hele bewuste keus. We hebben ook vele vele maanden moeten besteden van een zielig hoopje weer een gelukkige hond te maken dus voor ons ligt dat wat anders dan voor iemand die een pup zijn regels en zo heeft kunnen leren.

Vandaar dus.

Maar goed, ff off-topic.
quote:visjes schreef op 10 juli 2012 @ 20:56:

[...]

Nee uitlaten moet je zelf doen, voeren ook trouwens. Ik neem een kleed mee, kan je lekker liggen. Bench is ze gewend.Oh, dat zou ik echt zonde van de tijd vinden als je elke keer terug naar die hond moet. Kun je 'm niet een dagje onderbrengen in 'n asiel in je woonplaats als je niemand uit de buurt kunt vinden die 'm voor je doet?
quote:visjes schreef op 10 juli 2012 @ 20:41:

[...]

Het is trouwens ook tot 24u open?Dat wist ik niet eens, maar de zaterdagen is het inderdaad tot 24.00 open las ik net. Maar de jongste in ons gezelschap is twee jaar, dus ik denk niet dat wij die tijd gaan halen. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat het 's ochtends wat rustiger is.
Ik let daar eerlijk gezegd nooit op, sowieso niet als mensen lopen. Had een tijd geleden wel een discussie toen ik een date met mezelf had, veel mensen snapten niet dat ik alleen in een restaurant ging zitten. Maar waarom niet? Vaak zijn mensen veels te druk met zichzelf bezig om dat door te hebben. Dat is weer het voordeel van een egoistische samenleving.
quote:mevrouwr schreef op 10 juli 2012 @ 20:39:

Ja zo'n opmerking heb ik ook weleens gehoord toen ik alleen op het terras zat en besloot daar ook gelijk maar wat te eten, zat ook een stel, nou dat doe je toch niet! Dat stel (bemoeials) is dan blijkbaar zo op elkaar uitgekeken dat ze zich maar met anderen bezig moeten houden.
quote:visjes schreef op 10 juli 2012 @ 20:40:

[...]

De achtbaan, geweldig toch? Ik ben de gene met de witte ballerina`s Haha, ik zal opletten. Weet zelf nog niet welk schoeisel ik ga dragen .
quote:Tijger32 schreef op 10 juli 2012 @ 21:03:

[...]

Dat wist ik niet eens, maar de zaterdagen is het inderdaad tot 24.00 open las ik net. Maar de jongste in ons gezelschap is twee jaar, dus ik denk niet dat wij die tijd gaan halen. Maar dat betekent waarschijnlijk wel dat het 's ochtends wat rustiger is.

Ga jij toch met Visjes, stop je je jongste bij de hond in de bench, hebben ze gezelschap aan elkaar

Geintje natuurlijk!

Maar kunnen jullie samen tot 24 uur door het park!
quote:thaorchid schreef op 10 juli 2012 @ 21:07:

[...]

Ga jij toch met Visjes, stop je je jongste bij de hond in de bench, hebben ze gezelschap aan elkaar

Geintje natuurlijk!

Maar kunnen jullie samen tot 24 uur door het park! Alleen die jongste is niet van mij . Ik weet niet of mijn collega het mij in dank af zal nemen als ik haar dochter in een bench stop...
quote:thaorchid schreef op 10 juli 2012 @ 21:01:

[...]

Mijn hond is al twee keer gedumpt dus geen haar op mijn hoofd dat ik haar alleen laat om wat leuks te doen. Als we 200 km verderop moeten naar een begrafenis zorgt een buurvrouw voor haar maar verder laat ik haar niet alleen.

Is man en mijn keuze en als dat niet zo was geweest hadden we niet voor dat verloren schaap gekozen. Het was toen we haar een soort van opgedrongen kregen (óf bij ons óf naar het asiel óf een spuitje...) al een hele bewuste keus. We hebben ook vele vele maanden moeten besteden van een zielig hoopje weer een gelukkige hond te maken dus voor ons ligt dat wat anders dan voor iemand die een pup zijn regels en zo heeft kunnen leren.

Vandaar dus.

Maar goed, ff off-topic.Mijn redenatie zou zijn dat ie het sowieso beter heeft dan waar ie vandaan kwam. Klinkt me nogal ongezond in de oren dat je geen stap meer zet zonder je hond. Het lijkt me vreselijk beperkend (nooit 'ns echt op reis kunnen bijv. als je alleen maar met de auto in de buurt -binnen Europa- kan) En wat als mensen niet willen dat er 'n hond mee op bezoek komt? Dump je die vrienden dan voor je hond?
Nee, ik vind het niet raar.

TO, lekker gaan en genieten, wens je heel veel plezier in de efteling
quote:elninjoo schreef op 10 juli 2012 @ 21:01:

[...]

Oh, dat zou ik echt zonde van de tijd vinden als je elke keer terug naar die hond moet. Kun je 'm niet een dagje onderbrengen in 'n asiel in je woonplaats als je niemand uit de buurt kunt vinden die 'm voor je doet?Heb al verschillende opvang gezinnen bezocht maar had er geen goed gevoel bij. Asiel, daar komt ze vandaan. Mensen hier hebben het allemaal te druk of willen het niet doen. Vind het ook niet fijn om mensen in mijn huis te laten, als ik er niet ben.
quote:elninjoo schreef op 10 juli 2012 @ 21:10:

[...]

Mijn redenatie zou zijn dat ie het sowieso beter heeft dan waar ie vandaan kwam. Klinkt me nogal ongezond in de oren dat je geen stap meer zet zonder je hond. Het lijkt me vreselijk beperkend (nooit 'ns echt op reis kunnen bijv. als je alleen maar met de auto in de buurt -binnen Europa- kan) En wat als mensen niet willen dat er 'n hond mee op bezoek komt? Dump je die vrienden dan voor je hond?Zo ver kan dierenliefde gaan, het is een keus die je maakt.
quote:Tijger32 schreef op 10 juli 2012 @ 21:06:

[...]

Haha, ik zal opletten. Weet zelf nog niet welk schoeisel ik ga dragen .Haha, zal grappig zijn als iemand er op mijn schouders klopt en zegt was jij die gene op viva?
quote:elninjoo schreef op 10 juli 2012 @ 20:40:

[...]

Over de bios: daar kun je juist prima alleen naartoe, want je hoort toch niet te kletsen met je gezelschap.Dat is idd zooo irritant! Ook die zou ik met de koppen tegen elkaar willen slaan en roepen: "Houd je kop toch eens man!"
quote:luni schreef op 10 juli 2012 @ 21:16:

[...]

Zo ver kan dierenliefde gaan, het is een keus die je maakt.Ik begrijp dat ook wel. Mijn hond vind het totaal niet erg. Het is trouwens geen bench maar een kennel.
quote:truffelmaffia schreef op 10 juli 2012 @ 21:17:

[...]

Dat is idd zooo irritant! Ook die zou ik met de koppen tegen elkaar willen slaan en roepen: "Houd je kop toch eens man!"Vooral als ze gaan smoezen.
Nu heb ik ook zin om (alleen) naar de Efteling te gaan.

Of naar Walibi, meer achtbanen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven