Heel knap
maandag 9 juli 2012 om 20:19
quote:Vilma schreef op 09 juli 2012 @ 20:12:
[...]
Sebastiaan vind ik meer een naam voor een spin.
Dit is de spin Sebastiaan.
Het is niet goed met hem gegaan.
LUISTER!
Hij zei tot alle and're spinnen:
Vreemd, ik weet niet wat ik heb,
maar ik krijg zo'n drang van binnen
tot het weven van een web.
Zeiden alle and're spinnen:
0, Sebastiaan, nee, Sebastiaan,
kom, Sebastiaan, laat dat nou,
wou je aan een web beginnen
in die vreselijke kou?
Zei Sebastiaan tot de spinnen:
't Web hoeft niet zo groot te zijn,
't hoeft niet buiten, 't kan ook binnen
ergens achter een gordijn.
toe, Sebastiaan, toom je in!
Het is zooo gevaarlijk binnen,
zo gevaarlijk voor een spin.
Zei Sebastiaan eigenzinnig:
Nee, de Drang is mij te groot.
Zeiden alle and'ren innig:
Sebastiaan, dit wordt je dood...
0, o, o, Sebastiaan!
Door het raam klom hij naar binnen.
Eigenzinnig! En niet bang.
Kijk, daar gaat hij met zijn Drang!
PAUZE
Na een poosje werd toen zoëven
dit berichtje doorgegeven:
Binnen werd een moord gepleegd.
Sebastiaan is opgeveegd.Ah, kijk, daar knap ik nou van op. Handig, zo'n topic .
[...]
Sebastiaan vind ik meer een naam voor een spin.
Dit is de spin Sebastiaan.
LUISTER!
Hij zei tot alle and're spinnen:
Vreemd, ik weet niet wat ik heb,
maar ik krijg zo'n drang van binnen
tot het weven van een web.
kom, Sebastiaan, laat dat nou,
wou je aan een web beginnen
in die vreselijke kou?
Zei Sebastiaan tot de spinnen:
't Web hoeft niet zo groot te zijn,
't hoeft niet buiten, 't kan ook binnen
ergens achter een gordijn.
toe, Sebastiaan, toom je in!
Het is zooo gevaarlijk binnen,
zo gevaarlijk voor een spin.
Zei Sebastiaan eigenzinnig:
Nee, de Drang is mij te groot.
Zeiden alle and'ren innig:
Sebastiaan, dit wordt je dood...
0, o, o, Sebastiaan!
Door het raam klom hij naar binnen.
Eigenzinnig! En niet bang.
Kijk, daar gaat hij met zijn Drang!
PAUZE
Na een poosje werd toen zoëven
dit berichtje doorgegeven:
Binnen werd een moord gepleegd.
Sebastiaan is opgeveegd.Ah, kijk, daar knap ik nou van op. Handig, zo'n topic .
maandag 9 juli 2012 om 20:19
quote:groentsoep2 schreef op 09 juli 2012 @ 20:15:
[...]
Schijtluis. Jij begint liever zeker een Occupy in de drap bij de E'se sluizen, waar geen hond komt .
*voelt een Rel aankomen*Echt niet! Als ik dan ga Occupy-en, dan doe ik dat op de D.-weg of de C.-singel, dáár heeft het tenminste nut. Wonen al die rijke stinkerds die best wel wat kunnen missen... Kom maar op met die rel! Phah! Ik kan je best handelen, dame! Ik kom tenminste van de góede kant van den rivier! *steekt tong uit*
[...]
Schijtluis. Jij begint liever zeker een Occupy in de drap bij de E'se sluizen, waar geen hond komt .
*voelt een Rel aankomen*Echt niet! Als ik dan ga Occupy-en, dan doe ik dat op de D.-weg of de C.-singel, dáár heeft het tenminste nut. Wonen al die rijke stinkerds die best wel wat kunnen missen... Kom maar op met die rel! Phah! Ik kan je best handelen, dame! Ik kom tenminste van de góede kant van den rivier! *steekt tong uit*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 juli 2012 om 20:22
quote:groentsoep2 schreef op 09 juli 2012 @ 19:53:
Ik heb es een vriendje gehad dat Sebastiaan heette. Hij heeft een LP van mij gestolen... de klootzak.
Ik had ook een vriendje genaamd Sebastiaan.
Hij slurpte het eigeel van zijn spiegelei altijd in één keer naar binnen, met veel geluid, en zijn mond dus bovenop het gebakken ei.
Ik droom er nog van, en het zijn nooit fijne dromen.
Ik heb es een vriendje gehad dat Sebastiaan heette. Hij heeft een LP van mij gestolen... de klootzak.
Ik had ook een vriendje genaamd Sebastiaan.
Hij slurpte het eigeel van zijn spiegelei altijd in één keer naar binnen, met veel geluid, en zijn mond dus bovenop het gebakken ei.
Ik droom er nog van, en het zijn nooit fijne dromen.
maandag 9 juli 2012 om 20:53
quote:Vilma schreef op 09 juli 2012 @ 20:31:
Een Sebastiaan bash topic
Wat jammer nou dat ik er geen één ken. Alhoewel, jammer.....Ik ken een héle leuke Sebas... En die is ook nog heul lief.... Dus niet álle Sebastiaans zijn naar hoor! Stelletje racisten!
Een Sebastiaan bash topic
Wat jammer nou dat ik er geen één ken. Alhoewel, jammer.....Ik ken een héle leuke Sebas... En die is ook nog heul lief.... Dus niet álle Sebastiaans zijn naar hoor! Stelletje racisten!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 9 juli 2012 om 21:01
quote:Vilma schreef op 09 juli 2012 @ 20:59:
[...]
hmmmm, ja ja
[afbeelding]Maar dat is dan ook wel heul naar! Hmmmmm. Ga toch Sebas maar eens voorstellen om zijn naam te wijzigen....
[...]
hmmmm, ja ja
[afbeelding]Maar dat is dan ook wel heul naar! Hmmmmm. Ga toch Sebas maar eens voorstellen om zijn naam te wijzigen....
dinsdag 10 juli 2012 om 22:22
Dat verbaast mij niets.
TO, ik weet niet wat er in je openingspost stond. Indien jij contact hebt met deze man, wil ik je met klem adviseren om niet met hem in zee te gaan. Hij manipuleert en bedriegt en voordat je het weet ben je duizenden euro's armer.
TO, ik weet niet wat er in je openingspost stond. Indien jij contact hebt met deze man, wil ik je met klem adviseren om niet met hem in zee te gaan. Hij manipuleert en bedriegt en voordat je het weet ben je duizenden euro's armer.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.